1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ultiem klote

    ultiem klote Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verkoop hierbij coins

    2 miljoen 140 euro

    1 miljoen 75 euro

    500.000 40 euro

    Spelers:

    Alles waar je maar van kan dromen van IF David Villa, IF Pique ,
    IF alles 100 of meer informs spelers in totaal 7 miljoen

    hackers het staat niet op mijn account dus helaas ;)
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zo me team is bijna af. Moet alleen nog Casillas en dan kan ik er heerlijk mee gaan spelen. (en dan maar eens kijken wat de IF's doen)

    Team momenteel (4-1-2-1-2, iedereen positie en formatiekaartje)

    ----Higuin---Adebayor----

    ---------Kaka------------

    Di Maria-----------Ronaldo

    ---------Diarra-----------

    Marcelo-Pepe-Carvalho-Ramos

    ---------niemand---------

    Ben benieuwd hoe het speelt!
     
  3. thanick

    thanick Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijgen jullie het echt voor elkaar om zulke teams te krijgen???
    Spelers worden voor achterlijk veel gekocht...
    Als ik pakjes koop zit er echt bijna nooit iemand in van 82+ (eigenlijk is bijna alles onder de 80....)
    Was er al bijna mee gestopt vandaag, maar wie weet zijn er nog wat handige tips.... :)
     
  4. ultiem klote

    ultiem klote Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^koop geen pakjes , koop coins , veel voordeliger en je heb gelijk wat je wil , plus je kan de coins altijd later weer verkopen
     
  5. ultiem klote

    ultiem klote Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    FIFA 11 Ultimate Team DLC Patch Coming Soon
    Two new features and over fifty improvements
    Written by PunkyLiar on 02 February 11 at 22:28

    The free "Ultimate Team" DLC for FIFA 11 is about to get better. EA Sports have announced that they will soon be releasing a major features update, with two new additions:

    Play A Friend Challenge


    Play A Friend Challenge enables you to test your skills against your friend’s Ultimate Team, even when your friend isn’t online. Take on your friend’s squad whenever you like with the CPU controlling your friend’s squad. Results are recorded and presented to your friend the next time they log on to their console. Now you can prove who has the best Ultimate Team whenever you are ready to play. Plus, when you return to your console, you can see who played your squad, left you a message, and challenge them to a rematch when you want to play.

    Friends Leaderboards


    Compare your progress in FIFA 11 Ultimate Team against friends automatically with personalized leaderboards. Regardless of how you choose to play, you can now compete and compare your progress whether you are a trader, expert team builder, top entrepreneur in the auctions, or simply want to compare the value of your club.

    The update also includes over 50 improvements and fixes that are based on the feedback from the FIFA community. Here's a list of the most important changes:


    • Improved Menu Navigation Hierarchy
    • Fixed some Tournament Progression Bugs
    • Red indications for players who are unhappy with formation or position
    • Latency Indicator now appears correctly in all online match types
    • Quick Navigation Manager changes on the Squads Screen
    • Various Stability issues
    • Quick Navigation Formation changes on the Squads Screen
    • Fixed missing Sound effects in a number of places
    • Better Layout for apply items panels
    • Fixed Online Match option to Power passing assistance always off.
    • Club Record and Trophies now visible in the Squad Stats screen
    • Fixed problem with refreshing friends list too fast on large friends lists
    • Online Play a friend matches are now called Invite Matches
    • Fixed the Player photos for 5 players
    • New the animation on the subs reserve bench in the squads screen
    • Made the purchase prices more clearly Coins or Currency in the store
    • Scroll speed improvements on Auction Pricing
    • New minimum bid increase value on auctions as the price gets higher
    • Item help Descriptions now on the apply item screen
    • Apply items only shows items that can be applied to the specific player
    • Auctions that have expired that are not won now fade out to grey in the Auction house
    • Relist auctions remembers the last price you listed the item at.
    • Auction Searching now remembers your last Search for the duration of your session
    • Player items bio screen displays the Price you paid to buy an item
    • Ensure that new items always indicates what you can do with an item.
    • 2 new tutorials

    The patch is due to be released on February 17th. "FIFA 11 Ultimate Team" can be downloaded for free from here, or from the main menu of the game.
     
  6. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren 6 pakjes voor Coins gekocht...echt ongelooflijk,ik kreeg 2 x Vidic,1x Forlan en Asley cole en Chiellini...hahaha...45K geïnvesteerd...hup iets van 125Kterug...hahaha

    Gisteren ook mijn serie A team wat aangepast...op CAM heb ik nu Miccolo en 1 van de spitsen Hernandez van Palermo...man die speelt me een partij lekker?...hij is 77,maar hij speelt voor mij echt geweldig scoorde 3 x in 2 wedstrijden en Miccoli scoorde zelfs 4 x.Ik heb nu Tandempjes...Miccoli> Hernandez IF Maggio> Lavezzi,rechts achterin het Inter Blok met Maicon,cesar,Lucio,aangevuld met op CDM IF Cambiasso en links in de verdediging IF Juan en Riise...de enige vreemde eend in de bijt is Di Natale op LM

    En dan heb ik een Bank die ook best aardig is:

    ST>IF Pazzini van Inter,dus 86
    RM>IF Sanchez op 83
    ST>IF Cavani 86
    CAM>IF Hamsik 86
    CB>Chiellini 85
    CAM>Sneijder 86
    CB>Thiago Silva 83
    ST> Milito
    LM>Vargas 82

    Dan heb ik ook nog niet Serie A spelers erbij voor nood:
    LB>EVra 84
    RB>Alves 84
    CDM>Essien 85
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2011
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Je moet een handeltje vinden. Sommige kaartjes zijn echt goedkoop in te kopen en dan weer duur te doorverkopen. Je koopt ze bijvoorbeeld in voor 1500 en verkoopt ze voor 3000. In het begin van FUT was dit makkelijker omdat er meer mensen speelde en meer mensen kaarten zochten maar het is nog steeds goed te doen. Je hoeft hier echter niet te gaan vragen denk ik waar mensen in handelen want concurentie wil niemand. Maar kijk naar spelers. Ik heb bijvoorbeeld in het begin (nu allang niet meer mogelijk) Kalou van Chelsea steeds gekocht voor rond de 2000 en weg gedaan voor 5000.

    Daarnaast heeft iedereen wel eens geluk gehad in een pakje. Sommige mensen extreem, (ronaldo messi etc) andere wat minder. Ik bijvoorbeeld heb alleen van persie, van de vaart en en wat andere spelers die toen nog rond de 40.000 waard waren (van persie was dat eerst ook) Tegenwoordig krijg je dat er niet meer voor dus is het pakjes kopen moeilijker.

    Ultiem klote heeft ook gelijk. mocht je bijvoorbeeld voor 11 euro microsoft points willen kopen voor pakjes kan je dat beter niet doen maar gewoon voor 11 euro een hoop coins overkopen. Daar kan je dan mee handelen en een alvast een echte leuke speler kopen!

    btw van mijn team zijn di maria, diarra, pepe, carvalho, marcelo, adebayor en higuain, ook niet echt duur meer. Alleen higuain is 15.000 maar de rest zit daar onder rond de 3.000. Plaatsen van Kaka, casillas en ronaldo kan je makkelijk opvullen met mensen als ozil, de gea (inform is niet duur) en jesus navas. Speelt allemaal heerlijk! Ramos is btw ook maar 20.000. Echt goed te doen hoor met een beetje geduld. /Je moet niet denkenn dat je in één keer super spelers hebt!
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2011
  8. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    heb even een vraagje over die chemestry:)

    Is het nou echt zo belangrijk dat elke speler 11 heeft?
    of als er een paar 11 en een paar 9 hebben is het ook goed?


    Mss dat iemand me meer uitleg kan geven hierover:D
     
  9. rikedinho

    rikedinho Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier ook een vraag over...
    Hoe kan je eigelijk zien of een speler 9 of 11 chemestry heeft??

    En heb een vraag over team of de week.. Komt dat elke woensdag avond rond de zelfde tijd en weet iemand dan hoelaat?? want dan ga ik wat pakjes kopen heb namelijk mc points gekregen:p

    hoop dat iemand op deze 2 vragen antwoord kan geven!
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Voor dit soort vragen kan je het best even op de Electronic Arts forums kijken, hier staan volledige guides over.
     
  11. rikedinho

    rikedinho Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik ga kijken?:p ( kon het alleen niet echt vinden) maar zal wel niet goed hebben gekeken:p ;)
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Als je bij je squad naar links drukt staat er oppeens chem bij de kaartjes eronder. Als je dan op X drukt zie je zijn echte chem. Als er namelijk 9 staat kan het ook 11 zijn.

    Chem 11 is relaxt maar negen is ook prima. Betere spelers met 9 chem zijn beter dan mindere met 11 chem
     
  13. rikedinho

    rikedinho Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    dankje;) top!!
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Geen dank.

    btw word wel gek van die toernooi finales. Drie potjes zit je gewoon constant tegen goede teams (liga bvva zonder messi en ronaldo etc) en dan in de Finale kom je oppeens tegen een team met Tevez, Van de vaart, Rooney en Vidic in vorm. Speelt die gast 4-4-2 en enige wat hij doet is verdedigen. zodra hij hem heeft LB Y erover heen rennen met die kut spitsen die niet van de bal af te zetten zijn en dan een voorzetje geven op de andere spits die spelers als Pepe weg duwt om hem in te kopen. Jezus wat suf!
     
  15. rikedinho

    rikedinho Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    idd daarom speel ik geen toenooi meer..
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Tja speelde ook tijden geen toernooi meer totdat ik een tijdje met me team dat ik verkocht had online probeerde te spelen. Met 87-85-85 speelt er niemand. En toernooien ziet niemand het.

    Aan de andere kant nu is het geen probleem meer. Heb weer beetje gespaard en nu loop ik met 83-83-83 ofzo. Maar dan wel met spelers die super relaxt spelen (en Ronalod maar Diarra met zijn 81 zorgt weer dat de stats lager blijven)
     
  17. iamAchmedd

    iamAchmedd Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, ik wil nog steeds ff coins kopen.

    Heb iemand 100,000 coins te koop?

    <3
     
  18. rikedinho

    rikedinho Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn goude team verkocht.. 116k opgebracht en daarvan pakjes gekocht maar er helemaal niks voor terug gekregen:confused: Hat net voordat ik verkocht een goed silverteam gemaakt en daar speel ik nu lekker mee.. Heb wat mc points gekregen dus hopen dat ik morgen (dan komt team of de week uit) een leuke if speler:p krijg! dan kan ik ik weer een leuk gouden team maken..
     
  19. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Dit is gewoon echt zo he, echt zo frustrerend. Maarja ik blijf het proberen ! Heb zelf ook niet het beste team ofzoiets, ach plezier draait t om !
     
  20. rikedinho

    rikedinho Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    draait om plezier jah! maar doordat je elke keer verliest in finale word de plezier voor mij ook elke keer minder;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina