1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 12 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Biglia van Anderlecht?
     
  2. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn hun stats?

    Is het ook niet een optie om op deze manier te spelen:
    -- Assaidi -------- De Jong --
    ----------------------------
    ----------Eriksen------------
    Dan is Eriksen de controlerende man, Assaidi kan via de vlanken maar ook binnendoor en De Jong als een soort 'schaduwspits'
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2011
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Denk niet dat Eriksen een goede controlerende middenvelder is met defensieve kwaliteiten.
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Pff, Egocilio/Bulykin en Blind zijn constant aan het zeuren bij mij dat ze in de basis willen starten :+ Erg irritant. Ik heb trouwens een spits erbij gehaald omdat Sigthorsson een paar weken geblesseerd zou zijn.
    Björn Bergmann Sigurðarson (Sigurdarson) is zijn naam, 19 jaar - 75 bij z'n stats :) Stats o.a. 80 versnelling, uithoudingsvermogen 84 en kracht 83. Laagste is balans met 62.

    Assaidi ook nog geprobeerd te halen maar die had last van wat Hamkaas-trekjes. Gelijk bakken met geld eisen :emo:

    Hopelijk zit de Jupiler League volgend jaar eens in FIFA. Dat zou de NL competitie in FIFA naar mijn idee wat leuker maken m.b.t. het promoveren en degraderen van clubs. Zit nu in november met Ajax maar ik vind er eigenlijk al geen bal meer aan :+
     
  5. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Mourinho himself:lol:
     
  6. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft er iemand ook problemen met het invoeren van de online pass? Hij blijft maar zeggen dat ie invalid is..
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Heb je met streepjes ertussen gedaan? Dat hoeft niet. Gewoon aan 1 stuk aan elkaar.
     
  8. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Div 7 nu gaat lekker
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb hem ook! Zieke statistieken voor zo'n jonge speler!

    Ik wil die Lucas van Sao Paolo haha, maar zou onrealistisch zijn, en veeeeeeeeeel te duur :lol:
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Holy shit. Voorcompetitie dik gewonnen op de laagste stand, tegen zwakke tegenstanders.

    Nu op hogere stand gedaan en kan wel degelijk zeggen dat ik spijt heb van een eerdere post. Was echt fokking lastig uit tegen Heracles met PSV in be a pro mode.

    Isakkson is in Manager Mode gewoon een lul. :F:
    Mekkert elke week dat ik hem niet opstel als ik nu beschik over een 82 Tyton t.o.v. 78 Isakkson. Meteen maar op de TL geflikkerd.

    In Manager mode is het trouwens een goed idee flink wat miljoenen in je jeugd te investeren. Ik heb het geld en de kosten er bijna uit. Nog 2 miljoen en ik heb de kosten terug, of ik ben er al overheen. Op het laatst heb je meer dan een elftal met potentiele 80-90ers.
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoezo is Tyton 82 bij jou? Of heb je er al een aantal seizoenen opzitten? :eek:
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Yellow is hardcore, jeweeet.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik ben pas in mijn tweede seizoen en hij heeft pas dit seizoen voor het eerst gespeeld. Doet het goed op de training en je moet hem qua leeftijd ook niet vergelijken met Isakkson natuurlijk. ;)

    @ AntraXxX: Vanaf FIFA 1999 je weet. :+
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ja vind je het gek. Volgens mij loop je dan alles en iedereen zo voorbij 8)
     
  15. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb effe echt schijt aan fifa, bahh word afgezeken bij head to head|:-
    Voor de pro's, welke soort xbox controller setup gebruiken jullie want het verdedigen lukt me totaal niet:p
     
  16. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, nou dankje! zo'n tacticus ben ik niet
     
  17. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Ajax El Hamdaoui, Aisatti, Van der Wiel en De Jong verkocht.
    Voor dat geld heb ik Traore (Rechtsbuiten van 75, 90 pace), Fabio en Smith (keeper van 77, transfervrij) gekocht, ben nog op zoek naar een RB, maar Ligeon heeft echt zieke stats voor zijn niveau, en bevalt uitstekend.

    Traore - Sigthorsson - Sulejmani
    Serero - Eriksen - VP
    Fabio - Vertonghen - Alderweierld - Ligeon
    Smith
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2011
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja idd, maar daarna op semi pro en minder makkelijke tegenstanders en je kunt het verschil al merken.

    Ik had met Manager Mode trouwens vandaag wel zwaardere tegenstanders in de voorrondes. Onder andere Lazio Roma en Newcastle en de derde was Numancia en die heb ik gelukkig wel gewonnen.

    Bij be a pro gaat het wel lekker. Heb niet voor een lang personage gekozen, maar juist een snel figuur. Koppen kon ik sowieso al niet in FIFA en vrije trappen en penalty's moet ik ook nog steeds beter oefenen.

    Ik heb er ook een hekel aan veel wedstrijden zelf achter elkaar te spelen, vandaar dat ik er maar een paar per dag doe, dan blijft de FIFA feeling er bij mij beter in zitten.
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Maar waarom speel je op de allerlaagste moeilijkheidsgraad? Een beetje uitdaging kan toch geen kwaad?
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Alleen de voorbereiding in het eerste seizoen even zoals ik al zei. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina