1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Goed voetballen kan ook met LB+Y , zolang je het maar niet constant gebruikt is er niks mis mee vind ik. Variatie in aanvallen is juist goed. Heb zelf een hekel aan iemand die alleen maar LB+Y gebruikt, ook al lukt het constant niet xD (uiteindelijk valt hij dan wel goed na 20x proberen en scoort hij, dat vind ik wel triest).
     
  2. Lindgren.

    Lindgren. Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Nee...
     
  3. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast, doe is ff normaal.
    Koop een stressbal ofzo.

    (sorry, is ff = eens even)
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2013
  4. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    LB+Y is te makkelijk omdat iedereen het kan (zelfs spelers met 30 passing) Ik gebruik dan liever X voor een hoge bal maar ik pass meestal over de grond (behalve als ik de bal weg wil werken, soms doe ik dat niet en dan gaat het fout in de opbouw)
     
  5. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    /Mod Nee...
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Gaat lastig als je een weekban hebt. ;)
     
  7. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    :thumbs: Kan het eindelijk weer on topic gaan nu, fijn.
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zo, even wat posts aangepast. Laten we op een prettige manier verdergaan.
     
  9. Fut 11 master

    Fut 11 master -.

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik 5 at the back ook gay. Je voegt jezelf bij de massa 12-jarige Engelse boys die al opgewonden raken van het eerste haartje dat rond hun testikels groeit. Van die gamers die de hoogte van hun stem veranderen, omdat ze zich anders niet verstaanbaar kunnen maken.

    Het spelen met 5 at the back veel te makkelijk. Iedereen kan het. Het is simpel, je graaft je team in en wacht tot je kunt counteren. Matige gamers groeien op deze manier uit tot winnaars van divisie 1.

    Ook verpesten de 5 at the back users het spel, ze maken het plezier van anderen kapot. Een wedstrijd tegen een 5 at the back user is altijd hetzelfde. Je combineert, maar stuit contant op zijn verdediging, daar staan tenslotte 5/7 spelers die afwachten op de eerste bal die hun '16 in komt.

    Ik hoop dat er op dit forum niet al te veel 5 at the back users zijn. Mochten die toch bestaan hier dan geef ik ze gratis de tip om vanmiddag de fiets naar de Game Mania te pakken en FIFA 13 met een beteuterde blik in te leveren. Ook een lekkere frisse douche zou nuttig zijn.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2013
  10. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig familie van die Lindgren kneus?
     
  11. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind het allemaal vrij overdreven. Het ligt vooral aan de speler waar je tegen speelt. Een wedstrijd tegen 5 ATB kan heel leuk zijn zolang hij maar wilt voetballen. Zo niet is het heel simpel en dat is hem uit de tent lokken en dan laat hij snel genoeg gaten vallen.

    Op dit moment heb ik dit team: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#kuNPwXT7JaZ:360

    Heb nu 13k over en weet niet echt wat ik ermee moet doen. Misschien voor Alba doorsparen of wellicht iets met de spitspositie doen want had eerst Higuain die er in 11 wedstrijden 11 inschiet maar Torres schiet er helemaal niks in. In 6 wedstrijden 0 keer gescoord. Wel opvallend is dat wanneer torres speelt mijn middenvelders meer scoren dan wanneer Higuain erin staat. Iemand nog een goede oplossing voor de spitspositie?
     
  12. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat juist deze houding getuigt van zwakte. Als jij tegen iemand die 5-2-2-1 speelt geen potten kan breken, ligt dat aan jou en kun jij beter naar de game mania. Voetbal hoeft niet alleen een sierlijk spel te zijn, soms is het ook schaken. Als je tegenstander zich ingraaft en op de counter speelt, waarom geef jij hem dan zijn zin? Ik zou zeggen speel lekker 4-5-1 (je kunt je systeem tijdens een wedstrijd makkelijk omgooien) en laat hem maar komen. desnoods gooi je het op een 0-0 en pak je hem met strafschoppen.

    Iedereen heeft zijn eigen tactiek, misschien ga je met een 5 verdedigers systeem niet uit van je eigen spel, maar goed, wie niet sterk is moet slim zijn.
     
  13. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Op zich leuk en aardig, maar FUT heeft in seizoenen geen strafschoppen. :+ Toernooien daargelaten. ;)
     
  14. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé leuk, nog een Fries die FUT speelt. Overigens beschrijft Fut 11 master precies wat ik heb tegen 5 atb, er zijn vast ook wel 5 atb users die niet zo spelen maar ik ben ze nog niet tegengekomen.
     
  15. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    ea.com bij jullie ook down?
     
  16. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja hier ook, wel vervelend als je op school even wat wil handelen :+
     
  17. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas hier ook down.

    die 5 atb zijn lastig maar niet onmogelijk.
    wat mij wel verbaasd is dat je niemand over pace teams hoort.
     
  18. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Het zal mij een worst wezen hoe iemand speelt. Als ik verlies geef ik toch de game de schuld. :+
     
  19. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind dat een goedkoop leuk teampje in 5-2-2-1 toch wel leuk kan zijn, in game kun je de backs in middenvelders veranderen en dan heb je verdidigende middenvelders die toch genoeg aanvallen!
     
  20. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt mensen die pace misbruiken en mensen die wel veel pace hebben maar toch goed proberen te voetballen. Ik heb een vrij standaard Engels bronze team, daar zit veel pace in (al kan het nog veel sneller) maar mensen klagen nooit over mijn speelstijl.

    Verder denk ik dat hier genoeg mensen zitten met teams met veel pace ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina