1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 6 feb 2012.

  1. FUTTER

    FUTTER Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie stats voor een kopper, vind hem te kort komen om weg te sturen of voor een mooie dribbel. Maar dat is dan ook mijn stijl van spelen, als je met voorzetten speelt is het zeker een aanradertje!
     
  2. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zivleren kun je toch voor veel betere vervangen of ligt dat aan mij? (ben niet echt thuis bij de italianen, weet meet van frans/engels/duits). Waarom haal je niet even een manager? Ik heb nog wel een italiaan 3-4-1-2 (contract +3% of Team talks +3%) voor je? goed voor je chem?
     
  3. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Had het ook over de (85) Ramos...
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Benieuwd wue er een if krijgt van arsenal. Denk rosicksy of hoe die ook heet maar hoop ook op sagna!

    Eindelijk een Franse back die mee kan!
     
  5. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Walcott voor de 2e keer IF? Misschien Arteta, die speelde ook een prima wedstrijd.
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zou derde keer zijn dan. een keer als rw, een keer als st
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32


    Sagna zou baas zijn. Hoop alleen wel op een pace boost.

    Is er hier iemand die ervaring heeft met if richards? En dan maybe ook op cb?
     
  8. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik wil graag een hybrid elftal maken van de Liga BBVA en Seria A.

    Heb het volgende in gedachten en wellicht dat iemand van jullie nog tips heeft voor verdere verbetering.

    ----------Julio César-----------
    Maicon--Samuel--Lucio--Marcelo
    Cambiasso-Sneijder-Xabi Alonso
    Di Maria--D. Milito IF--David Villa
     
  9. Scottyboy1703

    Scottyboy1703 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Cambiasso en samuel zou ik weg doen voor Silva piqué of puyol cambiasso zou ik voor kaka of ozil of fabregas
     
  10. Scottyboy1703

    Scottyboy1703 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Pasquato is heerlijk kreeg hem in een pakketje
     
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Als ik Silva erin zet heb ik totaal geen chemistry meer met Sneijder of Di Maria. Kaka kan evt nog op de plek van Cambiasso, want die heeft nog wel chem met Maicon en Di Maria. Fabregas kan evt op de plek van Xabi, maar die heeft dan geen optimale chemistry met Marcelo. Dan moet ik een Spaanse linksback nemen. Of Abidal daar neerzetten.
     
  12. Scottyboy1703

    Scottyboy1703 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel Tiago Silva
     
  13. mitta1992

    mitta1992 Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige silvers zijn echt zwaar onderschat zoals de gene die ik heb.
    Ook is het mooi voor me rating van die is 80 - 80 - 82 dus daar vind je nog wel veel games mee :)

    Helaas speel ik de formatie 4231 dus heb ik niks aan die kaartjes bedankt voor het aanbod
     
  14. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Wat een gedoe gisteravond, wat een verhaal !! en ik heb alles meegemaakt van minuut to minuut. Het gaat over Chiellini en zijn IF/SIF en weet ik wat allemaal.

    Het begon rond half2 vannacht. Komt er een melding op het EA forum dat er een SIF Chiellini op de markt staat van maar liefst 86 !. Ik natuurlijk kijken. Ik zie tot mijn verbazing een aantal van deze versies staan, meteen 1tje gekocht voor 190k!!, Ik zag die stats en ik werdt helemaal gek

    hier is de link naar het EA forum

    http://forum.ea.com/uk/posts/list/1486773.page

    Dit waren de meest belangrijke stats

    Marking 99
    Stand tackle 97
    Jumping 99
    Reactions 91
    Strength 97
    Agression 92
    Interceptions 98

    Toen ik em dus had gekocht kreeg ik dat scherm te zien dat ik dus die chiellini al had, ik dacht, hoe kan dat, een 86 en 85 versie en toch zei UT dat het een duplicate was, ik dus die 86 versie naar de trade pile gestuurd. Ik dacht van, laat ik een swap with duplicate toen en verroest, mijn 85 versie die ik oorspronkelijk al had staan in mijn team was ook ineens 86 geworden. Ik had dus plots 2 86 versies in me team

    Uiteindelijk was het allemaal te mooi om waar te zijn en is na 2 uur later alles weer hersteld en schijnbaar komt er dus een SIF Chiellini uit komende woensdag anders kan ik het niet verklaren
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2012
  15. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik kan hier geen touw aan vastknopen, wat wil je nu precies vertellen?

    Edit: je had een SIF van Chiellini, dacht je, maar dat bleek uiteindelijk toch niet het geval?
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2012
  16. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik weet het is een lang verhaal, ok nog een keer

    Ik had dus zelf al de 85 IF Chiellini

    Toen kwam er een berichtje dat er een 86 versie op de markt was. Ik die dus kopen. Normaal is het geen duplicate van de 85 versie maar nu gaf Ultimate Team dit wel aan. Ik dus die 86 versie naar me trade pile gestuurd. Vanuit de tradepile swap with duplicate gedaan en toen veranderde mijn 85 ook in 86. Ik had dus plots 2 van die 86 versies, ik heb er 1tje verkocht voor 250k en die andere in mijn team gezet, jammer genoeg was het allemaal een illusie en was het een fout van EA. maar ik wil hier ook mee zeggen dat er dus wel degelijk een SIF Chiellini zit aan te komen van 86
     
  17. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Hoe is dat dan ongedaan gemaakt door EA?
     
  18. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Nou kijk. Op de Ea server staan alle stats van elke kaart opgeslagen wat een speler voor rating heeft. Nu is er dus een fout gemaakt door de nieuwe stats op de al bestaande 85 versie te plakken, waardoor alle 85 versies eenmaal connectie gemaakt met de EA server door je speler naar de trade pile te sturen ook die nieuwe stats kregen. Wat EA eigenlijk wilde is alvast een SIF Chiellini maken maar dat is nu een beetje fout gegaan en hebben ze alles weer teruggedraaid zoals het was
     
  19. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Maar heb je dan niet verlies geleden door die SIF te kopen?
     
  20. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    nee gelukkig niet, ik had de 86 versie gekocht voor 190k, even later was alles opgekocht en stond bijna alles erop voor 300k, ik heb die van mij nog wel met iets winst kunnen verkopen.
     

Deel Deze Pagina