1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Puyol en Pique hebben beide 88 verdedigen. Die zitten werkelijk waar overal tussen. Dat scheelt ook een hoop. Daarnaast kun je met Xabi Alsonso en Busguets een linie daarvoor al flink schoonvegen als je dat wilt.
     
  2. Dylantijs6

    Dylantijs6 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
  3. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Is begrijpend lezen zo moeilijk, of schrijf ik van die onduidelijke verhalen:confused:? Enfin, Ultimatedb.nl heeft wel stats maar geen in-game stats als finishing, balance, agility etc, etc. Alleen de stats zoals op de kaartjes. Ik vroeg mij dus af of er ook een database is met alle in-game stats en dus niet alleen de stats zoals op de kaartjes, maar alle stats. In de edit modus kijken is toch wat omslachtiger, of een friendly match tegen TOTW (alhoewl IF stats wel te vinden zijn op het FUT forum van EA) In ieder geval bedankt voor de moeite.
     
  4. mitta1992

    mitta1992 Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    als je goed kijkt en je kiest een speler bijv. Pato, dan zie je die stats op het kaartje als je dan naar rechts scrollt dan zie de andere stats
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als je antwoorden wilt, is dit niet de juiste houding om iets mee te vragen. ;)

    Nope, alleen de omslachtige manier volgens mij.

    Bij je vorige post dacht ik dat je wilde weten hoe je de stats van een speler kon vinden. Dat is overal op internet al uitgelegd (via team management), dus zei ik dat je beter moest zoeken. Er komen hier zo vaak mensen met simpele Google-vragen, 'maak-mijn-team'-posts etc, dat ik dacht dat je gewoon niet gegoogled had.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2012
  6. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb geen geld voor Thiago Silva IF :p, maar ik wou ook is een x wat anders dan altijd maar Silva-Chiellini. Julio Cesar IF is kut man :p. Nocrino IF speelt echt chill, ook heerlijke dribbel en onderschept veel!
     
  7. DutchSoccerxx

    DutchSoccerxx Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    let erop dat je je spelers in de goede formatie koopt he!
    Je speelt 3-5-2, dus je spelers moeten die opstelling ook hebben. Je kan dat selecteren bij handelen, speler zoeken en dan formatie. Ik zou gaan voor Ogbonna ipv campagnaro. Ogbonna is ontzettend snel, en groot en sterk. Ik weet nu niet even bij welke club hij speelt. Het is een italiaan.
    Maar zorg dus dat al je spelers de goede formatie krijgen;
     
  8. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ben nu bezig met een zilveren Ivoorkust team, dat speelt echt heerlijk.

    Wat een power hebben die spelers zeg, een vriend van me had zo'n team. BraSilvers blaas je zo aan de kant.
     
  9. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Goeie formatie kaartjes kopen, kosten bijna niks. Probeer ook als je een speler koopt dat je dan de goedkoopste oppikt, dat bespaart veel geld. Je hebt Buffon voor 4500, maar je kan Buffon al kopen voor 2500, is toch weer 2000. De Rossi en Vidal ook, De Rossi kan je kopen voor 700-800 coins in de CDM positie en Vidal 800-1000 ofzo. Probeer ook een Manager traingskaart voor je manager te kopen, want nu heb je wel een manager maar geen chemistry. Als je je manager de juiste formatie geeft komt er weer 10 chemistry bij! Misschien ook wat snelle verdedigers? Ogbonna van Torino is goed en goedkoop.
     
  10. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Aah oké, nou dan neem ik mijn woorden terug, want dat is inderdaad erg lui (maar staat gewoon in het bericht hoor). Vandaar ook de enigzins botte opmerking, omdat niemand goed het bericht schijnt te lezen (of anders interpreteert, laten we dat in het midden houden:9) en mij dan zaken onterecht verweten worden en daar schiet niemand uiteindelijk wat mee op.

