1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 12 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Alles voor de winst he.

    DE reden dat ik me niet meer waag aan ranked online games tegen onbekenden.
     
  2. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is zonder any?
     
  3. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die met any spelen denk ik dat bedoelt,als je op de select knop drukt kan je je doelman besturen en je verdedigers zen dan cpu op wereldniveau.

    Plots kan ik weer online spelen,net lekker gewonnen met 7-3
     
  4. Assaidi

    Assaidi Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is nu helemaal erg omdat de verdedigers sneller zijn dan de spelers, je kan niet draaien of kappen tegen een computer any en de keeper is veel beter geworden.
     
  5. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Okay, mijn pre-order van bol.com is zojuist bezorgd.
    Nu is mijn vraag alleen, hoe claim ik de gratis Gold Packages van FUT? Er zit verder geen code bij of iets.
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Nee met ''niet op any spelen'' wordt bedoelt dat als je 11v11 speelt (clubs) je tegenstander(s) alleen bepaalde posities innemen (bv. spits), de rest van het team wordt dan door de CPU gespeeld.

    Speel je wel met ''any'', dan kun je switchen van speler.
     
  7. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow oke :p
     
  8. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat is idd wat ik bedoel ;). Je kan anders nooit de CPU uitkappen op een manier waarop je een mens zou uitkappen. Ze hebben altijd door wat je doet ofzo.
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik kom echt niemand tegen die de PC gebruikt online, maar het is toch niet heel moeilijk om tegen wereldklasse te spelen met een matige keeper?

    Net met Anzhi tegen Malaga gespeeld, verdediging van Anzhi is van middenmoot eredivisie niveau, aanval is van wereldklasse niveau. Eto'o, Boussoufa (5 ster zwakke been en skills) Zhirkov, Dzudszak en Roberto Carlos als verdedigende middenvelder, eerste potje meteen een omhaal met Eto'o :cool:
     
  10. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Hoe krijg ik dat Nederlandse commentaar verandert in Engels? Als ik English kies aan het begin van het spel blijft het commentaar Nederlands..kan het nergens vinden in de instellingen..:'-(
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Volgens mij is het een Xbox instelling. Locale gewoon op UK zetten
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Staat gewoon bij spel instellingen hoor, de taal die je aan het begin kiest als het spel start is alleen de taal van de menu's. Bij de instellingen waar je ook speelduur en moeilijkheid instelt moet je een aantal bladen naar rechts en dan kan je commentaar veranderen (denk ik..)
     
  13. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Elk jaar weer _O_
     
  14. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds gister fifa in huis en toch wel al een paar opmerkelijke dingen meegemaakt. Online 1 vs 1 is wel geinig met dat club verhaal nu maar voor de meeste spelers die ik tegenkwam was er maar 1 team FC Barcelona en ook nog maar eens 1 speler Messi. Maar goed dat was in 11 zo en nu weer.

    Maar gister is mij opgevallen dat schoten met spelers als Villa, Sneijder, Messi, Ronaldo enz. van buiten de 16 er toch wel behoorlijk vaak in vliegen.

    En er zit een hele irritante bug in het spel. De scheidsrechter fluit voor een overtreding camera maakt een hele rare beweging maar het spel gaat gewoon verder, dit heb ik gister 3 a 4 keer meegemaakt is dit meerdere mensen al opgevallen?

    Verder zit de game goed in elkaar alleen maken de spelers af en toe een rare val door die impact engine, maar alles bij elkaar een hele leuke game.

    Verder lijken de scheidsrechters wel rechtstreeks van de nederlandse velden te komen de ene discutabele beslissing na de andere.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  15. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een kleine tip om te verdedigen? Dat lukt me langs geen kanten.
    Ik wordt voortdurend voorbije gelopen langs alle kanten...
     
  16. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees dat er heel veel verschil in prijs is bij FIFA 2012. Mediamarkt verkoopt het zelfs voor 44 euro las ik, maar mijn ervaring is dat dit niet voor elke mediamarkt geldt. Iemand enig idee of mediamarkt arena ook een aanbieding heeft, telefonisch geven ze namelijk geen prijs door. Alvast bedankt.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    49 of 55. Iig geen 44
     
  18. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8

    Nee dit hielp niet. Het is zoals paar berichten hierboven gewoon een instelling (4e tabblad in settings).
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Alkmaar heeft hem voor 44 stond in het krantje. Volgens mij nog wel een paar.
     
  20. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Post is weer laat vandaag.... Altijd he...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina