1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 6 feb 2012.

  1. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Tja, niet Ultra-attacking willen spelen en geen 4321 willen gaan spelen. Dan houden de mogelijkheden ook wel een beetje op als je echt meer vleugelspelers wilt. In deze formatie zie je ook dat ze niet echt vleugelspelers zijn, maar meer middenvelders. Daarom is Bale wel lekker met zo hoge defense. Een andere formatie lijkt mij de beste (en misschien ook wel enige) optie om ze meer als vleugspelers te laten fungeren. In een 442 opstelling oid doen ze dit ook al meer. Ultra-attacking weet ik niet of het werkt, want ik heb nog nooit 41212 gespeeld.

    Dit dus. IF = in form. Iemand die na meer dan 24 uur speeltijd eindelijk weer eens twee doelpuntjes meepikt tegen een (op papier) veel zwakkere tegenstander (met alle respect voor Leicester City) is niet in form. Misschien komt ie uit een diep dal en vind de goede weg weer terug naar de spits die hij vroeger was, maar in form gaat me te ver. Maar wie weet, van mij mag hij de goede lijn doortrekken.
     
  2. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Is de Aguero 88 versie zijn geld waard? Speel op dit moment met Drogba en Hernandez (8:cool: , achter de hand heb ik de 86 Aguero. Als cam heb ik van Persie (88).
     
  3. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Hebben jullie de wedstrijd uberhaupt gezien? Hij had toch echt 2 assists en 2 doelpunten. IF gaat helemaal niet om wie er goed speelt atm, maar gewoon om wie er die week goed heeft gespeeld.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Denk zelf eens na, want je met blijkbaar het hele principe niet van de Team Of The Week. Spelers die goed gepresteerd hebben de afgelopen week, kunnen in dit team komen. Logisch. Hoe zou men anders spelers IF kunnen maken, als ze jouw 'systeem' zouden hanteren? Alleen aan het eind van het jaar, of eens per maand. Nee, zo gaat dat niet.

    Niet meteen zo aanvallend, nergens voor nodig en komt ook niet leuk over (zie deze post ;)).
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Klopt helemaal if gaat om de vorm van de week. Normaal gezien zou Torres nu een if krijgen.

    Alleen fa telt niet mee.
     
  6. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Soms releasen ze een speler toch ook buiten het team van het week om? Of kijken ze helemaal niet naar de FA Cup/andere nationale bekers?

    Aanvallend zou ik het niet willen noemen en zo was het niet bedoelt van mijn kan in ieder geval, maar als iedereen zijn neus de zelfde richting op zou wijzen is een forum ook niet leuk meer;). En twee doelpuntjes worden nu ook naar mijn mening een beetje opgeblazen omdat hij eindelijk weer eens scoort. Alhoewel het natuurlijk ook wel een klein wondertje is. Van mij mag hij een IF krijgen hoor, ik heb zelf laatst de gewone versie gekocht, daar een paar wedstrijdjes mee gespeeld, en die is behoorlijk baas.
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Mannen zoals eerder vermeld heb ik m'n bpl team verkocht. En ben nu bezig met een seria à 4312.

    Nu staat hij als volgt,

    ---------------Steek--------------
    If abate---lucio---chielini---if nagatomo
    --sif marchisio--cambiasso--if boateng
    --------------Sneijder--------------
    -------pato-------------if palacio

    Hebben jullie nog suggesties of aanmerkingen? Uiteraard mis ik ik ibra en T Silva nog. Maar twijfel of ik de nifs ga halen, of flink doorsparen voor de if/sif versies.

    Wat vinden jullie van BV if robinho en if milito? En zijn er mensen die sif samuel hebben geprobeerd?

    Thanks!
     
