1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 12 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Doe rustig man, bedoel het niet slecht......

    Gotze is 3 weken erit met een enkel blessure bij mij:mad: en ik scoor al zo moeilijk:eek:
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Alleen Nederlands, Frans en Engels.

    Sinds ik op legendary speel gewonnen van Heerenveen met 4-2 (0-2 achter) en Heracles met 4-2, verloren van PSV met 4-2 uit verloren van NEC met 3-2, stond 2-0 achter, toen 2-2 en aan beide kanten werd er een bal van de lijn gehaald, heb echt zitten schreeuwen tegen de tv bij beslissingen van de scheidsrechter 8) 'Moet' nu de stad in, morgen weer spelen!
     
  3. Seh

    Seh Guest

    Ben een carrière begonnen met Viteski. Feyenoord is nog voor de winterstop overgenomen, het doel is om zich te nestelen tussen clubs als Real, Man United en Barca is het pers bericht. 8)
     
  4. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    wel jammer dat je gewoon vet makkelijk kunt scoren door met een spelers naar de flank te gaan vervolgens op het doel aflopen, 1 verdediger weg kappen en inschieten in de lange hoek...

    Lukt steeds weer... begint irritant te worden maar betrap mezelf erop dat ik het wel doe als ik het moeilijk heb
     
  5. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe bedoel je overgenomen?
     
  6. Seh

    Seh Guest

    Door een sjeik oid.
     
  7. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Gatverdamme wat is het soms ook een kut spel, zo'n wedstrijd dat je niet snapt waar die fcking scheidsrechter mee bezig is, ballen die never aankomen, 100% kansen verneuken, verdedigen dat niet lukt

    Jippie:emo:
     
  8. Rossi

    Rossi Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    5
    Heeft er nog iemand problemen met het downloaden van de gameface??
     
  9. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Eerste mooie avondje clubs erop zitte. 10 gespeeld 9 gewonnen 1 gelijk. Goed begin dus. Nu toch maar tijd om te gaan slapen ;)
     
  10. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Na buffelen in de singleplayer, ook maar is online gegaan. Ik was veel slechter, maar toch gewonnen. Hoop dat dit een uitzondering was, want in FIFA 11 was ik vaak veel beter en verloor ik toch. Nou moet ik wel zeggen dat mijn tegenstander niet echt goed was in op het doel schieten, maar veldspel had ie goed voor elkaar ;)

    Leuke was dan wel weer, dat het zo'n loser was, die met Barca kwam aanzetten :)
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2011
  11. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Bij mij liep gisteren steeds m'n Xbox vast toen ik hem wilde downloaden. Even gegoogled en zag dat je je gameface data moet deleten en dan de game opnieuw opstarten. Dan lukt het meestal wel. Dit doe je door naar mijn Fifa 12 te gaan, dan save/load/delete oid en dan bij delete je gameface data opzoeken en verwijderen.
     
  12. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat fifa 12 zo veel gamemodes heeft wou ik wel eens weten welke jullie nou spelen, waarom die en waarom niet een andere.
    Als jullie het goed vinden en als het goed loopt, kunnen we hier een apart topic voor maken want anders wordt dit topic misschien volgespamt:+
     
  13. Gamesync

    Gamesync Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas zijn niet alle exemplaren die verzonden zijn een special edition.
    We zijn bij de oudste preorders begonnen met het leveren van special editions.
     
  14. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel voornamelijk enkel carreer mode, vind het leuk om team groot te maken met toptalenten.
     
  15. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Respect my authority, wollahO-)
     
  16. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een vraagje: hoe kan je nu wissels plaatsen in de career mode ik speel met het team real madrid.
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Serieus, kan dit gewoon? Dat is wel een vette toevoeging hoor! Hebben ze ook meteen duurdere spelers aangekocht??
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Moet echt zeggen dat de game echt ZO-VEEL anders speelt en voelt als de demo. De demo doet dit spel echt niet goed.

    Vind die camera angle ( die je in de demo ook hebt ) ook echt heerlijk staan. Game speelt wellis waar slomer maar zoveel lekkerder.
     
  19. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraag: ik had gisteren ff snel wat gespeeld (bijna geen tijd), maar hoe vergaar je nu punten voor jouw club, door te winnen met online seizoen of ook online vriendschappelijk?... en waarom staan er alleen engelse clubs in de ranglijst? ... en zijn er diverse ranglijsten waarje doorheen kunt scrollen/lopen? ... thx
     
  20. Assaidi

    Assaidi Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Punten krijg je met alles van carriere tot clubs tot ranked en er zijn andere ranglijsten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina