1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

  1. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Mijn verdediger heeft een slapende kuit opgelopen en is 3 weken uitgeschakelt. Kan iemand mij uitleggen eat een "slapende" kuit is
     
  2. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit momenteel in offline divisie 1/2 (FUT)
    divisie 2 kan ik zonder probleem door komen maar de wedstrijden in divisie 1 op werdklasse kan ik amper score.
    er is te veel druk om echt lekker de bal rond te spelen.
    en als ik hem er over heen leg met lb y heeft me speler te veel tijd nodig voor de aanname of de bal springt van zijn voeten.
    als ik voor de goal kom houdt die keeper elke bal ter wel mijn keeper (bijna) niks doet en zelfs een zwak schot door laat iemand tips?
     
  3. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Sinds kort heb ik lag met fifa online clubs, maar met gewone potjes niet hebben meer mensen hier last van?

    Seasons, online tegen vrienden totaal geen lag.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2012
  4. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Iemand?
     
  5. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
  6. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie nou een formatie gevonden waarvan je echt denkt: Heerlijk!!! Genoeg man achterin, en toch echt genoeg stootkracht in aanvallend opzicht!
     
  7. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ik ben nog altijd heel tevreden met 3-5-2, dan snelle spelers op de flanken. Heb je een sterke basis, met een punt naar achter en ook aanvallend. Voor mij ideaal. Speel bijna altijd zo.
     
  8. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt je met 3 verdedigers achterin niet afgemaakt door teams die met vleugelspitsen spelen?
     
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Als je sterke tegenstanders hebt wordt het wel moeilijker, ja. Ik kom er nu makkelijk doorheen, veel druk naar voren. Plus je hebt in het midden nog twee CDM, dat geeft ook nog wat steun. Speel ook vaak met teams die snelle verdedigers heeft, dan kun je die vleugelspitsen makkelijker oppakken.
     
  10. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreselijk die gasten met 5-3-2, en maar rennen met snelle gasten voorin. En achterin kom je er bijna niet door met al die verdedigers...

    Of ook erg: die losers die als ze voorgekomen zijn, zo heel triest langzaam gaan spelen, tikkie terug, tijd rekken bal in de hoek vasthouden...
     
  11. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    als ze dat doen ik zit dan zelf meer via fut te spelen.
    leg ik me bakje op tafel neer:emo:
     
  12. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zou eigenlijk moeten stoppen met spelen. Maar iets in je denk toch: Ik pak die bal toch af en ik ram 'm erin!!!
     
  13. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Kom niks anders meer tegen, echt triest die mensen die altijd zo spelen.
    Speel altijd met Feyenoord Seasons, heb al niet de snelste aanval kom er gewoon niet meer doorheen en uit counters elke keer doelpunten tegen.
     
  14. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
  15. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Na het ontslag van Di Matteo jeukt het echt om een nieuwe carriere op te starten met Chelsea. Om vervolgens (nog meer) versterkingen te halen en zo attractief mogelijk voetbal te gaan spelen. Maar daar zit ook weer zo weinig uitdaging in... Wel leuk om de strijd aan te gaan met Man Utd en Man City. Of Wenger van de troon kicken en Arsenal terug naar de top brengen? Hmmm lastig..
     
  16. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat een verschrikkelijk slechte gasten in seizoenen zeg! Win elk potje wel met gemak, vooral brazilie 433 speelt echt heerlijk positiespel.
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Kan System-Link trouwens met FIFA13?
     
  19. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ook maar eens aan carriƫre begonnen, verveelde me. Had ik gister een spits gescout van 67 en hij is 6''8 (2 meter + dus), met 84 acceleratie en 83 sprint snelheid. Inmiddels is hij 72 en heeft hij zelfs 89 acceleratie :lol:

    Hoe kan je eigenlijk tussentijds van club verwisselen? Heb een keer een aanbieding gehad van City, maar daar had ik niet zoveel trek in...Ik wil eigenlijk verder met Feyenoord, maar zit nu bij Arsenal. Kan je ook bewust een keuze maken, nee zeker?! Ook weer geen zin overnieuw te beginnen
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2012
  20. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    je hebt 2 mogelijkheden;
    - soms krijg je een aanbieding van een andere club.
    - er zit een optie in het game menu (manager ofzo, weet zo even de naam niet meer) en daar kun je kiezen voor mijn banen. daar kun je kijken naar clubs die een nieuwe trainer zoeken. en daar kun je dan op solliciteren.
     

Deel Deze Pagina