1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    als je geen kaartjes gebruikt niet.Je hebt coaches voor fitness,moraal,defending,pace,heading,leg,head,noeem maar op.Alles wat je kunt boosten heb je coaches voor.ff voorbeeld je LM heeft als defending 60,je boost hem met een gold card defending 15%,normaal zou je defending dan op 69 komen.Heb je 1 of meerdere coaches die een percentage op defending hebben staan,zou het zo maar kunnen dat je defending na het boosten ineens bijvoorbeeld 87 is of zo.Met coaches die een percentage met Head,leg,Back of noem maar op hebben verminderd het benodigde healing kaartje,zo kan je je speler die 3 wedstrijden geblesseerd is met een silver healing kaartje van 2 wedstrijden weer speelfit krijgen in combinatie meet een coach.
     
  2. rikedinho

    rikedinho Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    en danny young al gekocht?zoja hoe speelt die!!
     
  3. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    De IF's worden pas om 6 uur in pakjes gezet.
     
  4. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Hoelang zitten die IF spelers in de pakjes? Of gewoon tot het volgende TOTW?
     
  5. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik denk wel lekker,de 83 versie speelt voor mij al het lekkersst op LM.
    Ik hoop dat zn schot en passs beter geworden zijn!En ik denk dat Parker ook wel een aardige kan worden op CDM...nu heeft hij al 79 op def pase ook 78 of 79 geloof ik,dus als dat 83 wordt ofzo,istie de moeite waard om voor de bank te kopen.Ik moet zo weg,wordt dus vanavond laat thuis en kopen.

    @Santino: ja tot de volgende TOTW blijven ze in een pakje(volgende week woensdag 1 voor 6.

    Net een potje met 4-0 gewonnen(had 15-0 moeten zijn) tegen een nederlander met een all IF eredivisie team.IF Dsudsak,Lens IF,JanssenIF,Junker IF,Grangvist geloof ik,in ieder geval alle gouden IF spelerss...hahaha total shots 1,on goal: 0...was echt slecht.Ik ga zn naam niet noemen,eerst ff uitvinden oftie op dit Forum zit.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2011
  6. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Black Dragon? :lol:
     
  7. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Bedankt voor je uitgebreide antwoord, ik snap het nu. Aangezien ik nooit zulke kaartjes gebruik, is het voor mij niet van belang:)
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Er zijn meer hondjes die flappie heteb en dus ook meer mensen met zon team. Ik heb nog niet gespeeld.

    Goud eredivisie is leuk maar tegen meeste teams merk je dat je mannetjes toch nog tekort komen.
     
  9. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    :b:

    Klopt, dat merk ik nu ook met mijn Feyenoordteam. Zo'n Fer is een lekkere speler, maar komt te kort tegen de top.
     
  10. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Wat doen coaches eigenlijk? Is het zinvol om die te kopen? En physio's en fitness coaches?
     
  11. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    als je die development cards gebruikt wel ja, maar vegeta heeft volgens mij een paar posts terug een antwoord hierop gegeven ;)
     
  12. Ponchie 0172

    Ponchie 0172 Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Pato IF ST geworden? of is hij gewoon RF/RW...?
     
  13. rikedinho

    rikedinho Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is ST geworden! staat op pagina 54!!!
     
  14. rikedinho

    rikedinho Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    maar heeft iemand wel eens met Malouda en Young op LM gespeeld? Zoja wie vind welke beter? zit namelijk te twijfelen tussen wie ik daar wil neerzetten!
     
  15. MCPieta

    MCPieta Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice net ribery, samuel en raul albiol in 1 pakje gekregen
     
  16. Ponchie 0172

    Ponchie 0172 Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Top!
     
  17. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb weer iets heel raar, ik kan dus niet connecten met de EA servers, met geen enkele spel, het rare is ook dat ea.com/nl/voetbal het niet doet. Ik heb UPC internet. Nu ging ik dus naar de website toe van EA met me telefoon via 3g verbinding, dan doet tie het ineens wel, ik inloggen in UT, doet het ook allemaal, al me spelers enzo zijn er nog enzo, wat is hier aan de hand, via me UPC kan ik niet op EA servers komen dus geen UT, maar via me 3g van me telefoon kan ik wel inloggen op de website. wat is dit nou weer :confused:
     
  18. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    wacht wel ff wat dagen..sjesus wat is die IF Young duur zeg
     
  19. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    net IF Mihaylov gekocht voor 800 :)
    is niet erg duur volgens mij toch?:)

    Hij zal nu wel moeilijker verkopen met die IF stekelenburg, maar kan er denk ik wel wat winst op maken:D
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    800 is normale prijs.... zijn er miljoenen van
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina