1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 Ultimate Team [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 5 aug 2011.

  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    volgens mij maken ze alleen if spitsen sterker als hij paar ballen gescoord heeft met zijn hoofs. hij zal beter kunne schieten dribbelen en passen en misschien wat sterker maar zal weinig verschil maken.

    Heb je serie a of brazilianen. serie a gaat voor cavani 86 of eto? brazilie voor luis fabiano en een van de vele braziliaansr spitsen uit de russische league
     
  2. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eerst:
    Cavani 87 - Pato 85
    Cassano 87

    Maar op de een of andere manier was Cavani 87 echt een koekebakker. Toen Fred IF kwam Cassano en Cavani verkocht en FredG en Hernanes 85 gekocht.

    Fred 82 - Pato 85
    Hernanes 85
    Vargas IF - Maggio IF
    Boateng IF
    Taiwo Nesta 87 Silva Maicon
    Cesar
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    probeer luis fabiano op rechts. heerlijke dribbelaar en tweebenig!
     
  4. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met die normale gespeeld, nou, dan kan ik nog beter zelf in de spits gaan staan:+
     
  5. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ja klopt man, die IF's zijn zoveel sterker. Ik speel zelf met IF Jones en IF Ba, heb bijna genoeg coins voor IF Zamora, zal hem eens testen.
     
  6. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    /Mod *knip* Niet hier
     
  7. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren al mn Brazilianen op trade gezet.Kheb nu weer een PL team,maar nu met spelers die ik nog niet eerder gehad heb...zoals Suarez 86,maxi rodriquez 85,Kuyt 84,Yaya Toure 86(CM),Gervihno 82(Arsenal versie) hier moet Drogba naast komen.

    heeft iemand overigens een idee waarom Carrol IF zo belachelijk duur is?zn stats zijn niet bijzonder..
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2011
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ingame stats. If Engelsman. Heeft een monsterlijk linkervoetje. Boomlang en kopt alles raak.
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Moet je zeker doen. Het is geen drogba of rooney if die alles kunnen maar als je twee spitsen hebt is het een goede rechter. IF carrol zit ik ook nog over te twijfelen ipv if hernandez. Weet iemand of rodrjguez wat is? Want walcottb if kan weinig en valencia stijgt ook niet echt boven de rest uit
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    2 miljoen coins op dit moment. Weet nog niet wat ik er mee ga doen. Als iemand ervoor wil betalen, prima :+ Dan is de keuze snel gemaakt.
     
  11. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    vraag me af wie op dit moment nog coins gaat kopen, fifa11 is zowat ten einde, ik zou zeggen, speel voor kerstman O-)
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Rampage, doe maar ff je post editen... ;)

    @ vegi, de kleine erwt is behoorlijk slapjes
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    heb wel vaak met hem dat ik doordribbel en dat ik heerlijk stunterig aan de bal blijf. vind hem heerlijk om soepel de 16 in te draaien en af te geven. en heb parker en young links op me middenveld staan waar ik veel hard mee scchiet bij corners, vrije trappen en als ik ip balbezit speel. Als de keepr ze heeft zijn ze zelden klemvast en de kleine erwt staat vaak op de goede plek om de rebound dodelijk af te maken. Op zich zou ik caroll ok wel willen hebben.

    Linkspoot is ook wel lekker en zamora is niet een spits die ik 90 minuten kan gebruiken. Wat kost ie? 2 ton of meer?

    En de hoogste if rodriquez? en weet iemand of ie links of rdchts is?
     
  14. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ik ook zeggen, maar lijkt me sterk datie dat gaat doen;)
     
  15. Louie95FTW

    Louie95FTW Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom er vandaag echt niet in bij de ea servers! heb mn datum al teruggezet naar 2005 doet het niet, heb het al 10 keer geprobeerd. weet iemand nog wat anders??
     
  16. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    EA servers doen bij mij echt klote laatste paar dagen. Voordat ik in FUT kom moet ik al 40x proberen en word heletijd tijdens wedstrijden van EA servers gegooid
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Me kleine erwt en valencia maar even op de markt gezet. Voor de kleine erwt een hoop winst gemaakt (formatie blijft gelief) en Valencia moet nog weg maar dat gaat wel lukken. Tijdelijk maar even Zamora als eerste spits gebruiken en wel alvast 85 Rodriquez gekocht.

    Als Valencia is verkocht maar even sparen zodat IF Caroll kan komen of misschien een andere spits. Tevez misschien.
     
  18. holland

    holland Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Mocht iemand interesse hebben in coins pm me heb iets van 600k per 100k 6 euro
     
  19. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn gewoon bezig Fifa te manipuleren zodat iedereen '12 koopt binnenkort volgens mij.
     
  20. Louie95FTW

    Louie95FTW Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zou heel goed kunnen!
     

Deel Deze Pagina