1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Naam?
     
  2. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Heb ook een gozer van 1.90 +. Acceleratie en sprintsnelheid vet hoog. Aguirre heet hij
     
  3. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, had het ondertussen gevonden. Wel stom dat je niet gewoon een nieuwe club kan kiezen. Helemaal geen zin om Schalke of Hsv te trainen. Wil eigenlijk gewoon een club waar talenten in de basis kunnen. Nu speel ik er ook wel mee, maar ideaal is het niet :+

    Hij heet trouwens Birghi, die spits. Heb nou ook een rb van 16 en die is al 73. Maar die gozer is ook 6'7 ofzo, alleen dan rete traag
     
  4. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik kom in carriere niet meer verder want elke keer loopt het vast nadat de transfer deadline dag is geweest :confused:.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2012
  5. XBOX360-Niels

    XBOX360-Niels Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch verholpen met nieuwe update?
     
  6. Wildsurf

    Wildsurf Echoes.

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar niet, want bij mij loopt ie sinds vandaag ook steeds vast bij een bepaalde wedstrijd.
     
  7. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    nee hoor, ik heb al 2 updates gehad maar het spel loopt nog steeds regelmatig vast.
     
  8. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb gewoon de datum verzet met kalender en nu kan ik gewoon weer spelen :D

    Alles gewonnen met City in het eerste seizoen :D
     
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Het is wel met een career mode die je opnieuw begint na de update. Dus niet een oude van voor de update.
     
  10. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat van mij direct veranderd mag worden is dat je mag leaven binnen 5 minuten, zonder gevolgen. Ik zou dat graag veranderd zien in dat je mag leaven (voor als er lag is), maar niet als er al gescoord is.

    Wordt er gek van dat als ik eens een snelle goal maak, er direct geleaved wordt..
     
  11. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    aah, dat is een goede.. dat heb ik inderdaad niet gedaan. binnenkort eens uitproberen..
     
  12. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik ook nog steeds niet snap:

    Ik speelde laatst tegen Barcelona. En vanaf minuut KNALDE ze werkelijk waar over me heen. Aanvallen als bloedhonden echt. En wel met 6, 7 man tegelijk. Ik had de bal nog niet overgespeeld of er stond weer een tegenstander voor me. En als ze de bal hadden direct als een bezetenen met het hele team als een kudde buffels naar voren. En was gewoon bijna niks tegen te doen, dus ik verloor (viel nóg mee, 3-1). Hij speelde gewoon in de standaard Barca formatie (4-3-:cool:.
    Maar ze kwamen me aan alle kanten voorbij.

    Dus ik dacht, die heeft 'm vast op ultra aanvallend staan. Dus het volgende potje koos ik ook barcelona, en zetten alles vanaf minuut 1 op Ultra aanvallend..... Niks. Ze bewegen wel, maar niet zo als een bezetenen als die andere gozer het vol elkaar had. Hoe krijg ik dat voor elkaar. Heb ook nog op hoge druk gezet, maar ik kreeg het echt niet voor elkaar...

    Iemand een idee?
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Volgens mij kan je dat instelling bij aangepaste tacktieken of hoe het ook mag heten. Daar kan je allerlei sliders aanpassen en als het goed staat dan geven ze idd veel druk. :)
     
  14. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Misschien speelde hij met meerdere spelers?
     
  15. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe gaan jullie daarmee om, als een team zo op je af knalt dat je eigenlijk nauwelijks tijd hebt om de bal aan te nemen, en dat als ze de bal hebben direct met 8 man naar voren denderen?
     
  16. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Rustig blijven. En wegcounteren.
     
  17. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Kan iemand mij vertellen hoe je in online games (als je zelf een match in een lobby maakt of een match opzet tegen vrienden) kunt kiezen voor weersomstandigheden en het tijdstip waarop wordt gespeeld? Wij willen graag overdag met zon spelen en niet in de regen 's avonds, maar ik zie nergens waar je dat kunt instellen. Nu is het dus random. In fifa 09 kon het volgens mij iig wel.

    Iemand?
     
  18. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt gek van fifa. Ik speel het eigenlijk alleen online, met Seasons...

    Als ik bv real heb, en mijn tegenstander heeft barca, dan moet ik tikken als een dolle om in de buurt te komen van zijn strafschopgebied, laat staan doel. En dan sta ik nog maar met 1 of 2 spelers voorin. Maar als hij de bal krijgt, sprinten sowieso zijn 3 spitsen naar voren, en staat in bijna meteen met 3 , 4 , 5 man voor mijn doel. Dus ik denk, zal wel aan barca liggen en de speelstijl 4 3 3...

    Maar als ik barca neem, dan is het precies omgekeerd! Spelers zijn niet mee te krijgen, en krijgt mijn tegenstander de bal, dan is hij met 2 keer passen met 4 man voor mijn doel... Snap er geen reet van. Zelfs al zet ik ´m op ultra aanvallen... Gebeurt niks...

    Wat doe ik fout?? Of ben ik de enige met deze frustatie...
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb bij m'n career met Ajax zo'n briljant talent gescout. Manuel Adolfo (16 jaar en 72).

    Alleen tja..

    Een speler genaamd Adolfo bij een 'jodenclub' als Ajax is wel lichtelijk fout :+
     
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb je wel eens de opstelling aangepast? Als je bij team management de formatie aanpast en je middenvelders op verdedigen laag zet en aanvallen hoog blijven ze meer voorin hangen. Ook kan je bepalen welke kant ze opgaan met verdedigen en aanvallen. En dan ff sleutelen eraan totdat je het goed vind staan.
     

Deel Deze Pagina