1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    wtf is er gebeurt met career pro mode? je kan nu alleen nog maar manager of pro. fucking gay shit
     
  2. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Heb hem nog niet vandaar;). Meen zoiets gelezen te hebben, alleen kan daar niets over vinden meer.

    Iemand anders die weer of Youri en Evert er nog inzitten?
     
  3. ViPeR!

    ViPeR! A Turk With 2 Guns

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Vindt het echt vaag dat je nu 2 aparte virtual pro's hebt.
    Offline voor je career en een online voor de clubs.
    Kon het gewoon niet gecombineerd worden net als in FIFA 12?

    Verder vindt ik het echt een top spel.
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Volgens mij zijn ze er uit want heb gelijk Engels commentaar en normaal irriteer ik me de 1e wedstrijd aan Evert en Joeri. Misschien dat je het wel aan kan zetten, daar heb ik nog niet naar gekeken.
     
  5. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is FIFA 12 alleen dit is beter!! Het speelt lekker weg!
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik heb niet eens commentaar 8), best irritant. Heb hem voor de PC.

    Bug dus.
     
  7. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Online geen doorkomen aan voor mij, vooralsnog. Of de verbinding wordt in het menu al verbroken of ik sta met een speler van mijn tegenstander in de oefenarena te schieten, waarna bij het inladen van het stadion de verbinding er alsnog uitvliegt. :+
     
  8. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om Fifa Clubs met Viktortje, Ralluf en mij te doen?
     
  9. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel !

    Add maar; Bolleeder

    Graag spits.
     
  10. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Na de afgelopen jaren pes te hebben gespeeld is dit voor mij toch wel een erg leuke footie! Hoogst waarschijnlijk komt het doordat het "weer eens wat anders is", maar daardoor is het niet minder leuk! Alleen al die sfeer in FIFA is top!
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat lullen jullie met je het is fifa 12? De speler AI vind ik al zoveel beter dat het merkbaar anders is
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2012
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wtf net m'n gameface geladen, is mijn hele poppetje paars 8)
     
  13. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    Speel altijd online met barca maar kom hier altijd real tegen. Wordt nogal saai na 12 potjes! Merk dat real veel beter is. Als ik met real speel win ik easy. Messi heeft de kracht niet wat Ronaldo wel heeft!
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Niet zeiken want je speelt zelf met Barca.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Hulde voor de menu's tot dusverre en met name het verwijderen van die irritante Arena. Je moet nog wel aardig wat menu's doorploeteren, maar het lijkt allemaal sneller te werken. Best goed gedaan, al zie je wel dat er een heleboel overgenomen is van eerdere Fifa's, LOGISCH, en dan weet je ook meteen dat het prima in een jaar kan zo'n Fifa maken.
     
  16. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    :thumbs::thumbs:
    :lol:_O_:lol:_O_
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Fifa 12 speelde ook iedereen met Barca, Real best saai. Ik heb altijd Brazil en die ben ik verder nog niet tegen gekomen haha. Pato jonguh!!

    Heb ook zin om te spelen:mad: kan helaas morgen pas:mad:. Looney, ben je morgen middag on line?
     
  18. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Jij hebt First touch, verbeterde impact engine, loopacties van je teamgenoten, EA Sports Football Club, de veranderingen in Clubs en FUT en de betere doelmannen ergens uitgeschakeld?

    Edit: oh, en Fifa12 was al een enorm goede game, logisch dat ze daarop verder zijn gegaan. PES 2012 was niet om over naar huis te schrijven, 2013 is al een stuk beter, maar komt nog steeds niet in de buurt van Fifa. En ja, ik heb ze allebei. ;)
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2012
  19. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Gisteren paar potjes met Feyenoord gedaan... moest dan tegen clubs zoals weder bremen was niet te doen! Aanval van weder was veel te snel voor mijn verdedigers :mad:
     
  20. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    dit komt blijkbaar omdat je te makkelijk je VP kon boosten in de offline mode.

    ik ben een offline career mode begonnen met mijn VP maar blijft nu hangen :mad:
    heb wel ergens gelezen dat dit komt door mijn Game Face, dus als ik die verwijder gaat ie mss terug, straks ff proberen.

    Ik heb de game op de PS3 maar vind dat hij best traag gaat, ik bedoel dan het simmen en het laden in career mode.. ook de layout is krak hetzelfde. wel een paar leuke toevoegingen. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina