1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 6 feb 2012.

  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    3 goals afgekeurd? Dan doe je toch iets niet goed. Of je staat buitenspel of maakt vooraf een overtreding.

    En als je tegenstander niet zo goed is, je krijgt er toch 4 om je oren.....
     
  2. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
     
  3. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Beter toch? Wil graag dat er nog 10 andere van hem komen, dan word die normale eens betaal baar, wil graag met hem een keertje achter me spitsen spelen maar hij gaat echt voor abnormale bedragen weg en voor die prijs kan ik er geen fatsoenlijk team omheen maken, zijn handelingssnelheid en passing zijn om van te smullen, ideale spelers op 10
     
  4. Douvve

    Douvve Driwe

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Leuk

    Zelf momenteel dit team aan het bouwen


    ----Pasquato --- El Kabir-----

    ---------El Shaarawy--------

    -Drenthe-------------Beerens (7:cool:

    ----------IF Fer-------------

    V. Aanholt -IF Donk - IF Vlaar---Rosales-

    ---------Krul----------------


    Zit alleen te denken om misschien IF Vlaar te vervangen voor IF Zwaanswijk. Iemand ervaring met beide?
     
  6. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er meer mensen die merken dat een potje FUT heel anders speelt dan een gewoon postje online head to head? Spelers zijn veel slomer, reageren minder snel en schieten veel saaier. Ik speel al maanden deze FUT en wou even head to head. Speelt echt heel anders :confused:
     
  7. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb het gevoel dat de spelers in FUT uit alle hoeken raak schieten en 10 keer zo hard als normaal.
     
  8. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Vlaar is een beest in deze verdediging. Snelheid wordt ruimschoots gecompenseerd door Donk. Zou alleen Rosales vervangen door IF Bouhlarouz.
    Heb IF Zwaanswijk ook, maar nog niet uitgeprobeerd. Staat wissel samen met IF Ramsteijn voor als fitness laag wordt.
    Heb je IF Fer al? En haalt Drenthe 9 chem is deze formatie?
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18

    Vond Vlaar ook dat hij werkelijk elke bal afpakt als hij in de buurt was (toen ik hem eerste had) maar Stats van Zwaanswijk zijn leuk qua snelheid, kracht etc. Scheelt niet veel van vlaar maar wel 60K goedkoper! Maar ach vlaar is vlaar!

    Hoezo Bouhlarouz? Vond hem altijd te traag!

    En je iedereen heeft negen. Drenthe nog niet gekocht maar net een andere bronze nederlandse LM 4-1-2-1-2 er neer gezet uit weet ik veel welke league (niet eredivisie) en die had negen dus Drenthe moet ook lukken.

    El Shaarawy heeft ook negen omdat hij dubbele vriendjes is met pasquato

    IF Fer koop ik wel lekker als hij rond de 60 is! staan er al 4 op!
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2012
  10. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Bouhlarouz is snel genoeg hoor, zijn weinig mensen die echt over de vleugel spelen en hem opzoeken en ik hou wel van verdedigend sterke backs.
    Vind Onuoha bijvoorbeeld een heerlijke rechtsback.
    Heb Fer binnen voor trade offer van 45k + IF Altidore :)

    [​IMG]

    Lol ga vanavond niet meer spelen dus heb fer te koop gezet voor 110k buy-now.
    Binnen 5 minuten deze trade-offers:
    - 3x Siem de Jong + IF Utaka
    - IF Berba, IF Giggs, IF Llorente
    - 60000 + vlaar + Barazite

    Benieuwd of er nog betere dingen komen!
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2012
  11. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    5 woorden en 21 letters:

    jezus wat een lekker team
     
  12. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja dit heb ik dus ook en het is de reden dat ik ook geen FUT meer speel. Heel erg jammer want het idee erachter is enorm leuk. Alles draait om snelheid bij FUT en de spelers schieten inderdaad veel beter als je soms van die silver of bronze players de bal ziet schieten en dan probeer ik het in een potje H2H met Van Persie en schiet die hartstikke scheef|:-

    Je moet wel met snelle spelers in je team spelen anders maak je toch geen kans. Een Gomez is compleet nutteloos heb hem zelf gehad maar gewoon veel te traag, trager dan in h2h. Je kan beter een silver spits van 70 hebben met 90 pace dan Gomez...
     
  13. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    ik heb Gomez ook gehad nou ik vond hem lekker spelen hoor. Overigens kan ik zonder snelheid makkelijk mijn mannetje staan en doelpunten maken.
     
  14. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Haha Gomez is beest hoor, ik vind 79 pace echt wel snel genoeg, zelfde geld voor Drogba met 74 pace. Feit is wel dat je speler dan kracht moet hebben om zijn gebrek aan snelheid te compenseren, en dat bezitten Gomez en Drogba meer dan genoeg
     
  15. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Prima team hoor. Je kunt nog overwegen om het centrum van je verdediging te vervangen door: Skrtel en Agger van Liverpool. Dat is een onderschat centrum in mijn ogen. Bovendien heb je dan optimale chem met Enrique. Enige nadeel, maar dat heb je nu ook al, is dat Szczesny geen optimale chem heeft met je centrum.

    Ik zou op de plek van De Jong meer een voetballer neerzetten. Iemand als Scott Parker van de Spurs bijvoorbeeld. :)
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Jongens, we hebben nog een paar plekjes over voor ons FUT toernooi.

    Zie hier genoeg mensen teams maken enz. Doe ff gezellig mee.

    Maver, Danny misschien?

    Www.digitaalgras.nl
     
  17. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Dit nu mijn team:

    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#dE2Vro4gbc4nX

    Iemand nog suggesties?

    Lol ik ben al de hele tijd 3750 silver packs aan het kopen. Tot nu toe nog geen spectaculaire spelers. Open ik net van de laatste 4000 coins nog één pakje krijg ik die Wynne van de Colorado Rapids. Een verdediger met 96 pace. :D

    In één klap al mijn pakjes ruimschoots gecompenseerd. Heck, nu ga ik nog winst maken ook. :+

    Edit: ook Junior Cesar van Flamengo en Tiendalli zaten erin. Hoezo pakjes leveren geen winst op? :lol:
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2012
  18. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er wel heel veel geluk mee hebben , ik heb ook 100+ packs geopend maar slechts 1x een speler die meer dan 100K opleverde :mad:
    Verder alleen een speler voor 25K verkocht en de rest is prut.
     
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik krijg meestal 1 op de 20 packs een hele leuke speler die goed verkoopt voor veel coins.
     
  20. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen 4 sterren gouden team,kwil wel meedoen,doe ik wel met silver mee
     

Deel Deze Pagina