1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 13 dec 2011.

  1. MichaelHolyman

    MichaelHolyman Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik haal hem ook maar voor 99% binnen en krijg vervolgens een melding dat ie 'm niet kan downloaden... |:-
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Die DLC die gratis is, is gewoon een trial :)
     
  3. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    WTF? Ik kom na die update van 12 mb niet meer in het menu scherm. Hij blijft op zwart hangen vlak nadat ik op start moet duwen. Dan hoor ik de muziek maar scherm blijft zwart.

    Faal update
     
  4. MichaelHolyman

    MichaelHolyman Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet, die trial staat boven de volledige versie in de lijst. Allebei gratis en als ik de volledige versie heb gedownload, staat er bij de Trial versie dat 'ie verouderd is...
     
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Oh okee, dat is dan mooi meegenomen :)
     
  6. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Fifa loopt die nu bij mij vast op het laadscherm :x.

    Edit: Hij werkt zonder in te loggen :)

    Edit: Is de trial, maar full-game is ook free in de trial. Werkt alleen niet als ik die download -.-
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2012
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    fuck, jammer dat ik aan het werk ben. Vanavond is die vast niet meer gratis.
     
  8. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Het werkt volgens mij sowieso niet. Als ik 'm nu in game probeer te downloaden geeft die een foutmelding aan.
     
  9. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk fixen ze dit snel want ik wil zo dadelijk kunnen spelen.
     
  10. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Hij is niet gratis? Na een paar games krijg je een foutmelding dat je de game moet kopen en dan loopt hij bij de meeste vast. Dus ik zou oppassen met de aankoop dat je niet genaaid word.
     
  11. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Goed, ik werdt dus net van fifa geflikkerd voor de nodige update, ik lees nu zoveel problemen ermee, gewoon eerst ff de trial maar downloaden voor de zekerheid ipv gelijk kopen??. Heb niet zo'n zin in allerlei problemen
     
  12. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat faalt EA hard zeg met deze update. Me hele Fifa gaat vaag doen. Moet voor cloud opslag kiezen wil het spel het uberhaupt doen en dan krijg ik mijn virtual pro van 6 maanden geleden.

    Wordt soms echt gek van die problemen. Servers zijn ruk, nu dit weer.
     
  13. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    ik heb wel kunnen updaten zonder problemen maar die problemen komen pas nadat je die Euro ding heb gedownload ?
     
  14. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Niet de game downloaden met 1800MSP! Als ik zo de geruchten mag geloven is er een manier om het gratis te 'cracken', dus daar wil EA gebruik van maken door preventief te gaan ruimen. En EA kennende worden dan ook mensen die het eerlijk gedaan hebben ook aangepakt. So be aware!
     
  15. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    huh wat dan ?, pm het me maar voor de zekerheid, ik ga em ook gewoon legaal aanschaffen
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Hopelijk kan ik 'm vanavond gewoon binnenhalen. Punten staan al klaar :)
     
  17. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik had die problemen van inloggen na die update van 12 mb als je hem opstart.

    Toen bleef die hangen als ik wou doorklikken bij dat Rooney start scherm. Als ik dan koos voor mijn HD als opslag crashte hij. Als ik koos voor Storage cloud als opslag lukte het wel, maar dan had ik dus een VP van 6 maanden geleden.

    Daarna had ik die Euro 2012 gedownload toen ik via die cloud manier in het menu was gekomen. Toen kon ik wel inloggen door mijn HD te kiezen, maar Euro 2012 was niet gedownload zei het spel, die moest ik opnieuw downloaden.

    Helaas ging dat niet meer want toen kreeg ik een foutmelding dat die update er niet was. Dus ze hebben hem weer offline gehaalt denk ik.

    Tis een en al drama.
     
  18. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat nu tegen betaling online en zou 1440 punten kosten ?
    Heb hem gewoon voor 1440 punten kunnen kopen.
    Eerste wedstrijd meteen online gespeeld,speelt wel iets minder soepel vind ik.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2012
  19. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kater, betaal je 20 euro, heb je er allemaal nep shirts inzitten. Hadden ze wel even mogen zeggen bij fifa. er zitten welgeteld 20 echte tenues bij. Zelfs de gastlanden zijn nep!
     
  20. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    En de spelersnamen?
     

Deel Deze Pagina