1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 13 dec 2011.

  1. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    dan heb je doumbia toch nog
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, maar ik speel liever met twee spitsen bij CSKA want dat is een heerlijk duo. :)
     
  3. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt maar wie vervangt hem dan, is dat ook bekend ?? dan kun je toch altijd met 2 spitsen spellen
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Geen spits, ze hebben wel Wernbloom (CM/CDM) en Musa (RW) gehaald.

    Nieuwe opstelling;

    ---------------------------------- Doumbia -----------------------------------
    ----- Tosic ----------------------- Honda ------------------- Gonzales -----
    ---------- Dzagoev/Semberas ------------------ Wernbloom ---------------
    ----- Schennikov ----- Berezutski ------ Ignashevich -------- Odiah ------
    ----------------------------------- Akinfeev -----------------------------------
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Misschien upgraden ze Musa wel. :)
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik betwijfel het, want zo geweldig goed was hij niet. Voor VVV was hij leuk, maar had eigenlijk alleen zijn snelheid, en dat heeft hij in FIFA ook ;).

    Ik hoop stiekem nog wel op een upgrade voor Marcelo, Willems en Strootman. Omdat ze zo veel beter zijn dan wat ze hebben _O_.
     
  7. Seh

    Seh Guest

    Ik verwacht ook wel een update van Guidetti, Clasie, Nelom, Indi en Leerdammeke. :+ En El Ahmadi moet richting de 80!

    Edit:
    Ohja en MULDER. _O_ Puntenpakker in wording!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 feb 2012
  8. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Marcelo? houd toch op man die kerel bakt er geen hol van. Strootman daar in tegen wel weer.
     
  9. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is jammer dan is cskaniet meer zo geweldig :mad:

    of ik zet de opstelling terug naar hoe het was
     
  10. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens,
    Als dit facebook was had ik op 'vind ik leuk' gedrukt!
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha, óf je bent iemand die zijn mening volledig baseert op enkele (2) momenten en voor de rest nergens naar kijkt, óf je bent een debiel die Voetbal International serieus neemt. Want Marcelo speelt een geweldig seizoen en wint werkelijk waar ieder duel, zowel in de lucht als op de grond. Hij is een zekerheidje geworden. Tot die twee blunders, waarvoor hij tot op het bot belachelijk wordt gemaakt, wat nergens op slaat. Top seizoen, twee blunders.

    Als we daarop moeten gaan zeiken, kan heel Ajax een 1-ster team worden met misschien Vertonghen als uitschieter richting de 70 overall.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2012
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Indi en Leerdam ben ik niet zo gek van, vooral niet van Indi om eerlijk te zijn. Maar als Guidetti, Clasie, Nelom en Mulder niet beter gemaakt worden zodat belachelijk zijn.
     
  13. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Marcelo: Verdedigend Sterk, Opbouwend een drama. Gewoon dezelfde rating houden. Hij is al overpowerd in fifa. En daar bedoel ik mee, dat hij te goed/lekker speelt voor zijn rating.

    Siemen. Als ik even niet met jou eens ben, hoef je niet te reageren en schreeuwen als een klein kind. Ik val je niet aan ofzo.... je schiet gelijk in de verdediging.
     
  14. Seh

    Seh Guest

    Heb jij de afgelopen wedstrijden de spitsen gezien die tegen Indi stonden?:+
     
  15. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    ja die stellen 1 voor 1 niet veel voor:
    Havenaar, de Jong, Zeefuik. Zijn niet bepaald goede spitsen.
     
  16. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Hehe, ik zal er even op letten...

    In November zat ik nog bij Schalke - Nurnberg! (De aartsrivaal van Borussia \o/). We doen het elk jaar met een vaste vriendengroep, dit jaar gaan we alleen 2 keer. Zo gaan we komende November naar Tottenham!
     
  17. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Leuk! zo zijn mijn broers en ik ook van plan om naar Schalke of Borussia Mönchengladbach te gaan.
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Regelen ze de tickets etc zelf? Ik weet eventueel nog wel een leuk adresje, een soort reisbureau/iemand die het 'erbij doet'. We regelen het al 4 jaar op rij via hem, tegen een prijs waarvoor het mezelf nauwlijks lukt een ticket en hotel te boeken!

    Als ze geinteresseerd zijn, moet je me even pm'en :).
     
  19. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ha is niet nodig, maar toch bedankt! We rijden gewoon naar Duitsland en gewoon weer terug. En zo vaak gaan we niet. Soms pakken we een wedstrijd in de Arena of ga met vrienden naar Cambuur.

    Wanneer het toch van toepassing kan komen, pm ik je wel even. Je zal vast wel actief blijven op xboxworld
     
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Haha, Cambuur zit ik ook nog regelmatig!

    Als wij naar Duitsland gaan, boeken we ook gelijk even 2 of 3 nachtjes in een 4 (of 5) ster hotel. Natuurlijk willen we dan ook even van het nachtleven genieten onder het genot van een drankje, s'ochtends wakker worden in het zwembad en zo nu en dan een rondje sauna tussendoor.

    Inmiddels zijn we al bij Bayern Munchen, HSV, Schalke en dus Dortmund geweest, dus het hoofdstuk 'Duitsland' is wel bijna afgesloten ;). Het gaat dan ook niet zozeer om alleen de wedstrijd, maar gewoon even een mini-vakantie.

    Vanaf nu maar weer on-topic dan gok ik.

    Ik verbaasde me erover dat Taiwo nog gewoon bij AC Milan zit? Word deze er binnenkort uitgehaald met een update nu hij bij QPR zit? Daar zou ik niet ontevreden over zijn :D.
     

Deel Deze Pagina