1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 6 feb 2012.

  1. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
  2. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zie je je DNF?
    En als je je team fitter wilt houden, moet je dat staff fysiotherapeuten hebben of conditietrainers?
     
  3. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb hum gehad en staat nu op trade...ik merkte geen verschil met de 86 versie

    Beste spits waar ik mee gespeeld heb is echt Benzema.Ik hoef de UP versie niet eens, want de normale voldoet prima!

    En de UP cleverly is ook Baas hoor.Ik heb IF Carrick op trade gezet en vervangen voor Cleverly...heeeerlijk!
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2012
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Wanneer komt nou precies het TOTW uit? nog steeds half uur van tevoren? of in de loop van deze dag?
     
  5. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Denk in de loop van de dag.

    Vanochtend een aantal mooie trades gedaan, o.a. Hulk gekocht voor 11000 en verkocht voor 17.500. :)

    Gisteren een pricefix van Cissé gedaan. De QPR versie in een 4-3-3 formation. Redelijk veel kaartjes van hem gekocht tussen de 5.000 en 7.000 coins. Denk dat ik er uiteindelijk een stuk of 15 had. Daarna 1 voor 1 op de markt gezet voor 8000 en buy now op 8300. Heb er nu nog maar 2 op de trade staan, de rest is allemaal verkocht. :)

    Lekkere winst de afgelopen dagen dus.
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2012
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Lekker he winst maken? doe het zelf ook nog redelijk snel (afgelopen weekend 60k)
     
  7. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja, alleen zeker zo'n price fix is eigenlijk een grote gok. Ik zag met Cissé voldoende aanleiding om het wél te doen, omdat er veel vraag naar hem is vanwege zijn overstap naar de BPL en het feit dat het in de Serie A al een populaire spits was.

    Pakte nu dus goed uit. :)
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Tja er zit altijd risico aan spelers pricefixen maar hoe meer risico hoe hoger de winst!
     
  9. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb met een vriend afgelopen weekend nani (85) 4-1-2-1-2 gepricefixed. Alles opgekocht want ze stonden er voor ongeveer 16.000 maximaal op. Daarna alles voor boven de 18.000 verkocht. Veel mensen willen hem hebben voor dat toernooi van 4.000 hebben.
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Slim. Wat voor toernooi komt er? 11 verschillende nationaliteiten ofzo?
     
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Goed moment om te handelen is ook net na uitkomst van de TOTW. Mensen doen dan veel spelers goedkoop weg omdat ze of pakjes willen kopen of gewoon via de trade een TOTW player willen kopen.

    Koop die goedkope spelers op en verkoop ze 2 dagen later weer voor de regular price. :)
     
  12. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt die totw meestal? smiddags toch al ergens? Moet je dan EA page in de gaten houden?
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    inderdaad. Er is ook een twitter maar weet niet hoe laat die berichten gaat spuwen.

    Kom op Gouden Guidetti en 74 el shaaraway!
     
  14. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Geldt ook voor contracten. Ik koop altijd die gewone gouden voor max 200 buy now. Als je nu kijkt zijn ze ze binnen 3sec weg. Als TOTW komt staan er legio voor 200 buy now. Ik ga vanavond ook weer een voorraadje (voor eigen gebruik) inslaan.
     
  15. FUTTER

    FUTTER Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 15 feb 2012
  16. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk twitter account? easportsfifa?
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  18. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Heb mijn Barclays team weer op de trade. De van Persie 88 is echt kut man. Ik wil een paar echte vette IF's proberen (niet meer dan 200k). En dan echt IF's die super overpowered zijn. Vorig jaar had je Toty Gomez. Die gast was abnormaal, niet te stoppen. Nog spelers die zo zijn dit jaar?
     
  19. xRoyalNL

    xRoyalNL Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog geen TOTW?
     
  20. JoodNL

    JoodNL Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Klein vraagje...

    Hoe merk je het verschil tussen IF1 en een UP

    Bijvoorbeeld Benzema....
    Beide hebben ze en een stat van 85 op http://ultimatedb.nl/
     

Deel Deze Pagina