1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 13 dec 2011.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
  2. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdomme, ik haat het toch elke keer dat je eigen team gewoon niet goed meeloopt naar achteren of naar voren als jij gaat aanvallen... Echt hatelijk dat iemand met één speler vanaf zijn verdediging heel mijn team uit dribbelt omdat ik speler voor speler moet selecteren en dan nog eens moet gaan rennen naar de tegenstander met de bal... Ik ben daardoor elke keer te laat waardoor de tegenstander gewoon té makkelijk door mijn verdediging pingelt. En dan ook nog dat hoge WTF gehalte op momenten dat je keeper zelf uit het doel komt... 8)

    Maar goed, in twee weken tijd van divisie 9 naar divisie 5! Eindelijk eens een keer iets positiefs...
     
  3. linkerbilspleet

    linkerbilspleet Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, ik heb de laatste spelerselecties gedownload maar alle teams zijn nog precies hetzelfde. Wat kan ik hieraan doen?
     
  4. linkerbilspleet

    linkerbilspleet Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die mij hiermee kan helpen? :'-(
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Misschien is er niet zoveel veranderd? Wat hoop je te krijgen, de nieuwe transfers (Narsingh naar PSV, etc)?

    Want die komen niet meer hè, die komen pas in FIFA13. ;)
     
  6. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat dus, want als die updates zouden blijven komen zou er geen reden meer zijn om elk jaar een nieuwe FIFA uit te brengen :+
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De achievement om met een omhaal te scoren... kun je die soms niet online halen? :mad: Net eindelijk eens gelukt, krijg ik niks.
    De 3e goal


    (eergisteren ook een geniale 'omhaal' gemaakt, maar goed ik wist niet of die zou tellen aangezien het geen klassieke omhaal was :p Jammer dat die persoon quitte, anders had ik die goal opgenomen. Het was iig dit, maar, ehm, dan scoren)

    Als ik dan toch bezig ben over mooie goals, deze een tijd terug gemaakt. Vond ik ook wel netjes. Misschien niet zo awesome als die hierboven, maar toch. Lukt me maar zelden. :p
     
  8. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je die achievemnt wilt, gebruik gewoon een 2de controller. Hou de bal hoog in het strafschop gebied met je rug naar de goal, wip de bal omhoog en druk op schieten :p
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zeer nette goals zeg, vooral in die ene wedstrijd! :eek:

    En de goal waar jij het over had, dat was een scissor-kick. ;) Schiet jij elke volley met (LT) ofzo? :+
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, niet allemaal. Wel wat te vaak misschien. :+ Maar het is zo leuk.
    Wacht, scissor kick is niet hetzelfde als bicycle kick? Verdorie. :p edit: Haha, als ik het bij Google images intik krijg ik bij beide termen gewoon een klassieke omhaal te zien.
    Nee, dat is niet leuk. :p Ik wil het legit halen. :+
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2012
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik bedoel natuurlijk: scorpion-kick, oftewel 'schorpioen-trap'. Zoals Van der Vaart scoorde bij Ajax, dus.

    [yt]GqNjmrqJVqM[/yt]
    Die :).

    Die heb ik zelf nog nooit gescoord, maar ook die 'achter standbeen door de lucht' in jouw 2e filmpje ook nog niet.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ah, maar die goal van Huntelaar in het eerste filmpje zou gewoon moeten tellen, toch?
    Jammer als het online niet kan; is het enige wat ik speel. Offline is veel te saai. :+
     
  13. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Komen die filmpjes standaard in yt formaat als je ze opload naar ea sports of doen mensen dat met een capture card?
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Capture-card waarschijnlijk. :)

    Die hoort te tellen, ja! =(
     
  15. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Verschil tussen divisie 2 en divisie 1 is wel groot. Probeer kampioen te worden in divisie 1, maar is nog niet zo makkelijk! Soms ook ongelooflijk hoe je soms verliest zeg. Ben van divisie 9 in één keer naar divisie 1 gepromoveerd, maar vervolgens 2 x toe terug naar divisie 2 gezet!
     
  16. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Heb gisteren een H2H season met Botafogo gespeeld, uiteraard nog niet met Seedorf, maar gelukkig wel met mijn held El Loco Abreu. Jobson is echt een held in de voorhoede, verder zijn Elkeson, Andrezinho, Maicosuel bazen op het middenveld. Marcio Azevedo in de verdediging is ook fijn met zijn snelheid en beweegelijkheid. Bovendien heeft de club met Jefferson een vrij goede keeper.
     
  17. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Aaaah godver, het 1000e seizoen in divisie 2 waar ik het de laatste wedstrijd laat liggen :mad:
     
  18. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Jeuj nu wel divisie 1. Wel met moeite zeg, had 1 punt nodig. Speelde met Belgie tegen PSG. Kom ik 2-0 voor, speel ik uiteindelijk gelijk met 3-3 waarbij debeste kansen nog voor hem waren :+
     
  19. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nu we toch bezig zijn:

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina