1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 13 dec 2011.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    De laatste weken weer regelmatig dat ik de verbinding kwijt raak met EA tijdens FIFA. Meer mensen last van!?

    Ik heb de poorten van de router voor XBL opengezet, maar moet je voor FIFA nog andere poorten openzetten ofzo?
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Iemand!?
     
  3. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand!
     
  4. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook in Fifa13 gaan we weer verder met Silencio FC.

    We zijn op zoek naar diverse spelers.

    Voor clubinformatie klik!

    Onze voorkeur gaat uit naar een any. We hebben een hecht team en ons doel in fifa13 is om een 6000+club te worden.

    De jongste speler is 18 en de oudste 42.

    Interesse? Pm graag
     
  5. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Helaas vliegt er bij mij wel eens een scheldwoordje uit gaat hem niet worden dus!
     
  6. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan het nou dat ik geen 3 punten krijg bij mijn gewonnen wedstrijd net bij Head2Head Seasons? Het werd voor mij in de laatste minuten 3-2. Zodra de wedstrijd klaar is, krijg je het bekende bericht "Lost connection with your opponent" etc. als de tegenstander z'n Xbox uitzet of naar het Dashboard gaat ofzo. Dan win je toch standaard? Ik had voor de match 14 punten, nu nog steeds 14 punten en ik heb net toch echt gewonnen...

    Hier baal ik echt van, want ik was anders gewoon gepromoveerd naar division 3. Als ik nu verlies, krijg ik weer een relegation. :x

    EDIT: Blijkbaar ging er iets fout in de EA servers, want nu zit ik wel in division 3 en ik heb dus al 3 punten omdat ik net weer heb gewonnen. :9
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2012
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Gebeurt vaker, moet je even wachten.
     
  8. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, ik kwam er zelf achter. Maar ik had het nog nooit meegemaakt dus ik dacht echt van "dafuq! 8)"... :+
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Als afsluiter van FIFA 12, nog 5 goals van mij van de afgelopen 2 weken ofzo, niet heel speciaal ofzo, maar ik verveelde me. :cool:

    [yt]ri6KZDGBayA[/yt]
     
  10. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Mooie goals. :) En de muziek is totaal niet grof. 8)
     
  11. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Werd er een handleiding bij FIFA12 geleverd? Zo ja, dan heb ik die dus klaarblijkelijk kwijtgemaakt. Zo nee, jeeeejjj dan is mijn spel compleet. :+
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Volgens mij niet. Wat ik persoonlijk zwaar kut vind, want met games als deze hoor je voor nieuwkomers gewoon een fatsoenlijk boekje bij te leveren. Die games zijn al duur genoeg.
     
  13. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is mijn eerste Fifa game wat ik heb gekocht en het is de Fifa 12 Xbox 360 voor maar €4,95 GameMania .
    Heb nog nooit een voetbal game gekocht en ben wel nieuwsgierig hoe het speelt .
    Mocht het tegenvallen dan valt de schade toch mee , maar misschien ga ik het wel leuk vinden .
     
  14. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha koop dan gelijk 13 en 14 ook maar want ze zijn leuk :D :cool:
     
  15. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben pas nieuw in de Fifa Football en dacht dat ik met bijvoorbeeld PSV een eredivisie kon spelen voor singel player .
    Als ik het menu zo bekijk van Fifa 12 gaat heel veel via online .
    Ik kan maar alleen de oefenwedstrijd spelen voor singel player .
    Je hebt dan de Ulitamte team maar ook hier kun je niet bijvoorbeeld een Nederlandse elftal spelen in Uefa of Eredivisie .
    Kan iemand mij beschrijven hoe ik offline ( singel player ) een toernooi kan spelen .
     
  16. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor een echte nieuwkomer in Fifa is het menu best wel complex omdat je zoveel andere modes ziet .
    En inderdaad bij Career Mode kan ikzelf een team kiezen en begint dan een simulatie te lopen en moet jezelf nog handelingen doen .
    Maar wel leuk dat je een competitie kunt spelen naar je eigen speel wijze .
    Maar het zal nog even wennen voordat ik de rest door heb maar ik vind het Football wel een leuk vermaak .
     
  17. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar potjes Fifa gespeeld in Career Mode en toernooien .
    Heb de AI artificial intelligence op zijn moeilijkst gezet maar ik win met overmacht en de Goals vliegen er zo makkelijk in .
    Is de moeilijkheidsgraad in Fifa gebaseerd op lage leeftijd niveau , bijvoorbeeld voor kinderen van 10 jaar ???????
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De AI is hoe slim de computer is, maar niet hoe goed. Dat moet je ergens anders veranderen in de settings. De keuze is er tussen amateur, semi-pro, professional, world class, legendary, ultimate.
     
  19. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    AI

    Ik heb dan bij Fifa 12 de spel mode , carreer mode , settings , difficulty , legendary.
    Vreemd dat die AI dan nog zwak zijn ???
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik denk dat je iets verkeerd doet als je voor het eerst speelt en direct met gemak wint van legendary teams. :+
     

Deel Deze Pagina