1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kon Hernandez voor 3000 oppikken, die is normaal ruim 4000. Dus ik heb mijn spits, ik zal eens kijken bij Barzagli.
     
  2. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb mijn oude 41212 omgegooid naar 4312 omdat ik het middenveld anders niet echt kon upgraden met spelers die ik fijn vind spelen.

    Team nu: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#cLYQcoQWdyR:360
    Ben wel tevreden. :) Nu sparen voor Chiellini en betere spitsen. Al spelen ze wel fijn en scoren vaak. (zie stats bij m'n oude team) Ja, wel offline.. ;)
    Maar inmiddels wel 4 bekertjes en bij seasons in divisie 3.
     
  3. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
  4. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Ligt de webapp er weer uit? Zit er zelf nog gewoon in!
     
  5. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Pfff wat zijn alle verdedigers houterig

    Tegenstanders scoren telkens op de counter omdat die verdedigers zo staan te schutteren

    Plus hele tijd 1 2 tjes en LB+Y tjes..
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2012
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vinden jullie niet dat iedereen te snel coins kan verdienen nu..? Iedereen heeft zometeen al goede teams..?
     
  7. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja gaat hard he. Ik had ook nooit gedacht nu al zo'n team te hebben. Maarja wat maakt het uit als de meesten snel een goed team hebben? Ik had fut 12 ook nog wel een jaar kunnen blijven doorspelen. Ik heb er alleen maar meer plezier in als ik tegen een team speel met betere spelers en dan win. Het gaat er uiteindelijk toch om wat jij met een speler kan/doet.
     
  8. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    ja man, best wel raar, want mensen die vandaag begonnen met alleen een bronze pakje hebben nu al 20/30k, wat zou dit voor invloed gaan hebben dan denk, gewoon hele dure spelers straks over een paar weken ofso:emo:
     
  9. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ja inderdaad, ben benieuwd hoe het uit gaat pakken als fifa gereleased is. Ik heb nu ook al 52k terwijl ik 24 uur geleden begon met 800 coins over.

    Zit er over na te denken om Kompany, Clichy en Richards al te kopen of zal ik wachten?
     
  10. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Wow goed bezig man!
     
  11. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Thx heb eigenlijk alleen maar solo seasons gespeeld! T/m 1x divisie 1 winnen. Daarna had ik opeens een premium gold pack staan bij my packs. Toeval? Want stond niet bij prijsinfo.
     
  12. GregorCorleone

    GregorCorleone FUT13 Xbox

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Heren, ik heb de afgelopen 24 uur erg intensief gespeeld met mijn Serie A team, ik heb flink veel spelers al uit kunnen proberen dus hierbij een paar aanraders voor mensen die geinteresseerd zijn:

    Ibarbo - Fysiek sterk, 93 pace, 1.88 lang en een goed schot, wat wil je nog meer als stormram (ik gebruik heb als CF) ECHT EEN AANRADER!!!!

    Diego Milito - 25 wedstrijden en 35 goals, zegt genoeg lijkt mij. Kopt echt alles erin.

    Daniele De Rossi - Lange passes en verdedigend erg sterk, ideale complete CDM!

    Barzagli - Heerst in de verdediging, duikt overal op en is ook erg kopsterk!
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik ben maar even wat Nederlandse managers aan het kopen die contracten verbeteren.. ben je zometeen geen duizenden kwijt aan contracten steeds..
     
  14. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Hoeveel betaal je er ongeveer voor? Was ook aan het zoeken maar was allemaal 1k +
     
  15. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Als je ze nu kan kopen en je wil ze dan zou ik ze nu kopen want de prijzen van populaire spelers stijgen volgensmij met het uur.
     
  16. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Aah ok, ik heb nog weinig tijd gehad om te spelen, maar ga dat nu inhalen. Ga ook eens offline proberen dan. Tot nu toe alleen online gespeeld, waar iedereen 1-2tjes en LBtjes doet. Erg irritant
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik pak nu alleen Nederlandse, en die zijn allemaal zilver, maar die kosten zo'n 500-1k.. best duur, maarja. UITEINDELIJK scheelt het alleen maar qua kosten voor contracten hè ;)
     
  18. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Bij divisie 1 krijg je een gold pack
     
  19. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ja ik weet het, met fifa12 ook gezorgd voor +50% bonus, alleen ik verwacht dat die prijzen voor managers nog wel gaan dalen. Vandaar dat ik nog twijfel.

    @reatrix, elke keer bij winst? Of eenmalig?
     
  20. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Met wat voor soort wedstrijden of toernooien valt het meeste te verdienen dan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina