1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door mussi, 2 aug 2012.

  1. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Er is niet veel keus in de belgische competitie, als ik jou was zou ik dan maar gewoon braziliaans team maken..
     
  2. Scottyboy1703

    Scottyboy1703 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil liefst hybrid met een paar gouden
     
  3. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 21 aug 2012
  4. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Code blijkt wel te werken, moest hem alleen op een andere plek inlossen :b:

    Vanmiddag begonnen met FUT, ben echter een totale noob. Kreeg bij de start allemaal bronzen spelers en 1 zilvere. Vervolgens opstelling gemaakt en 2 potjes gespeelt, met het geld dat dat opleverde heb ik inmiddels 3 spelers gekocht. 3 zilveren: Marcellis, Schaars en Benschop, ik ga op de Hollandse tour.

    Maakt het uit of alle spelers zilver zijn? Of kun je ook combineren tussen goud en zilver? En krijgen spelers ook salaris o.i.d.?

    Wat Fifa 12 zelf betreft, ook hierin ben ik een noob:

    - Ik heb moeite om de bal voorin vast te houden, welke knop gebruiken jullie hiervoor?
    - Welke knop gebruiken jullie voor verdedigend/aanvallend koppen: de korte pass, lange pass of schietknop?
    - Wat zijn eenvoudige passeerbewegingen om uit te voeren, beheers nu alleen het fake shot...

    Andere tips/aanmerkingen zijn altijd welkom!
     
  5. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Als tip zou ik je geven om even op pagina 1 van dit topic te kijken, staat hele nuttige info.. Voor de controls kan je in je boekje kijken van fifa 12. Ook passeerbewegingen staan hier in. Zou als ik jou was ze lekker oefenen in de arena met een speler als ronaldo die alle tricks beheerst. Combinaties van zilveren en gouden maakt niks uit.
     
  6. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Het wordt inmiddels al wat duidelijker allemaal, wel nog een paar vragen:

    - Ik heb inmiddels ruim 2000 munten, raden jullie aan om losse spelers te kopen of te sparen voor bv een goud pakje? Aangezien ik voor een Nederlands team ga is los kopen misschien verstandiger?

    - Ik begrijp dat je kaartjes moet kopen om contracten van spelers te verlengen, nu zag ik kaartjes aangeboden worden '18 brons, 24 silver, 24 goud' (o.i.d.) Zo'n kaart kost ongeveer 900 munten, maar kan ik daar dan het contract van 1 bronze, 1 zilvere en 1 goude speler met dat aantal wedstrijden mee verlengen?

    - Ik zag ook dat je een staff en trainer kunt kopen, wat is hun functie?
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18

    losse spelers is momenteel handiger.

    Contracten werken volgende. Als je hem op bronze speler gebruikt krijgt hij er 18 bij, Op een zilvere 24 en goud ook 24. Dus kan maar op één speler

    Staff kan helpen dat je contracten meer waard worden of dat healingkaartjes ipv bijvoorbeeld +1 healing doen +2 healing doen!
     
  8. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30

    1) Ik zou gewoon losse spelers kopen.

    2) Probeer te zoeken naar goedkope kaarten, je vind vast wel iets voor minder dan 900 munten. Zo n kaart kun je maar 1x gebruiken. Dus maar voor 1 speler.

    3 ) Dat is van belang wanneer je boost kaarten gaat gebruiken, ik gebruik ze zelf niet. Je spelers worden zonder boost kaarten niet beter.
     
  9. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Iets waar nog niet op geantwoord is door bovenstaande members is je trainer. Je moet zorgen dat je spelers op de goede positie en in de goede formatie staan. Als dit zo is heb je 99 chemistry, de trainer (mits in de goede formatie) geeft de laatste 1 procent chemistry.
     
  10. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind Benzema 85 echt een held, hij scoort aan de lopende band in dat La liga online toernooi, echt al 17 keer in 8 wedstrijden..
    Heb hem wel gekocht en opnieuw verkocht zodat ik winst kon maken, dat is een voordeel ;)
     
  11. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
  12. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Netjes! Fraai actie en mooi in de kruising binnen geschotem :thumbs:
     
  13. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Zojuist Lens gekocht voor 650 maar nu blijkt hij 'undefined' te zijn, heb het zojuist opgezocht en het blijkt een glitch te zijn?

    Er staat dat ik als hem 'weg doe', dat ik ruim 50.000 coins krijg? Las echter dat niet klopt en dat je gewoon je aankoopbedrag terug krijgt, wie kan mij uitleggen hoe dit zit en wat te doen?
     
  14. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    UT even afsluiten en herstarten. En anders xbox herstarten. Zul je zien dat hij weer normaal is. Niet discarden!! Krijg je maar 600 coins (normale discard prijs).
     
  15. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Top, dat bleek inderdaad te helpen. Op mijn linksback na heb ik nu een volledig Nederlands team. Nu wordt het een kwestie van doorselecteren denk ik?
     
  16. Mandello

    Mandello Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaizka, zou jij je team eens willen laten zien?
     
  17. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Vegeta: hoe speelt Xavi toty in 433? Wil hem graag mid-mid zetten.
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hmmmmz speler waar ik het minst tevreden over ben eerlijk gezegd! (heb trouwens wel motm)

    Wie heb je als andere middenvelders? Fabregas IF is namelijk de beste middenvelder waar ik dit jaar mee heb gespeeld (Een echte CM. Niet een cam of een cdm die cm is en één van de taken niet uitermate goed kan.) en Toty Alonso is werkelijk waar ook een beest met veel scorend vermogen!
     
  19. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb een hybrid:

    Hart
    Walker toty-Richards IF-Kompany Toty- Clichy
    Iniesta-aankoop-Silva
    Sanchez-Aguero/Torres-Villa

    Heb als ik mijn Bale IF verkocht heb zo'n 330k te besteden!
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    fabregas IF
     

Deel Deze Pagina