1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 13 dec 2011.

  1. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee, behalve dat je een league title krijgt en een x-aantal punten voor de leaderboards.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Hebben jullie laatst ook twee goldpacks bij je UT gevonden? :eek:

    Wel mooi meegenomen. 3 dingen gehouden, de rest in coins omgezet.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Adriano naar PSV gehaald. :+
     
  4. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    gruwelijk hard potje.. ik was de slechtste en stond 2-0 achter (ik nederland hij real) 86 maak ik 2-1 in de 90ste 2-2 en in de 90ste 2-3, helemaal niet verdiend maar wel super mooi
     
  5. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha, nice! :)

    Iedereen verder al een beetje gewend aan de tactical defending? Ik heb het lang volgehouden, maar toch laatst maar uitgezet en ik speel wel beter. Gelukkig lopen ze hierdoor niet het halve veld over zonder te passen of de hele tijd solo's te lopen maken en zoals altijd gemakkelijk scoren.

    Bij mij scoren die A.I. maar op 3 manieren: 1. Via een voorzet en dan inknallen, 2. Voorzet en kopbal, 3. onmogelijke solo's in het zestienmeter gebied (soms lijken ze wel eens allemaal Messi's :p). Deze 3 goals zijn 9 van de 10 keer het geval, anderen ook deze ervaring?

    Ik doe veel career mode en ik begon in de laagste divisie in Engeland, NPower League 2 met Rotterham Utd en nu zit ik in de Premier League voor de 2de jaar. Mijn team heeft 4 sterren en begon met 1,5 ster. Meestal kun je op het begin van je carriere een hele goede speler in huis halen, een free agent/vrije speler genaamd John Smith (77 qua skills), terwijl de beste in het eerste jaar van mij iets van 65 skills had
     
  6. Seh

    Seh Guest

    :emo: Net in een belangrijke pot button lag voor het eerst. Dik verloren dus.
    Nu nog 2 wedstrijden om 4 punten te halen, dan zit ik in division 1. Maar durf niet te spelen.
    Denk dat ik maar met Spanje ga spelen. :+
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Gisteren domineerde ik dé promotiewedstrijd met PSV tegen Santos, maar verloor ik de connectie met EA in de pauze. Heb ik dus verloren, terwijl ik nog 1 punt nodig had voor divisie 3.. :emo: soms he
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Verkast naar Real Madrid inmiddels. Rooney overgenomen voor het ziekelijke bedrag van 77 miljoen euro. Een salaris van 300.000 per week, eerder wilden Rooney en ManU elkaar niet loslaten. :emo:

    Keeper van Bayern Munchen ook overgenomen. Alles beneden de 80 overall eruit aan het knikkeren. Budget opbouwen voor volgend seizoen en dan proberen minimaal 85 overall spelers binnen te halen.

    Had er al een seizoen opzitten met PSV in career, dus mag straks met mijn Real Madrid een nieuwe supercup spelen tegen Barcelona.
     
  9. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik weet niet of je vaak online speelt maar online moét je wel met dat Tactical Defending spelen, Online is het verdedigen ook veel makkelijker vind ik zelf want de meeste mensen sprinten en dan is het alleen maar een kwestie van Timing

    En al die manier die jij beschrijft over hoe jij altijd je tegendoelpunten krijgt zijn met 1 knop op te lossen, namelijk de L2/LT knop. Je moet met tactical defendingen nooit in eenkeer er voor springen want met een schijnbeweging ben je weg, als je tegenover de AI staat bijvoorbeeld in je eigen 16 met je gewoon Afdekken met LT, dan gaan ze stressen en proberen jou man te passeren wat natuurlijk niet lukt omdat jij hem op afstand dekt, vaak zie je dan dat ze met wanhoop schoten komen die jij meestal blokkeert of ze doen een tikkie breed naar de flanken, dan moet jij met 1 van je backs weer gaan Afdekken met LT om hun voorzet niet aan te laten komen want zoals je zelf al zegt wordt er vaak gescoord na een voorzet, als jij dit telkens probeert zul je al merken dat de AI veel minder gevaarlijk is.

    Het is dan wel zo dat ze veel balbezit hebben maar daar moet je dan ook je Tactiek op aanpassen; Counteren!
    Laat de AI gewoon komen en bij 1 fout gelijk counteren, dan moet het denk ik wel goed komen
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2011
  10. Seh

    Seh Guest

    Divisie 1. \o/ Ik heb trouwens de ideale opstelling gevonden tegen teams met 2 pacey spitsen. 3-5-2. _O_
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 dec 2011
  11. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil je zo een potje? Voeg me anders ff toe :)
     
  12. Seh

    Seh Guest

    Voeg me maar toe, Fantastic xNL en stuur een invite. :)
     
  13. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Vaak is ook de reden dat ik een doelpunt tegen krijg is dat mijn verdediging niemand dekt...wel erg irritant.

    Zelf speel ik niet veel online, maar online win ik toch de meeste potjes wel, de meeste houden zoals jij zegt de sprint knop de hele wedstrijd ingedrukt en dat is het vaak een koud kunstje om de bal af te pakken.

    O ja en als iemand ook zin heeft in potjes fifa 12, voeg me maar toe. Bijna vakantie, dus heb zin om wat potjes online te doen, ook al speel ik nauwelijks dit spel online :)
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2011
  14. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in Divisie 2, bijna Divisie 1.. is dat een beetje goed of? :p
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ook in Fifa 12 is Man City een geldschuiver. 104.5 miljoen voor Christiano Ronaldo. :emo:
     
  16. Seh

    Seh Guest

    Is Football Manager niets voor jou trouwens? Aangezien je het leuk vind om vooral teams te bouwen enzo? Zag jou in het Fifa 11 topic ook regelmatig posten. :)
     
  17. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    BAM! Divisie 1! Muwhahaha ;D
     
  18. Seh

    Seh Guest

    Wat een kut systeem is dat nog steeds zeg, dat je binnen 5 minuten mag leaven zonder verlies. Ze zouden het zo moeten doen dat als je leaved je gewoon verliest als je al een tegen goal gehad hebt!
     
  19. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Wat? kan je leaven zonder te verliesen de eerste 5 minuten (game tijd neem ik aan??) want sommige mensen laggen gewoon zo erg dat je er gek van wordt. dan is dat wel fijn ipv doorspelen omdat het moet
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Ja dat kan. Maar is klote als je een goed doelpunt maakt en ze gaan gelijk weg.
     

Deel Deze Pagina