1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 12 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Welk niveau speel je? Ik heb namelijk al moeite met de Eredivisie op World Class =(
     
  2. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik speel op prof. Speel nu tegen Atletico toch een beetje vals. Heb hem even op semi-prof gezet, ik ga de wedstrijd dus echt gewoon opnieuw winnen. Ook al worden mijn stats bij deze carrière nu niet meer online meegerekend. Pech gehad.
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hoe geef je nou fatsoenlijke voorzetten ?
     
  4. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Zet hem op semi desnoods op auto, ik schiet hem soms ook echt het stadion uit!
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Manual is verreweg het beste. Auto stuurt de voorzetten te vaak niet zoals je hem wilt geven, semi al minder en manual kan je helemaal ZELF de voorzetten geven.
     
  6. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Irritant zeg. Eriksen gaf aan dat die weg wilde in Januari. Dus laat hem gaan. 55mln waard.. Eerste bod Barca 50 mln daarna 60 toen dacht ik; Oke hij is toch gewild er komt sowieso nog een andere club.

    Krijg ik een bericht "Eriksen is verkocht aan Man City voor 49,5 mln.. Beslssing van het bestuur 8) Wat een kut carrière tot nu toe zeg. Had hem gewoon voor 80 moeten weg doen toen ik dat bod kreeg. Hij ging daarna zeiken dat hij heimwee had enzo en zich kut voelde bij de club blablanla
     
  7. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb Ganso maar gekocht, maar vind het een kut speler
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hij staat automatisch op manual. Schrok me kapot de 1e wedstrijd. Dacht geef een early cross, trap hem zo het stadion uit...

    Heb hem nu maar ff op semi gezet. Is toch wat makkelijk voor de kopballetjes.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wel tof dat City zoveel koopt :cool:

    Weet iemand of je nog met een gastspeler online kan spelen, want deed dit ieder jaar veel met mijn broer. Zie nu geen 'Add Guest' meer staan! :eek:
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Echt? Vorig jaar was die wel baas. Maar zag in fut al dat die behoorlijk langzaam was!
     
  11. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Vind hem echt niet fijn spelen. Trouwens weet iemand hoe je custom formations kan verwijderen? Ik heb net alles van me harde schijf van Fifa 12 afgegooid behalve de online pass, maar ze staan er nog steeds.
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Een seizoen in de career mode gaat echt snel tegenover FIFA 11. Ik ben niet iemand die alle wedstrijden (bijvoorbeeld; Ajax - Excelsior) speelt dus gisteren was ik snel door het eerste seizoen heen. Aan het einde kreeg ik overigens gezeik met veel jeugdspelers die geen interesse hadden in contractverlenging omdat ze te weinig aan spelen toe kwamen of omdat het nieuw geboden salaris te laag was. Gevolg was dat ik zo'n 6 spelers kwijt was in m'n 2e seizoen. Kut spel :+
     
  13. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb je Eriksen nog?
     
  14. Michiel.

    Michiel. Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Siemenn, zou je misschien die custom controls kunnen plaatsen (Semi passing etc) hoe jij het hebt ingesteld? Ik zag hem laatst voorbij komen, wil het graag uitproberen.
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ja, die nog wel :+
    Kreeg 1x een bod van 30 miljoen.
     
  16. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Bij mij begon hij te zeuren in jaar 2 net. Leek nogal scripted, kreeg iig veel interesse van de grote clubs.. 60-100 mln 8) Uiteindelijk heeft het bestuur hem weggegaan voor 49,5mln ahahahha

    Ik blijf het trouwens frappant vinden dat je niet meteen het CL seizoen speelt
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2011
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Toch jammer dat zulke dingen weer scripted lijken te zijn. Ik heb volgens mij ook al meerdere keren gelezen dat bij verschillende personen Heracles/RKC of Roda overgenomen wordt door een groep rijke zakenmensen.

    Bij mij was het Heracles, hun doel was om binnen 2/3 jaar mee te doen voor de titel of zelfs meer :p
     
  18. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Zo scripted zal het ook wel niet zijn, want ik ben het nog niet tegen gekomen.
     
  19. thanick

    thanick Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Fifa 12 nu 3 dagen gespeeld en vind het echt verschrikkelijk.

    Koop al jaren elke Fifa en ben altijd zeer tevreden geweest, maar nu voor t eerst echt zwaar ontevrede.

    Elk doelpunt wat ik online maak of tegen krijg is zo ongeveer hetzelfde, verdedigen gaat helemaal nergens over en geen paas lijkt normaal aan te komen.

    Heb elk jaar fifa makkelijk winnend gespeeld, maar verlies nu bijna alles.

    Het lijkt wel of mn tegenstanders gewoon keihard druk kunnen zetten. Elke keer als ik dit doe, maak ik een belachelijke tackle op niks of niemand....

    Iemand misschien tips, want op deze manier is de kans groot dat ik het spel binnenkort niet meer aanraak
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Practise my young padawan.....

    Nee maar zonder bullshit. Er is online een manier om met je keeper te spelen. Waardoor de CPU jou gaat verdedigen.....

    Maar het nieuwe verdedigen kan in het begin zeker een bitch zijn. Nu niet meer zoveel happen. Maar flink jockey gebruiken en timen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina