1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik net ook een paar mooie wedstrijden in H-2-H
    0-5 achter na 41 minuten tegen zo'n barca kindje die dan lang gaat wachten enzo..
    uiteindelijk in de 91ste minuut 5-5 (had ik alsnog niks aan want moest winnen maar toch mooi..
    speel nu vooral met Tottenham en begin het spel steeds meer te waarderen voor de snelle online potjes
     
  2. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik wissel nu af tussen Ajax, PSV en Twente. Dat gaat tot nu toe erg lekker. Heb al lekkere uitslagen gehad tegen Palermo, Juventus en zelfs Arsenal. Krijg heel weinig goals tegen en scoor zelf aan de lopende band.
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Mijn huisgenoot speelt ook standaard met Chelsea, zo kudt inderdaad.

    Drogba is niet van de bal af te krijgen en Torres is te snel, je kunt ze echt met maar 3 of 4 teams een beetje tegenpartij bieden.
     
  4. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wissel ook meestal af met de teams in H2H. Soms speel ik dus ook wel eens met Twente maar ik vind ze tot nu toe helemaal niet fijn spelen. Wat voor opstelling spelen jullie met Twente. Of gewoon de standaard?
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Christ, wat is die Neuer een uber mensch zeg. 8) Net 20 schoten op goal, 0-0 geworden. Hij had een 10.
     
  6. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Neuer is echt een baas. Met Bayern al veel punten gepakt door Neuer, Gomez en Ribery.
     
  7. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    dit gebeurt me niet vaak maar zonet in een potje 20(!) schoten op doel. 4x de paal 2x de lat en de rest pakt de keeper.

    Dan eindelijk maak ik in de 75e minuut 1-0, en had nog geen schot tegen gehad van de tegenstander. Maar opeens schiet hij er uit het niet 2 in? en op die lullige manieren.

    Bij die 2e ramde ik gewoon op de power-knop van de xbox, dan maar leaven boeit me geen reet, want wat is fifa soms oof vertyft zeg........

    Zal nu vast weer zo'n bericht van hem krijgen xD maar ook dat balbezit 80% om 20% :')
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  8. dionwekking

    dionwekking Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg telkens het bericht u beschikt niet over de juiste rechten in gamerprofiel om deze functie te gebruiken ? ik heb vanalles geprobeerd en gedaan en het lukt me maar niet om weer online te kunnen spelen, het wordt gezegt met elk xboxlive account dat ik heb. weet iemand misschien mijn probleem te verhelpen . email dion_wekking@live.nl
     
  9. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    och dit heb ik al zo vaak gehad, om gek van te worden idd.
    Je moet gewoon je kansen benutten, ook als je al voorstaat met 2-0.
    Als ik 2-0 voorsta voel ik me niet eens veilig, ookal verdedig je goed maakt niet uit. Ik speel overgings in de 3e divisie, net mijn promotieduel verloren helaas.
     
  10. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Sinds kort heb ik problemen met mijn Fifa 12.
    Wanneer ik bijvoorbeeld naar Pro Clubs ga en dan Play Match, freezed de game en kan ik niets meer doen.
    Ook wanneer ik gewoon een exhibition match wil spelen, freezed de game vast zodra ik bij opstelling kom.

    Heb al een aantal dingen geprobeer, de game opniieuw op m'n harde schijf gedownload, system cache gecleared en ook geprobeer zonder dat de game op m'n harde schijf.

    Naast dit heb ik ook het spel van m'n broer gebruikt, waarbij dezelfde probleem opdaagde. Hij heeft hier geen last van juist ..

    Ook zijn beide games niet bekrast of iets dergelijks.

    Weet iemand wat het probleem is en/of wat ik moet doen om weer gewoon te kunnen Fifaen..
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik ben zo gefrustreerd door dit kut spel. Echt waar. Ik verlies net met 7-5. Hij krijgt elke keer de bal net in zijn voet. Gewoon net. Of ik speel hem op zij en zijn mannetje is er altijd. Gelukkig met de scheidsrechter. Alles lijkt tegen te zitten en dit is al echt het 9e of 10e potje op rij dat het zo is. Ik blijf het spelen, maar word meer en meer geïrriteerd. Net mijn controller keihard op mijn bed gegooid en nu is de onderkant gebroken. Vies hoeren spel.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Haha, dat had ik altijd met Ultimate Team met Fifa 10. Heb hier nog drie controllers liggen waarvan 2 de RB knop defect is en bij de ander de LB knop. ;) Is gewoon een dip, blijf gaan!
     
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik snap er niets meer van. Nog een potje gedaan. Inmiddels gedegradeerd naar divisie 6 en 12 wedstrijden op rij verloren ofzo. Eerste helft speel ik 'm helemaal weg, maar geen goal. Scoor ik eindelijk. 1-0. 60e minuut komt hij er een keer uit legt hem af en hij hangt. Minuut later schiet hij van 35 meter op doel. 2-1. Daarna nog flink wat kansen gehad, maarja. Die gaan er niet in natuurlijk. Ik moet hier echt even mee stoppen nou.
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    daarom wissel ik steeds af met BF en FIFA je moet FIFA niet telang spelen (ik niet iig)
     
  15. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Van Fifa wordt ik af en toe ook zwaar agressief. Ik ga dan gewoon ff een ander spel spelen :)
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Moet je ook vooral doen, anders is het zonde van je controller/scherm/xbox/polsen.

    :)
     
  17. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in divisie 2, en had tot vanochtend 6 wedstrijden gespeeld, veelal met Marseille, die 4,5 sterren heeft. De eerste 6 potjes heb ik ook tegen allemaal 4,5 sterren teams gespeeld, maar de 2 potjes die ik vanochtend heb gespeeld, waren ineens tegen Manchester City en Barcelona.. En ik was nog steeds Marseille.. Wel 4 punten gepakt, maar is dit normaal in de 2e divisie? of kan het zijn dat er weinig mensen online zijn?
     
  18. Kyzert

    Kyzert Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je fifa op je harde schijf zetten vanaf de CD/DVD (of hoe noem je dat)?
    Want mijn X-box is bijna aan stront waardoor ik vaak midden in een game, een melding krijg dat de cd onleesbaar meer is.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Tuurlijk, elke game kun je installeren op je Hard Disk.
     
  20. Kyzert

    Kyzert Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe?
    Ik ben nogal een noob in zulke dingen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina