1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 6 feb 2012.

  1. powah87

    powah87 Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo wil je van formatie wisselen dan?
     
  2. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Omdat ik nooit echt heel veel kansen krijg(kan ook aa)n mezelf liggen en in bpl goeie vleugelspitsen zat vandaar dan kan ik ze ook allemaal opstellen
     
  3. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik had ergens gelezen dat die custom formations helemaal niet werken bij UT, als de wedstrijd begint worden ze gewoon gereset en je doet het gewoon voor niks. Weet iemand hier meer over?

    Als je UP Ba niet goed vind weet ik het ook niet meer :p Wat een beest is die kerel, Die kerel heeft gewoon alles, hij is snel, hij is sterk, hij heeft een perfect schot en kan ook nog koppen, wat wil je nog meer. Ik had hem samen met Torres in de spits en dat speelde echt heerlijk zeg, het is dat ik toe was aan verandering anders had ik dat team echt niet verkocht.
     
  4. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Vond em gewoon heel traag handelen en draaien heb ma 2potjes met em gespeeld toen was ik et al zat
     
  5. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Dus ik ga 3421 spelen met hart toure kompany luiz bale modric andere cm?? gervinho nani up hernandez walcott is dit btje goed of iemand nog aanvullingen??Hoor het graag
     
  6. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn serie A

    Spits
    Lavezzi-krasic
    Vidal-cambiasso-boateng
    Taiwo-chiellini-lucio/silva-abate
    Keeper

    Keeper : ik weet niet hoeveel geld ik over houd. (de sanctis,cesar of die van Ac)
    Spits : twijfel nog tussen pato,di natale en miccoli(hangt ook van mijn geld af)

    Iemand nog op of aanmerkingen, heb pas 1 iemand gekocht.

    Aanvulling: cisse en cavani zijn ook opties!
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2012
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Tevreden over Torres? Want zat ook aan hem te denken. In combo met Ba of IF Suarez. Vond de eerste IF van Ba ook altijd al lekker!
     
  8. powah87

    powah87 Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand hier die voor coins wil spelen? Ik zal gebruik een gaar 77 rated gold team:p (naja zo gaar is het niet:p)
    losse potjes vanaf 5k.
    vanaf 10k voor best of 3.
     
  9. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen taiwo maar balzaretti, en wordt nog pyzzelen met money
     
  10. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    4321 is geen formation voor de Serie A man, als er een competitie is met zwakke wingers is het de Serie A wel, 4321 is het beste in de Spaanse League of BPL kan ook nog. Serie A zit vol met Goede ST's, CF's, CAM's en CM's en daar moet je ook optimaal gebruik van maken, ik zou 4222, 4312 of 4231. Dat zijn de formations die het vaakste voor komen en ook het meest geschikt zijn, ik persoonlijk vind 4312 de beste.

    Torres heb je vast toch wel is meegespeeld, een van beste allround strikers in Engeland. Ik zou wel altijd een spits naast hem zetten, als enige spits komt ie kracht en kopkracht te kort, maar dit wist je wss allemaal al ;) En als je eerste IF van Ba al lekker vond spelen ga je UP Ba echt een held vinden
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2012
  11. Colintt

    Colintt Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    kom maar
     
  12. powah87

    powah87 Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je toegevoegd
     
  13. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het, maar ik heb met krasic en lavezzi toch heerlijke vleugelspelers en bovendien ligt 4-3-2-1 mij het best!
    Cavani in spits, sterk (snel) middenveld met cambiasso, vidal en robinho.
    En snelle verdedging
     
  14. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Wil dus met mn bpl team met 3 verdedigers spelen isif heitinga dan een idee vanwege snelheid en welke cm moet ik naast modric zetten?
     
  15. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou het niet doen xD Als je tegen hem speelt dan heb je meteen een Fifa trauma xD!

    Hij is de enigste volgens mij die mij vaak wegspeelt..
     
  16. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Powah is koning FIFA als je tegen hem speelt pak je snel weer pes uit de kast, ongelooflijk hoe goed hij is! Al 20k en een controler lichter ;d
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2012
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik maak hem kapot. Maar niet op FUT, H2H.

    :+
     
  18. FUTTER

    FUTTER Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Stoeipoesss

    Stoeipoesss Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Het werkt wel. Je moet dan wel in het begin van de wedstrijd even op start drukken en je custom formation selecteren.

    Ik speel nu custom 4132 in een oorspronkelijke 41212 formatie.

    Ik heb mijn LM (bale) en RM (gervinho/if ben arfa) een stuk naar voren gezet en de cam (modric) ietsjes naar achter.

    Yaya touré als bulldozer werkt prima in zijn eentje. Wat een beest zeg.

    Dit speelt zoveel beter dan dat houterige 41212. Echt een aanrader dit.
    Bale en gervinho kwamen in de eerste wedstrijd die ik speelde meteen voor het doel.

    Ik speel in principe nu gewoon 4231 maar dan met een controleur minder en een spits meer.
     
  20. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker dan,kans is groot dat hij mn volgende tegenstander op t toernooi op digitaal gras wordt...dan maar laf verdedigen en pacewhoren
     

Deel Deze Pagina