1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

    Seh Guest

    Oke ik ben eruit. Er moeten meer sterren komen voor de ratings. Met Arsenal is het voor mij echt onmogelijk om te winnen van Barcelona. Wat het voor mij dus niet leuk meer maakt om met dat team te spelen. Met Barca win ik alles, maar met Arsenal of de Spurs bak ik er niets van. Normaal speel ik met Feyenoord maar dat was ik even zat.:+
     
  2. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Inderdaad. Ik speelde gister eens met een 5 star team namelijk Nederland. En elke keer kom ik tegen Barcelona te spelen. Het is gewoon niet eerlijk ik kan er niks tegen beginnen. Op elke linie overklast barca elk team ruim! Het enige zwakke punt is Abidal en verder moet je geluk hebben als je ergens een betere speler heb staan. Vaak zijn het dan ook nog de mensen die zo gay spelen dat is niet gezond. Gister ook weer tegen Real Madrid. Zijn benzema ligt op de grond. Dus ik denk ik pass hem even over de zij lijn zodat hij kan wisselen. Nee hoor meneer gooit snel uit en scoort. Verder wel met 3-1 gewonnen. Maar het gehalte kleine kinderen komt me de strot uit. Zij winnen enkel en alleen door smerige trukjes die werkelijk waar NIKS met skill te maken hebben. Balletjes opwachten bij het uitpassen van de keeper. Met een uitgooi snel voor de man staan. Elke maar dan ook elke keer doorgaan op een speler als die al gepasst heeft. 1 op de 2/3 potjes heb ik wel een speler die geblesseerd op de grond ligt bij mij. De lol is er voor mij ook een beetje af, in het begin ging het goed stond toen 18-4-4. Nu iets van 20-8-12. Het lukt niet meer en ik word steeds vaker genaaid door het spel zelf. Bijvoorbeeld die player engine impact waardoor mijn verdedigers erbij gaan liggen. Ook zo vaak dat ik met mijn verdediger de ball wil weg passen maar dan loopt die weer keihard te failen waardoor de aanvaller ineens de bal heeft en die staat 1op1 en scoort. Zelfs een keer zo erg dat er een corner was genomen. Ik verdedig die snel uit en trap hem ver weg, ik word echter terug gefloten en de tegenstander heeft een penalty:{ Een van mijn spelers lag op de grond. Hoe weet ik ook niet maar daar is dus een aanvaller van hem over gevallen en dat is natuurlijk een penalty. Over penalty's gesproken die worden echt zo snel gegeven ook als er gewoon niets aan de hand is. Dit vind ik echt niet kunnen dit verpest het spel gewoon. Als ik tegen een goede tegenstander speel en ik krijg bijvoorbeeld 2 goals tegen buiten mijn schuld om kan ik me controller wel de straat uit gooien.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad, de sterren zijn offline ook anders dan online trouwens. :mad:
    Tenminste.. bij Liverpool wel iig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina