1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 12 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ook de werkelijkheid, PSV heeft Tyton gehuurd van Roda, en het is dus mogelijk dat hij weer terug keert naar Roda :)
     
  2. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Aha ok, daar was ik niet van op de hoogte Maar wel met een optie tot koop neem ik aan? Dus de computer kan er nu ook voor kiezen om deze niet lichten?
     
  3. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    In real is er idd een optie tot koop, of dat in FIFA ook zo is, weet ik niet ;)

    Iemand die weet hoe je je Firewall van Middelzwaar naar Open kunt zetten? :D
     
  4. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets heb ik ook met Feyenoord, Guidetti is het 2e jaar gewoon gebleven terwijl hij gehuurd is?
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Als het goed is wel ja!

    Las Op www.blameyourany.com dat je hem zo kan boosten!!
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 4 okt 2011
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
  9. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze game besteld bij de Wehkamp, iemand enig idee wanneer de pre-order bonus komt?

    Iemand die nog een goede spits weet voor PSV, heb een transferbudget van 17.500.000.
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Gister dan eindelijk gekocht. 2 potjes met ADO gespeeld. Zometeen weer verder. Hoop dat het een vermakelijke game is. Anders in januari over naar pes.
     
  11. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag bij settings 'user game customizing'' staan, hier staan allerlei sliders ( die standaart op 50 staan ) die je kan customize. nu staat daar één slider die gaat over de ''forward runs'' van jouw CPU bestuurde teammates. Als ik dus wil dat hun meer ''forward runs'' maken, moet ik de slider dan richting de 0 zetten of richting de 100?
     
  12. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik moet zeggen dat ik toch wel aardig teleurgesteld ben in deze fifa na aardig wat potjes eropte hebben zitten,

    ten eerste wat zijn de keepers verschrikkelijk slecht geworden, ballen van buiten het strafschopgebied die met 1 km per uur richting goal worden geschoten gaan er gewoon in?|:- je ziet de keeper dan een beetje struikelend naar de hoek proberen te duiken lol?

    Dan de AI... gewoon wtf? meer hoef ik daar niet over te zeggen lijkt me

    dan zitten er ook nog is tergend veel bugs in, vaak als je de bal afpakt maakt je speler een soort van traag huppeltje waardoor je uhm meteen weer kwijt bent? wtf is dat?

    het nieuwe verdedigen is opzich wel een leuke toevoeging maar of het nou beter is dan de vorige weet ik niet het lijkt soms totaal niet te werken.

    De nieuwe online opties zijn dan wel weer tof.
     
  13. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap die opties niet zo. Moet je eens je sprintsnelheid op 100 zetten. Je bent dan een soort jachtluipaard ie met het grootste gemak en met bloedstollende snelheid over het veld rent. Je sprint iedereen voorbij. Ziet er echt niet uit, alsof het versneld afgespeeld wordt. Dus snap niet waarom je dat kunt aanpassen.
     
  14. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het is ook vreemd dat het kan, maar ik vind dat de AI van je medespelers een beetje zwak is, dus de optie dat je de forward runs omhoog kan gooien vind ik prima, weet alleen niet goed of je richting de 100 moet doen, of 0, merk namelijk het verschil niet zó...
     
  15. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey jongens weet een van jullie hoe je nou het beste met een kopbal kan scoren want mijn VP scoort alleen maar Volleys..
     
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoger voorgeven en goed timen!
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina