1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mitta1992

    mitta1992 Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    stuur is een link van je team dan kan er gekeken worden naar wie er het best tussen past
     
  2. Ramon21

    Ramon21 Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je die link plaatsen dan? zodat jullie hem kunnen zien.

    Alvast bedankt
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2011
  3. Ramon21

    Ramon21 Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Ramon21

    Ramon21 Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
  5. mitta1992

    mitta1992 Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ramires IF is idd een optie, maar houd rekening mee dat Ramires een speler is die veel mee naar voren gaat dus zijn Parker/Milner dan wel verdedigend goed genoeg, moet je je zelf afvragen. Eerlijk gezegd denk ik niet.

    Je kan het natuurlijk doen en kijken hoe het uitpakt, maar als je dan nog een goede CDM wil kan je Song aanraden ;)

    maar voor het beste voor je team is denk ik Nasri die kan op links samen met Clichy of met rechts met Sagna
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2011
  6. Ramon21

    Ramon21 Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat denk je van dit middenveld dan?

    Nasri - Toure - Ramires / David Silva
     
  7. mitta1992

    mitta1992 Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    jaja het is moeilijk het is een aanvallend middeveld, Ramires is het snelst van allemaal dus die raad ik wel aan en david Silva en Nasri ik zou ff de stats vergelijken op ultimatedb.nl en dan Player Stats en dan club op Man. City zetten en positie CAM en dan goed vergelijken wat je het belangrijkst vind en dan je keuze maken ;)
     
  8. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb inmiddels al erg veel squads gehad en wil nu graag een hybrid squad maken. Ik kom er alleen niet uit. Ik wil sowieso 100 chemistry en eigenlijk het liefst allemaal glinsters, combinatie van goud of silver vind ik prima. Ik heb nu IF Verthongen en die wil ik er sowieso in hebben. Alleen is dat echt superkut om goed te linken. Misschien dat de creative personen wat kunnen verzinnen?

    Opstelling:
    Maakt niet heel veel uit. Ik vind 4-3-1-2, 3-4-1-2 of 4-2-2-2 wel fijn spelen

    Spelers:
    Vertonghen IF

    En ga nu niet zeuren dat ik dit zelf niet kan. Als je het niet wilt maken doe je het niet en als je me wel wilt hebben dan ben je een held. Alvast bedankt!

    Edit - Een beginnetje. Ik hou van spelers met een goed en hard schot, snelheid is niet heel belangrijk en voorin het liefst minimaal 4 skillers!

    ST ST

    CF

    Hazard - CM - CM - RM

    IF Vertonghen - Kompany - Vermaelen
    Hart

    Budget is 150.000!
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2011
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dan zal je inderdaad een Ajax verdediging moeten maken. Of Vertonghen moet 7CHEM hebben, dan:

    Vertonghen - Kompany
    ------------ Hart --------

    Voor de rest moet je wat tips geven. Wat vind je nog meer toffe spelers, wat is je budget, welke speciality houd je van: pace, hard schot, strength?
     
  10. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Check de edit! Thanks.. :thumbs:
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik zou zelf Hazard niet op LM zetten. Bij Hybrids moet je proberen felgroene driehoekjes of enkele lijntjes te vormen. Nu zal er een donkergroene lijn tussen Hazard en Vertongheb komen, omdat ze alleen uit hetzelfde land komen. Zorg dat daar óf een perfecte lijn komt (moeilijk met Vertonghen) óf geen.

    Bijvoorbeeld:
    IF Balotelli - (IF) Aguëro
    Silva
    IF Mertens - Sneijder - Van Bommel - Gervinho
    IF Vertongen - Kompany - Vermaelen
    Hart
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2011
  12. holland

    holland Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    miss is dit wat (weet niet of je t red)
    torres?/sturridge-bent
    rosicky/benayoen/vdv?
    hazard-fellaini - toure - walcott/gervinho
    verthongen if -kompany - vermalen
    hart
    édit : is alleen niet echt een hybrid
     
  13. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    De enige optie op een fatsoenlijke perfecte lijn is dus met IF Mertens. Jouw team ziet er tof uit alleen sowieso de voorhoede is onbetaalbaar dus die kan ik op dit moment vergeten.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2011
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Met meer geluk dan wijsheid heb ik hier wel een goed voorbeeld van de perfecte lijntjes. Jammer genoeg is er geen link tussen mijn CAM en CDM. Dat kan ik weer oplossen door Nasri op 10 te zetten, maar dan heb ik weer een donker groen lijntje tussen mijn spitsen. Dat zal ik binnenkort eens proberen, Nasri is in ieder geval een leuke stand-in voor van der Vaart!

    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team#/show-off#bFvHso29bcd8p
     
  15. tim_111

    tim_111 Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen waar kan het aan liggen dat ik met me mc points geen pakketten kan kopen?
    en waar moet ik dan zijn? bij ea of bij microsoft dit duurt al 2 weken
    en als ik op mc points klik om pakket te kopen dan blijft die maar laden?
    iemand enig idee wil graag pakketten kopen dus hoor graag van jullie
    mvg
     
  16. FUTTER

    FUTTER Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#ducsOAjtbcd9V
    Ben bezig met mn spaanse teampje, moet ff wachten op de 100k in mn trade pile. Links komt Mata, (bijna binnen). Op CF David Silva.
    Dan heb ik nog ong 40k over, zal ik dan Alonso kopen + Soldado of een BPL spits. Of zal ik busquets kopen + vPersie? Want ik kom namelijk sws wat te kort voor Torres. Die koop ik als ik 2 x dat cupje heb gewonnen.

    Alvast bedankt!
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Heb nu al mijn contracten (3 pagina's Trade Pile) op de markt gezet, voor de grote schoonmaak. Hierna nog de AllAttr+10's en dure formatie/positie kaartjes (CAM>CM, CF>ST, 4-1-2-1-2, 4-4-2, etc).

    Ik heb nu 290k en nog mijn zilvere Eredivisie team :cool:.
     
  18. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is al zeker de 6de keer dat je die vraag stelt, wij weten het ook niet
    De enige reden kan zijnd at je een update niet hebt gedownload, als het dat is dan kan ea er ook niets aan doen

    Zo weer flink wat letters aan je verspild
     
  19. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    En je had je 29mil verkocht, netjes gedaan:D
    Ik bedoel dat je vanuit niks weer flink wat hebt opgebouwd, mijn zin hierboven is een beetje vaag:+
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2011
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja, net als die 8 miljoen in één keer (heb ik hier ook laten zien, volgens mij?) en nog heel wat meer enkele tonnetjes.

    Maarrr, weer ontopic.

    Kerel, wij hebben jou minimaal zes keer zo vaak geholpen met je vragen, terwijl je deze ook minimaal zes keer vroeg. Ik zou denken dat JIJ hem nog wel zou begrijpen :eek:.
    En op je laatste zin hoef ik alleen maar ':emo:' te zeggen. Als we dit zouden zeggen bij die honderdachtendertig keer dat we jou hielpen.. zelfs grammaticaal is ie kut.

    Let trouwens ook een beetje op je doubleposting, zag het je de vorige pagina ook alweer doen. Daz heeft je hier ook al op gewezen ;).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina