1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Tja, Liverpool is ook 5 sterren hè.
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Online wel op de één of andere manier, offline 4.5 sterren.
    Maarja zelfs dan, er zijn echt wel meer dan twee 5 sterren teams..
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2011
  3. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Man man man, in sommige fases in mijn career krijg ik er helemaal niks in en krijg ik de meest kutte goals tegen wat niet te verdedigen valt.

    Het is net of fifa je even terug wil halen na een goede reeks:F: het is en te frustrerend. Zonet ook weer, ik val de hele wedstrijd aan schoten op goal had ik 13 keer. De keeper had alles, en ik raak 3x de paal en 1x de lat.

    dan in de 80e minuut de alleerste aanval van mijn tegenstander uit een counter. Mijn tegenstander speelt de bal diep, een bal die ik makkelijk kan hebben met mijn verdediger. Word ik vervolgens vies van achteren onderuit gehaald, speler is geblesseerd, scheids laat doorgaan mijn keeper blundert en het is 0-1.


    Slaat soms echt nergens op! zo fcking frustrerend :mad::mad::emo:
     
  4. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Career ben ik ook zwaar aan het verkloten. Begonnen met de doelstelling europees voetbal halen, maar ik ben nu aan het vechten tegen degradering. Zelfs verloren van roda JC met 3-0.... man o man, echt schijtirritant. Tegen Ajax/Twente ben ik helemaal kansloos.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Bij mij gaat het wel weer lekker! Sta nu tweede met 4 punten achterstand op Twente. Eerst stond ik nog vierde maar ben nu al rap naar de tweede plek geschoven. Toch ga ik de CPU settings een beetje veranderen, maar dan alleen de position settings.

    In de CL gaat het aardig, sta tweede en gelijk met Milan die derde staat, ook qua doel saldo. Moet nog tegen Liverpool thuis en Basel uit, als ik gelijk speel tegen Liverpool en win van Basel moet ik door kunnen denk ik.
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja toch, als je die shooting dingen gaat aanpassen en GK voelt het een beetje als cheaten. Dus idd alleen de runs en positioning zou voldoende moeten zijn.
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn carriere gaat juist ook prima, eerste seizoen beker en de competitie gewonnen, tweede seizoen de moeilijkheidsgraad opgeschroefd naar world class maar win nog steeds eigenlijk alles. Heb ook best wel een bazenteam met mijn PSV van 4,5 sterren, de opstelling:

    Tyton (81)

    Sergio Ramos 8) (87) - Bolivar (76) - Marcelo (76) - Pieters (75)

    Emanuelson (81) - Strootman (79)

    Wijnaldum (77)

    Lens (81) - Matavz (79) - Mertens (81)
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Serieus.. hoezo Sergio Ramos?
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Waarschijnlijk transfer vrij ofzo? Ik zal mijn team morgen ook even posten. :)
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is een baas, of niet dan? ;)

    Gewoon omdat het kan eigenlijk.. Hij was niet eens zo heel duur, 15 mln heb ik ervoor betaald alleen z'n wages zijn aan de hoge kant. Maar goed, ik kon het lijden, heb genoeg spelers op de bank en uitgeleend aan andere clubs om financieel gezond te blijven en het is gewoon kicken. In vorige FIFA's kreeg ik bij een heel veel betere speler eigenlijk altijd te horen dat PSV niet prestigieus genoeg zou zijn voor de speler, hier is daar geen woord over gerept.

    Oh en nog een reden: Ik moest een vervanger hebben voor Manolevje :+
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2011
  11. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Toch nog netjes 2e geworden met Liverpool en dus op naar de Champions League. Heb ook nog de Laegue Cup gewonnen:)

    Dit is mijn team:

    ----------Reina-------------
    Johnson----Agger---Skrtel-----José Enrique
    ---------------Lucas----------------
    ----Henderson-----------Adam--------
    --------------Gerrard---------------
    ----------Bent*-----Suarez--------

    Subs:

    Doni
    Carragher
    Fabio Aurelio
    Maxi
    Downing
    Dos Santos*
    Kuijt

    * = gekocht
    Verkocht: Carroll
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Shit man. Ik had nog 3 punten nodig om te promoveren naar divisie 5. 4 wedstrijden nog te gaan. En ik krijg het gewoon voor elkaar ze alle 4 te verliezen. Ik was aan het experimenteren met 4,5 sterren teams. En heb het gewoon verneukt.

    Ligt het trouwens aan mij, of gaat een team slechter spelen als je de default formatie wijzigt? Ik heb dan dat alle passen gewoon verkeerd gaan. Er slecht gelopen wordt etc.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Mijn team met Ajax, tweede seizoen:

    ------------------Vermeer (81)---------------------
    Van der Wiel (81)----Ogbonna (77)---Verthongen (83 )---Boilesen (74)
    ----------------Willians (82)-----------------
    ----Janssen (79)-------------Eriksen (83 )--------
    --Özbilic (71)-----Sigthorsson (77)-----Sulejmani (81)----

    Bank:
    Cillissen (76)
    Van Rhijn (65)
    Aldeweireld (77)
    Enoh (72)
    Iturbe (75 RW met 4* skill moves en flair, 19 jaar)
    Serero (78 )
    Castillion (70)

    (En Anita geschorst, Lodeiro ook reserve net als Ebecilio en Ligeon.)

    Edit;
    Ik ga nu spelen met:

    CPU
    Positioning: Run Frequency 70
    Positioning: Line Height 50
    Positioning: Line Width 60
    Positioning: Line Lenght 80
    Positioning: Fullback Positioning 60

    Ik ben benieuwd.. Ook gelijk tegen PSV, haha
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2011
  14. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb met Ajax in mijn 3e seizoen Neymar (89) gehuurd, waar ik best spijt van heb omdat het aardig onrealistisch is. Was wat aan het proberen, want zolang je maar een flinke transferfee invoert bij een lening kun je volgens mij elke speler huren... Ik had 45 miljoen transferbudget en heb 65 miljoen ingevoerd.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    4-1 gewonnen, had wel wat meer kunnen scoren en PSV ook wel. Merk wel dat de CPU wat meer acties durft te maken in plaats van telkens terug draaien en terug tikken. Ook een paar afstandschoten gezien. Merk ook dat er wat meer ruimte is waardoor het fijner speelt op de vleugels en dat mijn backs ook wat meer naar voren gaan. Ik ga hem toch nog even wat tweaken, misschien de lenght wat minder zetten en dan moet het goed zijn.

    Het verschilt natuurlijk ook per tegenstander, dit was natuurlijk PSV wat gewoon aanvallend speelt i.t.t. een ploeg als RKC.
     
  16. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    @Daz.

    ^

    Welke instelling tweak jij? en op welke moeilijkheidsgraad

    Bij mij is in manager mode is wereldklasse te lastig. Professional win ik maar kom soms totaal niet door de verdediging heen. Semi-pro etc... gewoon door de verdediging lopen zonder aangevallen te worden (je kent het wel)8):D
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik speel zelf op Wereld Klasse, 6 minuten. Speelt wel fijn vind ik. De settings zoals ik die nu heb staan:

    CPU
    Positioning: Run Frequency 70
    Positioning: Line Height 50
    Positioning: Line Width 60
    Positioning: Line Lenght 80
    Positioning: Fullback Positioning 60


    Maar deze ga ik straks na een paar potjes nog iets tweaken, dus je hoort nog van me. :)

    Edit; Omg, nu is na AZ; Feyenoord ook overgenomen door een stel oliebaronnen! 8)
     
  18. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga die instellingen ook eens proberen.

    (geile schermafbeelding trouwens.)
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nu 4-4 gespeeld tegen AZ (twee goals tegen door balverlies van keeper met uitrap en een penalty tegen). Merk toch wel dat er veel ruimte ligt en de verdedigers veel mee oplopen. Aan de CPU kant aanvallend ziet het er goed uit. Ga nu tegen Roda spelen en heb nu de Line Lenght op 70 gezet, ff kijken hoe dat loopt.
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Zou fijn zijn als EA eens met een patch zou komen om de keepers wat minder debiel te maken. Zojuist voor de zoveelste keer dat de keeper een schot recht voor de voeten van een tegenstander pareert(!)

    Ik begrijp dat gewoon niet. De keepers in WC2010 en FIFA11 waren prima, en nu dit!?!?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina