1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

  1. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Je speelt tegen andere gamers van het zelfde niveau. En die niveau wordt vastgesteld door je aantal overwinningen. Op de zelfde manier als fifa 11 en oudere versies. Alleen zie je die niveaus niet in seizoenen staan. Wel als je in de unranked lobby komt. Dan kun je zien wat je skill niveau is. Ik won eerst ook makkelijk in divisie 1. Alleen nu zit ik weer jn div 3 en heb meer dan 200 wed gespeeld. En nu zijn ze allemaal veel sterker dan 50 wed geleden toen ik in div 1 zat.
     
  2. Seh

    Seh Guest

  3. Seh

    Seh Guest

  4. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo, ik heb weer zin in Fifa en heb nu alleen 12 nog liggen. Ik zit er aan te denken om 13 te halen maar ik vroeg me af wat jullie nou eigenlijk het meest wezenlijke verschil vonden tussen 13 en 12?
     
  5. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Vrij weinig. M'n meeste vrienden hebben fifa 13 gehaald en dat was voor mij de reden. Kijk hier bij de bazaar of je fifa 13 voor een leuk prijsje mee kan nemen (let wel op de activatie code)
     
  6. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n activatie code is toch iets van 10 euro (stel hij zit er onverhoopt niet bij)?
     
  7. Seh

    Seh Guest

    Fifa 13 speelt wel anders hoor dan deeltje 12, vooral de ballen aannemen en dribbelen is even wennen.
     
  8. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Voelt realistischer aan.
     
  9. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 13 toch net even iets lekkerder spelen dan 12, heb het nu al ook eigenlijk veel meer gespeeld dan 12 in een heel jaar (en ik speel fifa veeeeeel:+)
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vanmiddag FIFA toernooi met me vrienden gedaan. En ik heb weer een jaar de ketting. 2e x op rij :D
     
  11. gerwin

    gerwin Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er misschien nog mensen die mij kunnen helpen met een vastgelopen carrière? Op het moment dat ik op 'Wedstrijd spelen' druk, loopt mijn Xbox volledig vast.
    Ik heb al gezocht naar een oplossing, maar nog niet de goede gevonden. Ik heb geen gameface, dus die kan ik niet verwijderen. En ook de cache clearen helpt niet. Iemand een oplossing?
     
  12. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Probeer eens via de kalender een aantal dagen vooruit te gaan.
     
  13. gerwin

    gerwin Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor ja antwoord :). Uiteindelijk opgelost door de wedstrijd te simuleren (uiteraard verloren) in plaats van te spelen. Nu gaat alles weer goed.
     
  14. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een vervelend probleem op fifa 13
    Om de zoveel x als ik een pas doe naar een speler trapt die automatisch de bal naar een andere speler of gewoon weg.

    Iemand een idee aan wat dat kan liggen ?
     
  15. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt niet aan je controller? (heb zoiets weleens in 11 gehad. daar lag het aan de controller)
     
  16. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee en echt vreemd heb het zowel of en online
     
  17. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Ben sinds kort terug verslaafd aan Fifa :), speel vooral de carriere en ben bezig op legendary met Newcastle Utd en zit nu in 2015.
    dit is mijn team:

    Doelmannen: Courtois
    Verdediging: Di Sciglio, Yanga Mbiwa, Alderweireld, Jordi alba

    Middenveld: Cabaye, Witsel, Lucas Moura, Willian, Bale

    Spits: Torres of Welliton (ja Torres scoort bij mij wel veel :p)

    Bank: Mangala,Varane, Veratti, Atsu, Delofeu,Lamela, Florenzi, Santon

    Reserve: Cilessen, Willems, Kelvin, nog wat spelers uit eigen jeugd

    Champions League 2 keer gewonnen, Euro League 1keer, 1 keer de PL en anders 2de, de bekers win ik meestal ook wel :)
     
  18. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik werd een beetje gek van het Nederlands commentaar dus ik dacht eens kijken wat ik nog meer kan kiezen, maar je kan dus alleen Frans of Engels kiezen. :mad:
     
  19. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem op engels staan is goed.
     
  20. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Heb nu ook maar Engels gekozen en dat is in ieder geval al een stuk beter dan het Nederlands. Tof dat je in het Engels in carrière ook via een stem van de andere wedstrijden op de hoogte wordt gehouden en dat ook de tussenstanden worden ingesproken. :)
     

Deel Deze Pagina