  8. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Even een vraagje ik speel op ps3 maar als ik online of offline wil spelen zegt die elke x dat er een fout opgetreden is met het maken van de speelsessie meer mensen met dit probleem
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat deel van mijn post was ook niet echt naar jou bedoeld, sorry. :)
     
  10. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    IF Milito is wel de spits voor binnen de 16. Dan op de plaats van Palacio IF. Dan kan je naar binnen komen en met een finesse shot het afmaken (87 curve en 99 finishing!!!!). Ik speel 4411 en gebruik hem daar als eenzame spits. Daarin functioneert ie prima, maar ik denk dat Milito IF in een 4312 nog stukken beter rendeert.
    Lucio en Chiellini zijn een prima duo. Als je de T.Silva haalt zou ik denk ik voor de NIF gaan, weet niet of die IF versie zoveel beter verdedigt en scheelt een hoop coins die je dan eerder kan gebruiken voor een Zlatan (S)IF.
     
  11. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey,

    Ik heb een BPL team, maar wil naar serie A. Wat zijn geschikte opstellingen voor seria A?

    Heb een bedrag van ong 50K, maar dat kan groeien.

    En even een vraag : wat vinden jullie van 3-4-3?
     
  12. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij 3-4-3 heb ik een beetje het idee dat je met vier buitenspelers speelt. Weet niet of dit heel ideaal is. Ooit wel eens een paar wedstrijdjes 3-4-2-1 gespeeld (nagenoeg hetzelfde, alleen hier staan de de echte buitenspelers wat meer naar binnen). Maar als een competitie er voor geschikt is, is het denk ik wel de serie a. Als LM en RM kan je Vargas en Maggio nemen, die een hoge defense hebben voor een LM, RM. Als echte buitenspelers Lavezzi en Krasic (of Pepe IF). De verdedigers in de serie a zijn best snel dus kan je wel drie goede voor vinden. Wel kan je kwetsbaar zijn met een counter.
     
  13. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm thanks, ja 3-4-2-1 kan ook maar dan laat ik wrs maggio en vargas steeds de diepte ingaan, wat best gevaarlijk kan zijn...

    Dus dan denk ik 3-4-3(of is er een andere opstelling heel geschikt voor serie A)?
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Serie à werkt het beste met een 4231, 4222 of 4312. Juist door het gebrek aan goede buitenspelers. En een overvloed aan goede cams, en cms.
     
  15. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Vind 41212 ook fijn hoor. Cambiasso is gewoon ubergoed op de CDM, Lavezzi is sowiezo 1 van de beste LM's van FUT en op de RM vind ik IF Pepe of Maggio ook altijd fijn. Ik speel het liefst met 2 spitsen die niet traag zijn en waarmee ik kan combineren. Wil je graag Ibra in de spits dan kan je beter 433 of 4321 spelen met Lavezzi LW en Krasic RW.

    Heb nu zelf deze serie A:http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#ejfjGTpubc86q
    Binnenkort komt IF Robinho en dan issie klaar.
     
  16. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Lavezzi,krasic,pepe,elia, zijn toch redelijke buitespelers. Maar ik twijfel tussen 4-2-2-2 3-4-3 en 4-2-3-1.
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Redelijke buitenspelers. Maar niet echt top top. Zeker vergeleken met de bpl. Al hoort lavezzi wel bij de buitencatogorie. Maar ik zie hem meer als een lw.

    Wil je echt het maximale uit de serie à halen, dan maak je een 4231. Het is dat ik die opstelling niet heel fijn vind en niet echt met 1 spits overweg kan. Anders was ik daarvoor gegaan. 4222 is ook goed, alleen vind ik de 2 cams te ver naar buiten staan.
     
  18. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Heeft er iemand ervaring met samuel eto'o? Zoek nog een goede spits voor 30k, eto'o is zelfs goedkoper dus..
    Of zal ik doorsparen voor van persie, ik vind van persie zelf niet geweldig.
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Dat moet je van Persie niet nemen. Als je hem niet geweldig vind gewoon lekker een andere zoeken.

    Persoonlijk vind ik Benzema heel fijn in de liga bvva, Zlatan en pato in de Serie A, Torres en Dzeko en Augero in de Barclay. Maar je moet echt kijken waar je zelf lekker mee speelt. Etoó speelt inderdaad zeer fijn! maar wat bouw je eromheen!
     
  20. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nu de nederlandse nationaliteit maar vind van persie niet echt fijn, wil dan een andere goede spits erbij, zal nadenken over torres, aguero en eto'o,
    bedankt voor de tip!

    En eventueel Tevez
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2012

Deel Deze Pagina