1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Rusland! :) Moet je echt eens proberen. Welliton en Doumbia speelde zoo chill he in een 41212 met daarachter Danny
     
  2. Dylantijs6

    Dylantijs6 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij wil zilver.
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoe duur is IF Klose? Lijkt me een relaxte finisher voor een b team
     
  4. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Gewoon Ivoorkust of Kameroen, die spelers zijn zo sterk, veel kracht, en redelijk snel.
     
  5. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb voor erbij dit ploegje Bragoudjes gemaakt van onder de 80 alg. (op keeper na)
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#gyE4FA6nbcsMy
    Speelt heerlijk! 1e potje online met 6-0 voor toen ging de tegenstander er in de 70e min uit.
    Gister nog een paar potjes tegen vrienden, gaat echt lekker! Heb hem gewoon voor de fun gemaakt om dikke BPL teams e.d. mee te verslaan. Alleen jammer dat er niet 1 gouden RB/LB in de Braziliaanse league zit. Juninho (Braziliaanse Beckham) speelt trouwens ook nog steeds prima, snap niet dat hij nog maar 76 alg. is. Is iig zijn zuivere/harde vrij trap nog niet verleerd :)

    En om af te wisselen en conditie goed te houden deze duitse erbij gemaakt.
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#gyE4FA6nbcsMy
    Moet alleen nog ff CF-ST kaartje halen.

    Enigste team die ik nu nog wil maken is een "oud goud" team met spelers als Henry, Rivaldo, Beckham, Inzaghi, Abbiati, Gatusso, v Nistelrooy enz..
    Word nog puzzelen denk ik voor een goede chem. Weet iemand nog leuke spelers voor in dit team? Bijna afgeschreven ex-top voetballers.

    @ Vegeta: Ben ik je nu net weer voor? :p
    IF Klose heb je voor rond de 25k. Maar die zijn ze ook al aan het pricefixen zie ik dus zou snel zijn als je hem wil.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2012
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee je bent me niet net voor. Heb nu dat super team met ramos en silva if. Dat eredivisie team en een 4321 newcastle team. Moet daar alleen nog die lb. en krul IF Kopen maar die stonden er gisteren voor zulke belachelijke prijzen. Maar had klose ook laatste gezien en dacht die ziet ergoed uit.
     
  7. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja hij lijkt me ook wel lekker ja. 85 shooting en 88 heading. Alleen pace 80 en dribbling 74 zijn wat matig. Maar prima spits als je een snelle naast hem hebt. Of snelle vleugels in een 433 ofzo.
    Maar mijn voorkeur zou toch uitgaan naar Pazzini IF dan. Is wat sneller (85) Shooting met 80 ook prima, dribbling 80 en heading 90.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2012
  8. Dylantijs6

    Dylantijs6 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gekocht voor 20k.
    Hij heeft gewoon 99 afmaken! _O_
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2012
  9. Dylantijs6

    Dylantijs6 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel 352 met Cissé - Klose IF en op CAM Hamsik, dat is zó lekker.
     
  10. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Nice! Dan misschien toch maar beter hem dan Pazzini ;)
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja wil hem vooral als afmaker in 4321. Speel dat met me zilveren team en me barclay en het speelt zo relaxt. Daarom dacht ik klose een goede finisher is wel mooi in zon ploeg.
     
  12. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat Braziliaanse team die ik poste (#66) is ECHT een aanrader als je een leuk team zoekt voor weinig. Speelt echt heerlijk. Net 3 potjes achter elkaar meer dan 1000 coins per wedstrijd. Heerlijk snelle afmakertjes voorin! Ff uitgerekend: was minder dan 11k kwijt voor het hele team.. :)
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2012
  13. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Word schijtziek van die toernooien. Zeker de helft vd keren blijft ie vast lopen op het scherm dat je het team van de tegenstander ziet. Als je dan leaved word je weer uit het toernooi geflikkerd. Normaal online vind ik minder omdat niemand tegen m'n aanval van 87 wil spelen :mad:
     
  14. Glengarry

    Glengarry Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er eentje gemaakt:

    Heeft me wel 550k gekost ipv 250 :p
     
  15. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is ook de reden waarom ik dat Bra team heb gemaakt. Speel ik de toernooitjes wel met m'n goede teams.
     
  16. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Wijnaldum of De Guzmán op cam
    En hetzelfde voor de cf:D
    Weet niet of ik snelheid of goede passing op cf nodig heb, bij snelheid denk ik meer aan een cam maar die moet ook goed kunnen passen/voorzetten
     
  17. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Wijnaldum is denk ik beter op de CAM (Je bedoelt in een 4-2-3-1 toch?) en de Guzman als CF. Of gewoon allebei op CAM en een ander op CF.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2012
  19. Jordi 360

    Jordi 360 Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier mijn FUT 12 Teams:

    Premier League:
    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#bf6wKP5SbcsXL

    Frans Nationaal Elftal:
    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#bf6wKP5SbcsXL
    Ik vind het Premier League team erg fijn, iedere speler heeft zo zijn pieken en dalen, maar overall is het een goed geheel met een paar spelers die nét het verschil kunnen maken.

    Het Franse team speelt erg fijn, vooral het duo CA Henry met voor hem ST Cissé bevallen goed in de korte combinaties, verdedigend op het middenveld de twee 'beren' Diarra en Diarra.

    Ik ben ook nog bezig met de bouw van twee extra teams:
    Feyenoord 4-3-3 > spreekt voor zich, ben ik aan mijn stand verplicht als suporter en seizoenkaarthouder.

    Liga BBVA team 4-1-2-1-2 > GK: Valdès, LB: Abidal. CV: Carvalho en Rami of Raúl Albiol. RB: Arbeloa. CVM; Diarra. LM: Affelay. RM: Jesus Navas of Santi Cazorla. CAM: Diego. SP: Higuaín en Benzema of Falcao.

    Nog Tips of suggesties?
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2012
  20. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg 2x hetzelfde (BPL) team te zien!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina