1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Serieus? Vriend van me speelt met hem, heb hem ook al 's geprobeerd. Dribbelend, op de vierkante meter, is hij geweldig. Iets langzamer dan Götze, dat wel.. maar zijn schot en passes _O_.
     
  2. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn team verliest ook steeds meer en ik krijg het moeilijker omdat ik de hele tijd van de server af word gegooid... speel dus opeens tegen degradatie!
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik zal hem ook eens gaan proberen op de CM positie, maar ben er vrij zeker van dat hij IF Kroos, Schweini en van der Vaart niet uit mijn team gaat spelen. Daarnaast zijn Diego zijn pass en shooting stats ook lager.

    Gelukkig kun je IF's altijd vrij makkelijk kopen, omdat ze alleen nog maar stijgen in waarde. Je kunt ze dus eigenlijk gewoon 'gratis' uitproberen! :) (Bij de dure IF's heb je jammer genoeg weer last van de 5% doorverkoop-fee).
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nee: jij verliest steeds meer ;).
     
  5. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Yess!! Online 7,5 k toernooi gewonnen! _O_
     
  6. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    CL wedstrijden tellen niet mee naar mijn weten.
     
  7. FifaSkiller

    FifaSkiller Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel 4-3-2-1 met mijn bundeslia team.
    Nu heb ik dit als middenveld schweinsteiger-gustavo-diego if.
    Zal ik nu nog kroos if voor gustavo doen of niet ?
     
  8. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Weet iemand hoeveel k je nodig hebt voor die 85m clubwaarde achievement?
     
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    In principe is Schweinsteiger je verdedigende middenvelder, dus zou je best met Kroos IF kunnen spelen (balans, middenveld, al dat gezeik). Kroos speelt overigens heerlijk! In dat geval zou ik van der Vaart (gelijke speler als Kroos) en Gustavo beide op de bank zetten, mocht je dan online een zware of lichte wedstrijd hebben, dan kun je altijd nog een verdedigende of aanvallende wissel doen.

    Ik kwam de volgende grap ook weer tegen, had het in Fifa 13 nog niet gezien. Doen mensen dit weer met 2 accounts? Of is het weer dat ze 'kunnen zien' hoeveel geld je op je rekening hebt?

    [​IMG]

    Ondertussen staat Diego IF alweer tussen mijn andere sterren te schitteren! (Op de webapp dan wel te verstaan, ik zal hem morgen pas testen :+).

    [​IMG] - I Love This Club - 30[​IMG]
    Achieve a club value of 85,000,000

    This achievement requires a massive amount of dedication. You have to get your Ultimate Team club value to 85,000,000. This isn't based on what you pay for your players. Each card has a value and that all goes towards your club value.

    The rough values are as followed:
    Bronze - 55k
    Shiny Bronze - 130k
    Silver - 80k
    Shiny Silver - 185k
    Gold - 140k
    Gold Shiny - 270k

    Note: The lower the overall the lower the value of the player. You cannot have duplicates either. If you accidentally purchase a duplicate you can resell or quick sell him.
    There are several methods of doing this. The easiest is to purchase bronze rare players for 150 coins each. Based off of the rough values you will need roughly 654 bronze rare players. If every one is bought for 150 coins then the rough cost of this achievement is 100,000 coins.

    You can check your club value on the leaderboards on the app and in game. The leaderboards at the moment don't seem to work though. It should also be noted that buying players is much easier on the web app than on the console. Although I strongly suggest that you get your final player you need on the console to prevent any possible glitches.

    There is another method as well. This one requires a little over 200,000 coins though. You should look for gold rares for 600-650. Using this method will require 315~ players. The good thing about using gold rares is that you can discard them for pretty much the same value thus losing no coins. (Personally I'd only recommend using this method if you want to continue playing Ultimate Team.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2012
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hahaha meer dan een miljoen voor neymar. Heerlijk als hij zich nog driemaal in vorm schiet van het weekend!

    edit : chill mouthino voor mijn porto team!

    Iemand trouwens ervaring met kelvin? ben zelf voor iturbe gegaan omdat het vorig jaar een held was in career maar hij is 50K? is hij zo bijzonder of komt het door zijn nationaliteit?
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2012
  11. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Lol, met 1 miljoen kan je veel betere dingen doen dan neymar IF kopen!
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    dat bedoel ik!
     
  13. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Zullen uiteraard wel een paar levenlozen zijn die de creditcard van hun moeder gaan gebruiken natuurlijk.
     
  14. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Thanks man! ;)

    Haha die Kelvin is een beest man, Linksbenige RW met een heerlijk dribbel en 5 Star Skills, wat wil je nog meer :9
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Trouwens, ik weet niet of het een glitch is maar ik kwam er net achter toen ik wilde bieden op een speler dat opeens mijn bod automatisch mijn volledige coins aantal bedraagde zonder dat ik hiervoor koos. Moest echt oppassen anders was ik zo al m'n coins kwijt.
     
  16. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Zijn gasten met meerdere accounts die dat doen, echt gevaarlijk.. Heb zo ooit vagner love voor 10 k gekocht en soldado voor 15 |:-
     
  17. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    ik assaidi voor 56 k :mad:
     
  18. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was vandaag bij de finale dacht eerst ff een gewoon potje spelen wist ik niet dat je het toenooi niet mocht verlaten.
    Dus moet nu wachten tot ik weer mag mee doen.

    Je hebt in iedergeval een lekkere hoeveelheid op de bank.

    Ik wil voor me online wedstrijden me ajax team vervangen.
    iemand tips heb ongeveer 50.000.
     
  19. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Gomes
    Danilo Luiz Santana Dede Filipe
    Elias De melo
    Lucas
    Welliton Vagner Love

    5212, hiermee won ik het online!
     
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Er staat nog voor veel meer op mijn trade pile gelukkig!

    Voor 50k kan ik je écht een Bundesliga team aanraden.

    Met al deze spelers heb ik hele goede ervaringen

    -------------------- Gomez
    ------------- Schurrle -- Farfan
    ----- van der Vaart - Gustavo - Kroos
    -- Alaba - Badstuber - Boateng - Piszczek
    --------------------- Wiese

    Daarnaast is Reus (25k) wel leuk in de spits (Of Huntelaar/Lewandowski), Blaszczykowski als backup RF, Gundogan als backup CM, Santana/Naldo als backup CB's en Gebre Selassi als back-up RB.

    Vandaar dat ik net die screenshot van Diego postte, gelukkig had ik maar 110k op mijn bank staan, anders had ik 140k~ betaald voor Diego :mad:!
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina