1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff was heel enthousiast over deze game, maar nu beginnen de bugs en freezes en cheats tog een btje vervelend te worden...
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb via Amazon een kaartje met een code gerkregen, dus ik denk dat dat via the hut ook zo werkt...
    TCP / UDP 3073 - 3075
    UDP 87 - 89

    Zo heb ik hem staan, en mijn NAT staat open :)
     
  3. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat verdedigen is nog best lastig met al die verschillende opties, containen of jockyen, sprinten of niet, tackelen met X of B, duwtje geven of niet. En om wat creativiteit te hebben als je balbezit hebt moet je ook best wat knopjes gebruiken, het is me ook nog niet helemaal duidelijk wat daar allemaal mogelijk is. Je kan met linkertrigger als je met 1 speler oefent in de arena heel precies dribbelen met rechterstick erbij, maar in een wedstrijd lukt dat me niet, dan staat de speler bijna stil en worden het meer trucjes. Verder kan je met RB dan wat meer een curvebal schieten, maar wat is er verder nog mogelijk?

    Ik heb de demo al paar keer gespeeld, vind bij PES het voetbal net iets leuker, maar Fifa is completer. Ik ga Fifa12 morgen ff halen.
     
  4. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het vandaag officiel op gegeven want wordt helemaal naar van alle bugs langzame gameplay en gasten die precies weten waarvoor de select knop is . Hij gaat weg verpats hem wel aan een maatje die wou hem nog wel proberen.
    Oh ja door alle bugs heb ik FUT helemaal niet mogen spelen alleen als ea het goed vind af en toe op de web app.
    bah wat een miskoop hoop dat ze bij de volgende fifa wel zorgen dat de engine af is voordat ze hem gaan verkopen
     
  5. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks, zal het straks even uitproberen :)
     
  6. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0

    Geldt dit (= LT + RT) ook voor verdedigend koppen?????? dat zou mooi zijn want ik kom als verdediger altijd een stap te laat.
     
  7. galiaar

    galiaar Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al iemand die online in Divsie 1 is geraakt? Ik ben nog maar net begonnen en zit dus nog steeds in Divisie 10.
     
  8. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Weet iemand of het in career mode mogelijk is dat jou team wordt overgenomen door investeerders? In het eerste seizoen werd bij mij AZ overgenomen en nu in het tweede seizoen FC Utrecht. Ik speel met Ajax maar een extra zakcentje is nooit verkeerd natuurlijk 8)
     
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Dus als ik het goed begrijp loop ik na een voorzet met LT + RT met de aanvaller richting de bal om h'm te koppen ?
     
  10. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja een klein stukje. Zodat hij de bal op een hoger moment pakt en hem kopt ipv volley. Want anders liep hij bij mij altijd achteruit en deed een volley. Je moet gewoon een tijdje proberen en dan weet je wel hoe en wanneer je in de bal moet komen.
     
  11. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die last heeft van een bug?

    Ik ben onlangs tijdens een career potje (team beheren en spelen) geleaved naar het xbox dashboard omdat ik weg moest.
    Nu heb ik het volgende probleem; elke keer als ik career mode opstart is mijn formatie gewijzigd en staan alle spelers op de meest vreemde plekken. Een keeper in de spits lijkt me niet heel tactisch, haha. Op zich niet zoon probleem, maar als ik de posities van de spelers wil wijzigen dan loopt hij vast. Ik zie in de lijst van mijn spelers op eens spelers zonder naam staan met een oranje stipje voor hun ''naam'' (net als een keeper) met een rating van 10. Kom ik op zoon speler, dan loopt mijn xbox vast.

    Heeft iemand dit probleem vaker gehoord? Na de update zit het er (helaas) nog steeds in.
     
  12. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Dit heb ik ook gehad in FIFA11 ! Schandalig dat het er nu gewoon weer in zit. Ik heb toen een nieuwe career op moeten starten...
     
  13. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
  14. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
  15. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb alle fifas helemaal kapot gespeeld maar vindt fifa 12 tot nu toe echt super slecht..

    - scheidsrechters zijn uberslecht? je krijgt voor het kleinste een penalty tegen en doorgebroken spelers krijgen slechts geel of niets?
    - slidings gaan door de spelers heen soms?
    - afstandsschoten gaan er veelste makkelijk in!
    - je kan in multiplayer veelste makkelijk mensen uitkappen zonder er iets aan te doen, soms wel 5 man?
    - heb bij afstandsschoten het gevoel dat de bal op 2 manieren richting goal gaat, of laag in de hoek of tegen de paal
    - spelers zijn in de single player veelste vaak geblesseerd

    liggen deze punten aan mij of iedereen er last van? ik irriteer me er kapot aan
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    [yt]MRCLhvV9Ltg&feature=related[/yt]
    [yt]F7omGn8o-eU&feature=relmfu[/yt]
    :lol:
     
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat was die link van Fifa 12 talentvolle spelers?

    Edit: WHAT THE F*CK!
    Ik laad mijn career met Twente, zijn ineens Brama, Ramsey, Seedorf en nog een paar spelers gewoon weg. Het vakje met hun positie (in de basis uiteraard) ik ook gewoon helemaal leeg... Ook slaat de save vast na een tweetal minuten...
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2011
  18. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel buiten pro clubs met virtuele pro nog niet online omdat ik altijd wacht tot de 1e patch die meestal binnen 2 weken binnenkomt,al het geklaag hier bevestigt dat ik de goede keus weer heb gemaakt.

    Ik lees hier veel over back/select tijdens online spelen,wat word hier mee bedoeld,en wat gebeurd er dan ?
     
  20. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen hellluuup!! Hoe kan ik een gewoon potje online spelen tegen een random iemand van hetzelfde level, zoals bij FIFA10 kon. Help, ik wil graag een potje online spelen. :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina