1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DrowZzyy

    DrowZzyy Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
  3. DrowZzyy

    DrowZzyy Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, oke thanks wie zal ik dan op het middenveld neerzetten ? SIF Hamsik lijkt me echt heerlijk spelen namelijk.
     
  4. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    De Rossi ipv Boateng en dan komt alles goed.
     
  5. DrowZzyy

    DrowZzyy Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ga ik doen !
     
  6. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    wat een geluk heeft iemand. zag op twitter een foto: Hij had en messi en Ronaldo in zn pack (TOTY)
     
  7. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
  8. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja overdreven goed ben ik niet in bal bezit maar tegen pace team moet ik toch wel erg veel over tikken om bij het doel te komen.
    die song heb ik al eens gehad maar kon ik om een of andere rede niks mee worden vandaar dat costa er nu staat
     
  9. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik (en vele anderen) heb een hekel aan 5 atb dus ik ga hier niks over zeggen.

    Als het die van 2 dagen geleden is dan is dat pack fake ;)
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Waarom reageer je dan als je er niets over wilt zeggen?

    Maar vraagje dan, hoe speel jij? Bij (bijna) iedere opstelling kan je wel zeiken. En tja, ik speelde ook met 5221 en daarmee won ik alles. Speelde ik verdedigend? Nee, zeker niet, zeer aanvallend zelfs. Mijn backs (Marcelo en Dani Alves) verdedigden wel degelijk, maar waren vooral LM/RM op hun posities. Dus een 'safe' variant op 343 eigenlijk.
     
  11. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik reageerde wel op die andere post en als ik zeg dat ik er een hekel aan heb reageer ik daar ook op. Overigens speel ik in mijn 4 teams 3-4-3, 3-5-2, 4-5-1 en 4-4-2.

    Overigens ben ik niet iemand die overal over gaat zeuren. Op het EA forum mag je zelfs al bijna geen 3-5-2 meer spelen en je mag geen spelers met 90+ pace in je team hebben. Ik speel toch alleen maar met bronze en silver teams dus ik kom geen Braziliaanse 3-5-2 teams tegen (waar dus op het EA forum veel over wordt geklaagd)
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2013
  12. DrowZzyy

    DrowZzyy Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    wat word ik toch gek van sommige online spelers die heel erg verdedigend spelen en alleen maar op de counter spelen en dan blij zijn dat ze winnen..
    plezier in FUT gaat er zo echt uit..
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2013
  13. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat een kansloos bericht zeg.
    Iedereen is vrij om zijn eigen opstelling te hebben lijkt me?
    Bovendien misschien vind hij het er fijn spelen waarom zou je dan niet reageren? alleen omdat jij niet instaat bent om van selectie's met 5 backs te winnen?
    Dat is een beetje een rare manier van denken reageer dan gewoon helemaal niet op het bericht.
    Overigens als je zo zeilig wil zijn dat je mensen niet wil helpen omdat hun opstelling je niet aanstaat ben je gewoon rond uit kinderachtig en is het ook maar beter dat je er niet opreageerd veel soeps zou je dan niet te melden hebben.
     
  14. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel bijna altijd op aanvallend, ik kom zelden iemand tegen die echt beter is.. vaak heb ik meer schoten en kansen maar dan verlies ik toch doordat de tegenstander effectiever is.

    Ik win er vaak genoeg van, maar ik vind het gewoon niet leuk om tegen te spelen. Jij bent hier degene die kinderachtig is door zo op mijn post te reageren. Dat ik er een hekel aan heb is mijn mening, er zijn veel meer mensen die deze mening delen.

    Overigens zou ik je spelling nog even checken, het is 'dit bericht' vindt, in staat, selecties, zielig en op reageert

    Verder heb ik veel meer te melden dan dat, ik post hier alleen bijna nooit meer vanwege het niveau.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2013
  15. Lindgren.

    Lindgren. Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Nee...
     
  16. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je het niet leuk vindt om tegen te spelen dat is je eigen ervaring dat kan iedereen zijn eigen voorkeur.
    Maar laat mensen die wel de voorkeur hebben om met 5 backs te spelen in hun waarde ook zulke mensen mogen hun eigen voorkeur hebben lijkt me?
    En natuurlijk zijn er meer die jou mening delen dat tegen 5 backs het minder mooi is.
    Ik heb zelf liever ook een tegenstander zonder 5 backs maar iedereen heeft zijn eigen manier van spelen.
    Ik geef alleen aan dat brambino12 niks aan je post heeft behalve dat je hem af valt om zijn manier van spelen.

    dat je de woorden voor me in het algemeen beschaafd Nederlands neerzet vind ik er aardig van je.
    Bedankt voor de moeite:thumbs:
    Maar door het goed neer te typen voor mij geef je al aan dat je begreep wat er stond.
     
  17. Lindgren.

    Lindgren. Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Nee...
     
  18. Lindgren.

    Lindgren. Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Nee...
     
  19. Lindgren.

    Lindgren. Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Nee...
     
  20. Lindgren.

    Lindgren. Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Nee...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina