1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, want ik dacht van je hebt dan wel 1 goeie speler, maar je kan beter 11 goeie spelers hebben en de duitse IF spelers zijn gelukkig niet zo heel duur dus kan je makkelijk een super team maken :D!
     
  2. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah heb ook zo'n team gehad speelde wel lekker ja. IF Gomez is beest btw. Maja bij mij gaat elk team na een tijdje vervelen en dan maa,k ik een ander. Heb nu eentje met een Sevilla driehoekje voorin. IF Luis Fabiano, IF Kanoute en IF Rakitic. IF Kanoute is echt een baas voor wat ie kost. Cheap maar wel echt goed.
     
  3. rikedinho

    rikedinho Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelt zo n Duits team lekker?? Ik speel nu met engels team, ook lekker maar geen 1 spelers IF. In de duits competitie zijn de IF spelers minder duur Vergeleken andere Competities. Zit daarom te overwegen om een Duits team te kopen. Iemand mij vertellen of zo n duits team lekker speelt?
     
  4. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0

    dit is toch duidelijk?:D
     
  5. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Speelt echt heerlijk. Hummels en Friendrich If zetten zo drogba simpel van de bal af, Ook als iemand aan pace-whoren is dan heb je altijd toch pranjic, friendrich en Lahm die ze zo inhalen. Hummels is wel ietsje langzamer maar heeft toch 98 strenght. Gomez en Klose zijn gewoon beesten Gomez vind ik wel iestje beter. Diego IF speelt ook heerlijk hij is best wel moeilijk van de bal te krijgen en strooit met goeie passjes en Ribery en Robben spreken voor zich. Ik heb ook voor Vidal gekozen als CDM omdat hij 80 pace heb, speelt ook heerlijk zet ook spelers makkelijk van de bal af en kan ook lekker schieten en Neuer 87 is ook gewoon uitstekend die van 88 kon ik net niet betalen :p.
     
  6. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Simpel, maak eerst een custom tactics en save die. Ga dan voor de wedstrijd begint naar match settings (of iets dergelijks) en daar kan je tactics aan passen op je pijltjes (je begrijpt wel wat ik bedoel als je het ziet) verander bijv. het pijltje naar boven naar je custom tactic en start dan de wedstrijd. Terwijl je dan de wedstrijd aan het spelen bent moet je eerst pijltje naar onder, en dan pijltje naar boven doen en dan speel je met je custom tactic.;)
     
  7. rikedinho

    rikedinho Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Red ik zo n team jou dan met 612k? Ander speel ik 4-3-3 met Ribery en Robben links en recht en klose of gomez in de spits.. MAar als ik met 612k rond jou elftal kan komen dan ga ik daar voor:p Klose en Gomez samen is toch beter dan alleen Gomez of Klose:p
     
  8. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij had ik rond de 650k uitgegeven weet niet zseker ik had 50k over maar ik weet niet meer hoeveel ik precies had. volgens mij had ik rond de 720k ofzo
     
  9. rikedinho

    rikedinho Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    oke zou ik nog evve moeten sparen miss maar kom ik al redelijk ver;)
     
  10. ultiem klote

    ultiem klote Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe bevalt je /mijn DROGBA ;-) rikedinho
     
  11. rikedinho

    rikedinho Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelt heerlijk!! ben alleen weer aan iets anders teo:p Vind het zo leuk om spelers te kopen:p
     
  12. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook, maar heb nooit geld:D



    EDIT:
    Net 4-4-2 bale in een pakje:)
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2011
  13. xCil

    xCil New Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Netjes :) Maat van me had Robben en Rooney in 1 pakje. Lucky beest dat het is. Ik heb werkelijk nooit geluk.

    Mijn opstelling momenteel:

    ----------------- Valdes ----------------
    Dani Alves - Carvalho - Pepe ----- Abidal
    -- Macherano - Özil - Diarra/Busquets ---
    Higuain ------ Adebayor ------- Benzema

    Best apart natuurlijk dat ik met Higuain en Benzema op de flanken voorin speel, maar dat past goed bij mijn speelstijl. Daarnaast wil ik Diarra/Busquets positie vervangen door Xabi Alonso over een tijdje als ik coins heb.
     
  14. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0


    ik heb normaal ook nooit geluk:)
    Heb wel vaak van die spelers die 5k waard zijn ofzo, maar heb nu nog maar 2 duurdere spelers uit een pakje gekregen.

    Eerst kreeg ik evra en nu dus bale:)
    ne nog een pakje gekocht en had Lavezzi 4-1-2-1-2, wel kut dat die CF is en niet ST:p

    Leuk ploegje heb je wel:)

    Ik speel als volgt:

    ----------------- Reina ----------------
    Johnson ----Agger ----- Toure ----- Cole
    ------------------Diaby----------------
    Walcot-------------------------Arshavin
    ------------------Nasri-----------------
    ---------Saha-------------Benzema-----

    Op de bank heb ik nog:
    Hart, Malouda, Dempsey, joe cole, Briand, hargreaves, carrager

    Higuain ------ Adebayor ------- Benzema
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2011
  15. xCil

    xCil New Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker teampje hoor. Ben er ook over aan het denken om mijn team weg te doen en een PL team neer te zetten. Ondanks dat ik nu wel een team heb dat ik leuk vind is het ook weer zo dat ik hier bijna geen ultimate team voor hoef te spelen omdat het alleen Barca en Real is. :)
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ultiem klote onze droom komt uit! een nederlandsr spits omdat van persie cm is! drie doelpunten tegen manchester! ben ik even blij dat ik IF Robben al heb. Nu maar sparen voor de rest
     
  17. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Klopt het dat als je spelers verkoopt je niet alle coins krijgt? Het was me eerder nooit opgevallen, maar gister een speler verkocht voor 50k en ik kreeg maar 47k bijgeschreven...
     
  18. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    er gaat altijd een beetje af:)
    Je moet het tekstje maar eens lezen als je een speler op de trade pile zet:D
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
  20. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik zal zo is kijken. Het staat er zeker duidelijk of niet?:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina