1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door mussi, 2 aug 2012.

  1. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    bedankt voor het meedenken!

    Die heb ik ook gehad vond hem niet verschillen van zijn niet-IF versie. Zijn longshots zijn trouwens geweldig _O_

    Ik zat dus te twijfelen tussen Xavi toty of Yaya touré toty.
     
  2. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Laatst bewerkt: 24 aug 2012
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Lekker voor yaya toure gaan. Veel sterker! Wat xavi in het echt zo goed maakt zorgt in fifa er niet voor dat hij geweldig is!


    gaizka: koop je spelers wel gelijk in de goede formatie he! zeker bij deze goedkope spelers is dat relaxter!
     
  4. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb je gelijk in, lette hier in het begin niet op. Scheelt dat trouwens heel veel?
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    jup. hogere chem betekent dat je spelers veel lekkerderr spelen!

    Zelf zit ik trouwens te twijfelen me spaanse team weg te doen.

    Misschien iets om toty augero heen bouwen!
     
  6. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Toty is team of the year, zijn dit soms die blauwe kaartjes die ik af en toe voorbij zie komen? En dat zijn dan spelers die beter zijn dan hun normale variant, maar is dat tijdelijk?

    Ik heb dezelfde vraag over een if speler, ik zag dat Altidore if was (vanwege zijn goede wedstrijd tegen Heracles neem ik aan?), maar hoe lang blijft hij dat dan?

    En zo leren we steeds weer iets bij over FUT :)
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18


    de beteree versies van spelers blijven altijd betere versies. Hebben maar even in pakjes gezeten dus zijn er weinig van maar ze blijven altijd die versie.


    Je hebt zwart (team of the week, altidore us trouwens zwart wegens ajax)

    Blauw (team of the year)

    en paars en oranje (man of the match bij speciale wedstrijden.

    Pas op btw. je hebt ook gouden, zilver en bronze met een of meerdere betere stats (met pijl ernaast) maar dit zijn stat boosters kaartjes en die verdwijnen na een match
     
  8. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Super, bedankt voor je uitleg! En die zwarte en blauwe kaartjes kun je zowel kopen als bij toeval in een pakketje aantreffen?
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    blauwe zul je niet meer vinden. Waren van Team of the year. Van elke competitie is er een team uitgekomen en heeft er een week ingezeten.

    Elke week komen er 18 nieuwe zwarte kaartjes uit. Soms zelfs een betere zwarte. Guidetti heeft vorig jaar bijvoorbeeld een 73 en 74 gekregen. Let daar dus goed op. Want mensen proberen je de lagere voor de hogere prijs aan te smeren. Bij altidore is dat geloof ik ook.

    Zelf trouwens niet voor auguro gegaan. Torres blijft met fabregas een te grote held. Verdedigend wel aangepast want martinez kwam te kort!
     
  10. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Vegeta: mag ik je team eens zien, ga denk ik ook maar weer op de liga bbva tour. Blijft het lekkerst spelen imo
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18

    Hij is nog niet klaar. Moet ramos nog verkopen zodat ik Alves IF kan halen.

    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#epYIWO1xbd2B4

    4-3-3 is zo kwetsbaar voor de counter dus denk ga maar over op de 3 verdedigers (want pique en martinez centraal kwamen tekort.

    Alves gekozen als rb omdat die gewoon een aanvaller is en Centraal omdat pique gewoon echt goed is en Pepe en Ramos twee beesten)

    Misschien dat ik Mata nog vervang maar ben ook nog bezig met andere spelers. En zit nog te twijfelen om ALba te vervangen voor coentroa of Marcelo
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2012
  12. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Nice team, 5221 speelt sowieso ook wel lekker! Ik vond persoonlijk alba nif (barca) lekkerder spelen dan zijn toty. Is trouwens Mata beter dan Villa? Vind Villa geweldig vanwege zijn 5* weakfoot. Sanchez rechtsbuiten kan ook wel aardig krullen met zijn linker, wat is je mening over Navas?

    Middenveld lijkt me gewoon top. Centraal staat het ook goed. Rb idd alves, ideaal in 5221!
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zou niet weten wie ik anders moest opstelling ipv Navas. En dat is niet aan gebrek aan keuze maar hij is gewoonweg geniaal!

    Snel, Behendig, Supervoorzet (hoog en laag) en als hij naar binnenkomt kan hij heerlijk strepen of met buitenkantvoet krullen. Wou dat ik twee navassen kon opstellen dan stond hij ook op links.

    Mata is redelijk prima. Heel behendig en snel. Ene keer rond hij af als messi of ronaldo (subtiel of hard), andere keer lijkt het wel alsof hij lex immers is.....

    Villa zou ik niet opstellen. Is gewoon een spits en gaat dan ook je spits in de weg lopen. Daarnaast is hij volgens mij rechtsbenig toch? Dus maakt niet it dat hij tweebenig is op links! Volgend jaar moet hij gewoon weer ST zijn. Pleur toch op met die onzin!

    Alba blijf ik twijfelen. Hij is wel niet normaal snel en lekker dribbel en schot... Denk dat ik hem maar hou!
     
  14. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Hoe bedoel je maakt niet uit dat Villa 5* weakfoot heeft :p Hij kan daardoor juist perfect buitenom en naar binnen komen. Heeft verder prima voorzet en geweldig schot met beide benen. Verder als je met Navas voorgeeft kan hij ze mooi binnen koppen naast Torres!

    Santi Cazorla toty is trouwens ook een held, zou die nemen ipv Navas!
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2012
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmmz denk het niet. Navas is een van de spelers waar ik nooit kijk naar een betere omdat hij gewoon alles goed doet!
     
  16. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Oke ach het is fut he, ieder zijn eigen smaak. Als hij lekker speelt gewoon houden idd, als je ooit nog de coins hebt zou ik zeker wel een keer cazorla toty uitproberen :p
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat is er zo fijn aan hem?

    Team btw nu af (inclusief posities en formaties!) Tweede team staat nog in de steigers!
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2012
  18. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Goede passing, perfect tweebenig en kan goed krullen en heeft goede passing + voorzet met beide benen. Hij lijkt misschien sloom, maar dat viel me zeer mee, sterker nog hij functioneerde beter in het 433 tici taca spel dan Navas imo (heb ze beiden gehad).

    Link werkt trouwens niet meer?
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2012
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Net even goede klop gekregen van robin. Hij was beter maar jezus wat speelt dat 5-2-2-1 als slome stront. Dat gecombineerd met zachte passen (soms maakt het niet uit hoe hard je de knoppen indrukt en slecht schieten kom je nergens) Ben wel klaar met ultimate team voor dit jaar. Mensen met interesse voor me team. Bied maar!
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    5-2-1-2 > 5-2-2-1 ;)
     

Deel Deze Pagina