1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 6 feb 2012.

  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik speel het liefste in een 4-3-3 systeem. Barça style zeg maar. :+
     
  2. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Bale heeft een hoge workrate dus die wordt wel snel moe. Etherington heb ik geen ervaring mee. Mata (86) kan ook een optie zijn?
     
  3. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe raar het ook klinkt...ik vind Malouda de meest uitgebalanceerde LM uit Barclay...ik heb ze allemaal gehad...Nani,Bale,Young,IF Young noem maar op...maar Malouda speelt gewoon goed en met Evra of Clichy als LB heb je daar mooie chemystry!
     
  4. HugoMoncler

    HugoMoncler Guest

    Nee dan kan ik net zo goed met Nani blijven spelen.
     
  5. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ik vind Nani de beste lm in de bpl, heb ze ook allemaal gehad.
     
  6. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Bale leuke speler.. maar net zoals david vila, 3x over de zijlijn en hijs kapot.
     
  7. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt dit TOTW officieel uit dan ?
     
  8. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Nani in de omschakeling erg zwak...Malouda red je verdedigend ook nog.
     
  9. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Malouda is inderdaad underrated. Overigens kan je ook ervoor kiezen om een RM als LM op te stellen. Ben Arfa IF? Park IF is misschien nog een optie. Weet alleen niet hoe die speelt.
     
  10. HugoMoncler

    HugoMoncler Guest

    Park is te langzaam en Ben Afra verschrikkelijk duur. Ik denk dat ik voor Bale/ Young ga. Heb nu IF Etherington en Gervinho. IF Etherington is goed, alleen heeft hij het probleem dat hij maar 3 sterren skills heeft. Erg matig voor op de flanken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2012
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Pak dan de gewone Ben Arfa. Ook 5 sterren skills en niet duur. Of Dos Santos. Voor die 1000 coins kan je het allicht even proberen.

    Ashley Young kan alleen hard rennen.... :+
     
  12. HugoMoncler

    HugoMoncler Guest

    Met hard rennen en 4 sterren skills ben je imho in een voordeel, vooral met tricks :p. Ben nu level 32 in Ultimate team.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2012
  13. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Hard rennen is saai. Besides als je goed kan verdedigen is er met rennen geen winst te behalen. Dan krijg je misschien 2 kansen uit de counter in een wedstrijd.

    Hangt natuurlijk van je eigen speelstijl af, maar ik vind het fijner om spelers met hoge passing en hoge dribbling op het middenveld te hebben. Dan kan je meer kansen creëeren en altijd met druk op de helft van de tegenstander spelen.
     
  14. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Lol, net een potje met 10-0 gewonnen en kreeg 1105 coins. Is weer een persoonlijk record voor wedstrijdmunten. Ik vond Ibra op CF niks. Hij moet echt in de spits. Passing vind ik minder belangrijk voor een CF dan voor een CAM. Vaak loopt bij mij de CF ook in de spits. Ik speel nu met Cisse op CF (jammer dat hij naar BPL is gegaan, heb de Lazio versie met serie A spelers achter hem.) Heb Benz 85 met Remy in de spits. Nu ff sparen voor SIF Remy. Speelt tot nu toe lekkerder dan de driehoek Pato, Robinho, Ibra.
     
  15. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Online?...had je zeker geen biertjes op:lol:
     
  16. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha nee het is ochtend.. Heb nu een sloot koffie op. :) zie trouwens dat de BPL een andere Cisse is. D8 al dat ik wat gemist had. En ja, Tuurlijk online! Speel nooit offline.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2012
  17. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    nee Cisse van Lazio is naar QPR gegaan.Je hebt ook die Cisse van Manchester United, die is verhuurd aan.....kweet t ff niet
     
  18. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Je hebt Djibril Cisse, die ging van van Lazio naar QPR
    En er is Pappis Cisse, doe ging van Freiburg naar Newcastle United (en zit in totw deze week)
     
  19. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Ow ok. De Lazio versie zal dus nooit meer IF worden=( Als je serie A speelt kies je eerder voor andere spitsen maar Cisse speelt toch altijd wel erg lekker. Zit nu bijna aan de 500k wedstrijdmunten. :) Ga voor Fifa 13 uitkomt de miljoen proberen te halen.
     
  20. xRoyalNL

    xRoyalNL Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand miss het nieuwe TOTW posten? Ik kan het nog nergens vinden
     

Deel Deze Pagina