    En een antwoord waar ik wat aan heb: gewoon nee het is er niet, alleen de omslachtige manier, dan kunnen we ook weer ophouden met zoeken 8). Was wel makkelijk geweest, vooral voor IF's, want zoeken op het EA Forum is ook geen pretje:'-(.
     
  11. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik heb twee teams nu, beiden spelen heerlijk en kosten vrijwel niks (40k en 20k ong.)

    Ligue 1:
    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#ff339KTvbcr63

    Serie A:
    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#gZwipRJgbcr67

    Aan het Serie A team is het enige dat ik wil veranderen een andere spits naast Cissé, Cissé is namelijk een baas en altijd beslissend. Iemand suggesties, vind Di Natale wat te slap.

    Het Ligue 1 Team speelt ook top, alleen Valbuena valt me tegen, iemand die een goede RM weet om daar te zetten? Of eventueel een LM die redelijk tweebenig is?
     
  12. FIFA_G

    FIFA_G PSV

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik in het verkeerde topic zit ! Maar...

    is het mogelijk om online met 2 controllers te spelen , met seasons ?? waar je kan promoveren en degr ??? ik flip uit ! iemand ?? let me know! vind het nergens....
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nee, kan niet. Alleen unranked wedstrijden. Op Google is dit enorm gemakkelijk te vinden. :x

    Echt enorm kut, want met z'n tweeën online is gewoon: _O_
     
  14. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Serie A: Cavani, Zlatan of Forlan. Cavani is nog redelijk snel, Zlatan al wat minder en Forlan is niet snel, maar ook nog geen tractor. Pace heb je al met Cissé. Budgettechnisch is Zlatan een ramp (100k), Cavani zo'n 14k op het moment, en Forlan zo'n 2,5K. Met Cavani heb ik geen ervaring, maar Zlatan is natuurlijk gewoon een beest, rost en kop veel erin, is niet omver te krijgen en heeft vijf sterren skill moves! Forlan heeft maar 3 sterren skills moves, maar rost ook alles erin en heeft een afstandspegel en een prima pass (zijn finishing zit dik in de 90 en ze afstandsschoten tegen de 90). Wel mis je wat pace. Heeft Zlatan wat meer en Cavani doet niet veel onder voor Di Natale. Geen ervaring mee, maar is volgens mij wel een aardige spits.

    Ligue 1: Pitroipa (eigenlijk net als Valbuena een RW) is een snelheidsduivel met 94 pace! en 4 star skills moves. Vooral rennen dus. Alternatieven van de linkerkant zijn Hazard en Bastos (Hazard ook een LW en Bastos ook of is die LM dat weet ik niet). Alleen geringe ervaring met Hazard dus kan je niks aanbevelen, maar je hebt wel een aantal opties. Ze zijn niet echt duur dus je kan ze altijd uitproberen!
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik had zoiets al op het ea forum gelezen. Werd getipt door een Engelsman waar ik redelijk vaak mee speel. Die gasten zijn echt beesten!!!
     
  16. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Ik heb er ook eentje:

    http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#hdnNSYObbcsit
     
  17. ventieeeeee

    ventieeeeee Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    4

    Kan wel in UT
     
  18. Glengarry

    Glengarry Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan er iemand voor mij een een team maken met alleen maar IF spelers? Formatie maakt niet uit. Chemistry moet wel 100 zijn, en individual chem minimum een 7. Budget is 200-250k. Of is het niet mogelijk?
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2012
  19. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Het kan wel, maar het zal niet een heel goed team worden en een zelfde team voor 200k zonder IF's is volgens mij veel beter, ik had laatst wel een PL team gezien met alleen maar IF's in de basis voor 300k. Ik vond het zelf niet heel speciaal maar wel leuk al die zwarte kaartjes, je moet denken aan spelers IF Yakubu, IF Dunne, IF Maxi, IF Carrick etc etc.
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [​IMG]

    Zoiets?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina