1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 13 dec 2011.

  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Waarom is Fulham eigenlijk 4,5 ster. Ik vind het een erg fijn team, maar bijvoorbeeld Everton heeft maar 4 ster, terwijl die toch een gelijkwaardig/beter team hebben.

    nvm, dat is alleen offline.
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Eindelijk divisie 1 :)
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Echt sterf erin. Helemaal klaar met dit gefuck. Moest met Tottenham tegen Ivoorkust. Komt hij op 2-0 voor, fluit de scheidsrechter voor een overtreding, dus ik kom even in rust stand. Blijkt het gewoon door te gaan, ook niet snel genomen ofzo. Scoort hij 3-0. Tweede helft, kom ik terug tot 3-3. Dan zelfs 4-3 voor, nadat hij achterin ging tikken. VLIEGT DE SERVER ERUIT. STERF.
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    ...op dat soort momenten wens je dat je een shotgun had en naast het EA hoofdkwartier woonde... }:]
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Mijn controller wenst dat ook heel erg.
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Servers zijn om op te hangen, echt. 8)
     
  7. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had net iemand en die ging helemaal niet voor de aanval. De hele tijd achterin rondspelen en het lukte me maar niet om die bal af te pakken...:mad:
     
  8. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Vraag: de laatste tijd ben ik vooral online aan het spelen (H2H Seasons), echter moet ik voor iedere wedstrijd opnieuw de gehele formatie / squad wijzigen. Is er geen manier om dit meteen in te laden vanuit een opgeslagen file?
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Hoeveel heb jij er al kapotgerost!? :b:
     
  10. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoeveel het kost om een nieuwe online pass te kopen als je FIFA 12 tweedehands koopt? Ik kan het niet vinden op Marketplace.

    EDIT: via Google kom ik uit op 800 MSP. Klopt dat?
     
  11. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nog wel eentje liggen voor je volgens mij? :p Voor 9 euro stuur ik hem per PM op \o/
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2012
  12. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je even een PM gestuurd. ;)
     
  13. afcamarvin

    afcamarvin Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook voor minder dan 9 euro 800 msp kopen op internet.
     
  14. Seh

    Seh Guest

    Ik bak er op eens niets meer van. :'-(
    Tijdje terug op het nippertje gedegradeerd uit divisie 1, waar ik niet het gevoel had slechter te zijn dan mijn tegenstanders. Toen terug gevallen naar 4. Nu zit ik in 3 en ben ik (veel) minder dan de meeste tegenstanders. The fuck is up with that? :+
     
  15. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    dat had ik gisteren ook bij iemand, ik was de betere maar hij maakte toch uit de kluts gelijk, de hele tweede helft heeft hij vanachter blijven rond tikken zonder dat ik de bal kon afpakken omdat niet alle spelers pressie zetten :confused:
    heel vervelend was dat!
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Teveel, ik heb het ook alleen bij Fifa. Het erge is alleen dat ik zo meteen gewoon weer de game aan doe. Blijf het spelen. 8)
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Yeah, het kan verschrikkelijk frustrerend zijn. Het gebeurt gewoon veels te vaak dat je WEET dat je een pass goed mikt en ie dan toch gewoon naar een ander mannetje gaat...

    ...en op de een of andere manier kun je soms niemand raken op het middenveld met een sliding/tackle, maar in het penaltygebied lukt het op de een of andere manier steeds wanneer je het niet eens probeert...(!) 8)

    Maar goed, het is verslavend, en speel nu carreer met Ajax en heb zojuist Miyaichi over weten te nemen van Arsenal, dus dat is wel lekker om erbij te hebben :)
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik ken het, bij mij zijn er ook twee á drie gesneuveld. Allemaal de rb/lb knopjes stuk. Moet zeggen dat ik afgelopen tijd flink rustiger ben, en nu gewoon meer scheld en schreeuw ipv met dingen te gooien.
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ooh, tackles in FIFA12 zijn echt _O_.

    Na de winterstop zit Drogba misschien ook bij Shanghai Shenhua, dus heb je daar geen last meer van online. Hopelijk komt Shanghai Shenhua dan wel in de volgende FIFA, zou episch zijn. Alleen maar zuig-spelers, met 84 attacking ofzo (Anelka & Drogba).

    Musa bij CSKA is ook dik trouwens, hoe snel is dat team nu haha. Hebben:
    Doumbia (_O_)
    Vagner Love
    Tosic
    Gonzales
    Oliseh
    Musa

    :eek:
     
  20. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Doedelzak ook volgens mij.
     

Deel Deze Pagina