1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Even een vraag over de online pass. Heeft EA deze al geschrapt uit FIFA 13?
     
  2. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Denk ik toch, aangezien ik gewoon online kan spelen en verder niks hoefde te doen, zoals een online pass oid
     
  3. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Gaan ze die transfers nou eens serieus en goed doorvoeren? Alleen de transfers van koopclubs AS Monaco en Manchester City zijn gedaan. Erg jammer dit.


    Edit: Ik zie Stekelenburg en Boateng ook bij Fulham nu staan.. Neymar en Götze zitten nog bij hun oude club.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2013
  4. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat je daarvoor FIFA14 moet kopen.
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De transfers in de zomer voeren ze nooit door, ik vind het al raar dat ze die van AS Monaco, City, Fulham en nog wat clubjes wel hebben gedaan. Daarvoor moet je FIFA14 kopen. Ze zijn niet gek. ;)
     
  6. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Wat ze nu doen is juist wel gek. Als je het doet doe het dan goed, dit is gewoon half werk wat ze leveren.
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Daar doelde ik niet op. Ze zouden juist gek zijn als ze alle transfers zouden doorvoeren. Dat is ook één reden om FIFA14 te kopen. Weer met de nieuwste selecties, nieuwe shirtjes, nieuwe clubs, etc.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik dacht toch even dat Dynamo Kiev een bruut FIFA-team ging worden..

    [​IMG]

    Tot ik me bedacht dat Oekraïne geen competitie heeft in FIFA. Zonde, want Shaktar is ook een leuk team.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Daar dacht ik dus ook aan. Gooi gewoon Kiev en Shakthar bij Rest of World in plaats van teams als PAOK..
     
  10. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft er zin in een potje online?:)
     
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Net 3 wedstrijden van elk 20 minuten per helft tegen een vriend van me achter de rug, te episch :D.

    Eerst wedstrijd Feyenoord - Chelsea, 6-6 gelijk, tweede Real Madrid - Napoli, 6-4 verloren, derde wedstrijd Portugal - FC Porto, stond rond de 60ste minuut 4-8 voor en toch nog 8-8 geworden, wat een spanning _O_

    [​IMG]
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Verrassend , twee goals in de 45e min. Wat is dat een enorm irritatiepunt van fifa zeg. Echt teveel goals in de 45e en 90e min.
     
  13. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Voeg me maar toe. GT is AlexF1606.
     
  14. ParDennoes

    ParDennoes Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat Fifa 14 toch een stuk realistischer wordt hoor. Het gaat soms gewoon helemaal nergens meer over. Doelpunten waarbij je de hele verdediging weg dribbelt alsof het niets is en een omhaal waar je u tegen zegt. Ik vind dat echt een groot minpunt gewoon. Dat neemt het hele realistische gevoel weg.
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik speelde online tegen twee mannetjes en won met 2-1. Portugal tegen Dortmund. De 2-1 vond plaats door een overpowered goal van Ronaldo, die van de achterlijn scoorde. Krijg je zo'n bericht:

    [​IMG]

    Tja.
     
  16. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij heeft wel gelijk.

    JK :9

    Anyone up for a game?
     
  17. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Hij is wel Scarface, kijk wel uit hoor. Dat was toch zeker wel een ding in 2008.

    Tractorrijder :lol:
     
  18. Seh

    Seh Guest

    De servers lopen te kloten? :'-(

    Overigens, is Feyenoord na de winterupdate echt niet normaal chill. Maak regelmatig 3 goals of meer (record is dacht ik 7) met Pelle. :lol:
     
  19. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb er geen last van, bij mij loopt alles goed.

    Wat is dat trouwens voor BS dat je als 4,5 * team tegen 5* teams komt te spelen??
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat is heel vaak. Tip: zet in de settings (3e in rijtje van 'search opponent, team management en .. settings') het zoeken van een tegenstander op restricted. Dan probeert ie per se een gelijkwaardig team te vinden. Zoekt ie iets langer, maar vindt meestal (niet ALTIJD) een gelijkwaardige tegenstander.

    4.5* = bijna altijd Dortmund, maar ook vaak PSG.
     

Deel Deze Pagina