1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fifa 12 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik scoor in de demo bijna elke kans hoor :confused:
     
  2. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja ik ook. Niks moeilijks aan.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, haha :p
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Nou ik krijg ze er niet in hoor, weet amper kansen te creƫren. Rond tikken alla Barca lukt tot de 16, dan komt er of een falende voorzet die wordt weg gekopt, een mislukte steekpass of een geblokt schot. :'-(
     
  5. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Inderdaad! Schoten buiten de 16 worden standaard bij mij geblokt door een verdediger of 3.
     
  6. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me maar toe Budje007 ben alleen niet zo goed hoor, voor de rest mag iedereen die fifa 12 speelt op de ps3 me toevoegen . Zet er wel ff bij dat het om fifa gaat
     
  7. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik meestal wel op semi-pro maar je moet het wel gewoon kunnen.
    Hoe kun je zien hoeveel skill stars een speler heeft want wil wel een team maken/selecteren die de roulette etc. kunnen:thumbs:
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat is nu de releasedatum, en de datum dat je hem misschien al ergens kan op pikken zoals de Gamemania? Dat is waarschijnlijk al vaak genoeg gezegd maar ik heb geen zin om terug te zoeken.. I
    k heb me amper in het spel verdiept maar de demo is zo goed. Ik heb nu echt het idee dat de klasse weer verdeelt wordt, ik denk dat de gerenommeerde spelers nu weer opnieuw moeten beginnen met 'echt goed' worden.

    Heb 1 leuke goal, beetje jammer dat er onderaan staat dat het Amateur is, want ik weet zeker dat ik wereldklasse speelde..
    http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/94468884
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2011
  9. Seh

    Seh Guest

    Ja op semi-pro lukt het mijn moeder nog. 8) Legendary hier. :+
     
  10. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Release is 29 september. Met een beetje geluk kan je hem woensdag al ergens oppikken. Je kunt de game ook nu al spelen met de early release editie die je kan downloaden via de marketplace. Kost wel geld, maar dan kan je wel alvast spelen en ben je niet afhankelijk van de echte release in de winkels. Je kunt deze early release spelen tot aan de release. De early release is gewoon de full game behalve ultimate team. Chievo's e.d. worden gewoon opgeslagen en allemaal unlocked zodra je de game hebt gekocht in de winkel. Zelfde geld voor je online stats en ranking etc.
     
  11. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Cyraxx..

    Ik speelde altijd al pes tot 2011.
    Toen heb ik eens voor de gein fifa 2011 gekocht.
    Fifa was in 2011 echt veel beter als pes. Nu twijfel ik welke spel ik moet kopen omdat fifa zo goed bevallen is. Omdat ik jaren pes gespeeld heb, kan ik niet opeens fifa kopen, ben beetje een fan van pes.
    Ik vind van de demo's ook fifa beter spelen.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  13. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben niet goed xD, jij speelt al vet lang volgens mij maar ik moet nog oefenen;)
    Over een jaar of 2 spreek ik je nog...
    :9:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina