1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    In FUT niet =(.
     
  2. *SEKTOR*

    *SEKTOR* Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0


    FIFA 13 is HEER EN MEESTER! de spelsnelheid is gewoon geniaal!!.. Jij bent gewoon zo'n speler die in de laatste minuut de bal langzaam gaat rondtikken op eigen helft!.. Fifa 13 maakt het voor jou onmogelijk om zulke fratsen uit te halen!
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Die balaannames zijn idd kut, vooral wanneer je iemand diep stuurt met alle ruimte, en vervolgens loopt hij te klungelen om die bal onder controle te krijgen, zodat verdedigers weer kunnen bijsluiten... :F:

    Het lijkt dan meteen zo 'gescript', maar goed, dat is al jaren een klacht bij FIFA.

    Wat soms wel helpt is om de linker trigger ingedrukt te houden tijdens het aannemen.
     
  4. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    je werkt jezelf wel tegen in je post...
    Je spreekt van ballen die van je voet afspringen en na mij mening zorgen die voor veel onverwachtste situaties die alles behalve scripted zijn
     
  5. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Goede manier om een discussie te starten.:thumbs:
     
  6. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Ga met je barbie spelen (nadat je uit bent van school om 15.30 uur)
     
  7. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    wel jammer dat er totaal niets gedaan is aan de graphics.....
    Zonet dacht ik echt dat ik fifa12 erin had zitten:emo:
     
  8. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Haha, helemaal mee eens. Zei het gisteren nog tegen een vriend.. als je niet zelf speelt en alleen naar het scherm kijkt, merk je totaal niet dat het een nieuwe Fifa is.
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Me 1e pot online verloren. Was veel beter maar op de verkeerde momenten sprong de bal van me voet af. Ook op momenten dat je het niet verwachte. Heb ook van anderen zo gewonnen dus mag dat niet de schuld geven maar het moet niet te vaak gebeuren.
     
  10. Don Sloos

    Don Sloos Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    nu seasons match willen spelen maar blijft op loading gedeelte hangen
     
  11. *SEKTOR*

    *SEKTOR* Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de bal ook aannemen met verschillende knoppen op de controller. Je moet eerst de training doen om ballen aan te nemen!.. is geen fout van FIFA hoor!
     
  12. ParDennoes

    ParDennoes Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de spel snelheid ook vrij hoog daarom heb ik hem op langzaam gezet en op wereldklasse en legendarisch speelt dit gewoon heerlijk. Je kan gewoon heerlijk tikken en de computer doet dat ook. Heerlijk. Geeft me echt wel een beter gevoel dan wanneer ik hem op normaal heb staan, dan is het net een flipperkast. Nu is het rustig tikken en combinaties zoeken.
     
  13. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Vind online snelheid ook zeer afhankelijk van welk team je mee speelt...

    Feyenoord speel ik mee die zijn soms echt niet vooruit te branden. Kan me voorstellen dat snelheid hoger ligt voor al die mensen die standaard met de beste teams willen spelen van fifa.
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Een ingooi moet ik ook zonder knopje aan kunnen nemen en een bal precies in iemand zn loop moet ook niet 5 meter vooruit vliegen als ik geen knopje in druk
     
  15. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het irritante probleem dat continue de EA servers eraf knallen, enkele minuten later volgt dan Xbox live |:-|:-:F:

    Wat is dit en hoe kan ik dit verhelpen? Kan niets doen zo:x
     
  16. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    hier geen last van, 20 kilometer verderop dus wel? geen idee bug? geen stabiele verbinding?
     
  17. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    thx!!
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Seasons is zo fucked up, ik probeer nu al een half uur in een wedstrijd te komen maar kom nergens in en als ik erin kom dan wordt ik er na het freeroamscherm uitgegooid :mad:
     
  19. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    mijn broer dacht dus echt serieus dat hij fifa 12 aan het spelen was. Tot dat ik zei in de 2e helft weet je wel date we nu fifa 13 doen?
     
  20. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Sorry maar verschil fifa 12/13 is misschien zichtbaar niet te zien, maar zeker wel in gameplay!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina