1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

  1. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik speel met alle teams. En ja natuurlijk de ene formatie speelt fijner dan de andere, maar ik vind dat je met alle formaties/teams overweg moet kunnen.

    Ik vind Ajax in zijn standaard formatie juist heerlijk spelen.
     
  2. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa 2009 was echt geweldig, op die bug na dat je iedere speler in 1 team online kan hebben
     
  3. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Vinden jullie het ook zo naatje dat elke keer de standaardopstelling van een team gewijzigd word. Man Utd speelde in t begin 4-4-1-1, daarna 4-1-2-1-2-1, en nu ineens 4-5-1. Steeds als je gewend bent aan een formatie... Net als Barca. Altijd de 4-3-3- formatie, en nu ineens een 3-4-3...
     
  4. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Dan sla je de formatie die jij fijn vind spelen toch gewoon op.
    En mag United tegenwoordig met 12 spelers spelen? :D Wie is de 12e man? Howard Webb? :p
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bedoel je online? Dat is gewoon realistisch hoor, ze houden het steeds bij. PSV had laatst online ook een opstelling met Waterman, Bouma en Matavz. Gewoon effe aanpassen en klaar is kees. Toch tof dat ze het doen bij EA, vind ik.
     
  6. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n hekel aan van die lui die een topteam nemen en dan met 5 verdedigers en het liefst ook nog wat dm gaan spelen!!
     
  7. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon quitten, doe ik ook. Dat vind ik ook zoiets triest. Het is niet dat je er niet van kan winnen, maar meer dat het gewoon al het plezier uit het spel onttrekt als je moet gaan zitten zweten om 1-2 kansen te krijgen.
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Speel 3-5-2 met 2 verdedigende middenvelders. Die lui spelen altijd door het midden terwijl er zoveel ruimte ligt op de vleugels. Tegen 4-3-3 kom is dus wel wat vaker in de problemen.
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Gaat in 1x kut. Had 31-9-6 online met seizoenen en verlies er nu in 1 x 3 achter elkaar. Hoe is dat dan ineens mogelijk. Echt helemaal niks lukte, zwaar gefrustreerd achter me Xbox :p
     
  10. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Hoe meer je wint hoe beter de tegenstander word. Vrij logish lijkt me
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja maar had 8 wins op een rij. Win ook gewoon de 1e 2 wedstrijden in div 4 eenvoudig en nu 3X achter elkaar verlies. Zitten gewoon belchinezen op de tribune. :+
     
  12. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja ik win er ineens ook een paar op rij niet. Record nu helaas afgezakt naar 67-12-9.
    Eentje met een disconnect in de 90ste minuut (stand 0-0) wedstrijden 3-3 terwijl tegenstander maar 2 schoten heeft etc.
    Nog nooit zoveel ballen op de paal geschoten als gister, maarja volgende keer beter :)
     
  13. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom.
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Speelde net in career mode als bondscoach van Belgie tegen Italie. Bij Italie speelde een speler genaamd C.Immobile.

    Die zelfde Immobile, raakt net zwaargeblesseerd en kan niet meer lopen:lol:
     
  15. j0eyv

    j0eyv Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje! Ik heb een ONLINE PASS gekregen bij de aankoop van Fifa 13. Nu wil ik deze ingeven zodat ik online kan spelen.. Echter kan ik nergens de redeem code optie vinden? Wanneer ik dit via het Xbox menu doe nog voordat de game gestart is krijg ik de melding dat de code niet klopt. Het zijn namelijk geen 25 tekens.. Waar moet ik dit invullen?
     
  16. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Xbox 360 guide knop. Dan helemaal links en dan staat er wel redeem code
     
  17. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    is er ook nog een manier om echt heel vroeg druk te zetten? want als ik de tegenstander (wereldklasse) onder druk wil zetten voetballen ze zichzelf er altijd uit als barca terwijl je in de 2 divisie van italie speelt ofzo. en hoe verdedig je als de tegenstander op de kop van jou 6 de bal aan neemt? want als ik achter hem sta weet bijna altijd wel open te draaien zonder dat je er dicht op kan blijven zitten... en als je contain gebruikt dan loopt hij makkelijk om je heen, maar als je dat niet gebruikt dan loop je vrijwel altijd voorbij je mannetje dat je wilt dekken.

    dus naar mijn idee is het altijd alleen maar terug lopen en vrijwel nooit instappen of druk zetten de enige manier van verdedigen die werkt. of doe ik iets helemaal verkeerd? wat is de mening van andere mensen hierover?
     
  18. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    In carriere met amkar perm speelde ik net tegen Zenit, waar een speler met een langebroek aan speelde.
     
  19. MarsGameEvents

    MarsGameEvents Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Zondag 16 december FIFA 13 toernooi in Sliedrecht.
    Inschrijven op www.marsgameevents.nl en win geldprijzen tot 350 euro
     
  20. j0eyv

    j0eyv Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister heb ik geprobeerd om online te spelen via VirginGaming. Ik heb een persoon uitgenodigd en de game stond gepland in de EA Sports Arena (in Fifa 1:cool:.

    Vervolgens krijg ik de uitnodiging dat deze persoon tegen mij wil spelen. Wanneer ik deze accepteer krijg ik na enkele seconden de melding: De verbinding met uw tegenstander is verbroken.

    Dit heb ik elke keer wanneer ik online wil spelen d.m.v. VirginGaming. Gewoon online spelen is geen probleem.. Iemand een idee? Hebben meerdere mensen dit?
     

Deel Deze Pagina