1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik voel me nu weer in m'n aarsje genomen door ea. Gewoon m'n if benzepens geuped!!

    Enne het schijnt dat dit niet het definitieve lijstje is. Er ontbreken namelijk nogal wat competities....
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ah oké, dan is dit in ieder geval een deel ervan :+.
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Dus is het raadzaam om if's te lozen. Zeker degene die gewoon goed hebben gepresteerd en die maar 1 lvl omhoog zijn gegaan....
     
  4. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik was al blij en dacht dat m'n Aguero 88 was geworden.. Mooi niet natuurlijk. Ze zitten (natuurlijk) weer in pakjes.. Stelletje ratten ook echt! :mad:
    Ben blij dat ik m'n IF Benz heb kunnen slijten voor ruim 200k. Stats van de 85 zijn precies dezelfde als de IF versie. Wel lelijk gedaan! Ze hadden de IF dan gewoon 86 moeten maken. Heb medelijden met je Don Juan..

    Het is mijn 1e jaar FUT en geef er volgend jaar ook geen cent meer aan uit. Dit jaar ruim 200 euro uitgegeven. Idioot eigenlijk.. 8)
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2012
  5. djtcc

    djtcc Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat houdt dat "ge-up" dan precies in ?
     
  6. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Wat denken jullie, wordt IF Donk volgende week meer of minder waard? Heb hem net voor 110K gekocht, maar vrees een beetje voor een flinke terugval in prijs als hij uit de pakjes is...
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat de ratings van de spelers omhoog zijn gegaan door o.a recente prestaties.
     
  8. djtcc

    djtcc Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    1
    maar als ik op ultimatedb.nl kijk naar de geupte versies,dan zijn de stats hetzelfde......
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Zijn hier mensen die verstand hebben van zilveren spelers? Zit te denken om ook een x 1 team te maken.

    En dan uiteraard niet die peperdure brasilvers...

    Speel 41212 en zat te denken aan Frankrijk, mexico of Nederland. Mensen tips? Waar moet ik voornamelijk opletten bij zilveren stats?
     
  10. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
  11. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik zie dat mensen bv. de nieuwe gold 79 Cleverley voor 20 K kopen. Why??
    Ik begrijp dat niet. De zilveren kan ik nog begrijpen. Maar voor een gold speler van 79 20 K neerleggen :confused:
     
  12. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Weer een smerige actie van EA zeg, eerst met dat TOTY in 3 delen en nu dit, ze zeggen van er gaan upgraded spelers komen maar zeggen nooit wanneer, nu had ik toevallig al me spelers op trade gezet gister en is het grotendeels gekocht maar ik lees op forums dat meerdere mensen hierdoor 200k+ verlies hebben gemaakt. Ik heb denk ik ong 15k verlies met me Aguero die ik voor 90k heb gekocht en nu ongeveer voor 75k moet gaan dumpen
     
  13. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Nu ook kans op 100k muntjes in pakjes. Maximaal 10 pakjes openen en als je geluk hebt win je 100k aan muntjes.
     
  14. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    TheRealGraoully Christophe Labrune:
    RvP upgraded to 88, Demba Ba to 84, German Denis to 81. In packs now. Go go go!!!

    Van Persie zijn 88 IF versie is nu zijn gewone versie!
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2012
  15. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Die ratings van spelers omhoog is wel heel lelijk ja. Nu maar even wachten totdat die prijzen normaal gaan worden.. heb nu alleen mijn Silva en Aguero moeten verkopen met in totaal zo'n 10k verlies. Het is nog te overzien dus..
     
  16. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf doen ze met die spelers joh.. dit slaat toch nergens op? waarom zijn er dan uberhaupt ooit TOTW geweest als nu mijn SIF BA net zo goed is als een normale :confused:
     
  17. xRoyalNL

    xRoyalNL Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje jammer dit, denk je gister geluk te hebben gehad en Ba SIF gekocht voor 100 k, gebeurt er nu dit. Iemand miss tips om in deze tijden geld te verdienen op de markt??
     
  18. djtcc

    djtcc Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    1
    Baal hier enorm van....Woensdag een Suarez IF gekocht,en ik heb een Silva IF en een Aguero....Door die ratten van EA nu een verlies van 400000 coins,denk ik.Waarom heeft EA dit zo gedaan ?
     
  19. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Dit deden ze vorig jaar allemaal ook al hoor? Je had dit in principe best kunnen verwachten. Het is alleen lelijk dat ze het niet van te voren bekend maken welke spelers het gaan worden. En als je een Silva IF hebt en Suarez IF dan baal je wel enorm ja. Ik zal ze nu gelijk weg doen in de hoop dat er nog mensen spelen die het niet weten..
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2012
  20. Mark_PSV

    Mark_PSV Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wel sulejmani geupt en Dries mertens niet? Ik snap er niks van eerlijk gezegt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina