1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké ken er eigenlijk geen 1 van8)

    Ben bang dat je me niet verteld wat je in je trade pile hebt staan:x
    Leuke selectie opzich Van der vaart en huntelaar heb ik al in me team.
     
  2. FifaSkiller

    FifaSkiller Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat een glitch ?
    Dat sommige veel meer betalen voor een speler zonder dat ze dat willen ?
    Zo ja kan iemand mij die uitleggen ? ^^
     
  3. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Haha mensen dat is geen glitch, gewoon een gappie die 2 accounts heeft met flink wat geld, zet een dure speler voor 150 op trade en weet dat er een bid war gaat komen de laatste 15 seconde, tijdens die bid war bid hij dan met zn andere account bijv 100k hoger en dan hoopt ie dat iemand perongeluk erop klikt.

    Vorig jaar maakten mensen hier ziek veel geld mee want toen kon je gelijk bieden nadat iemand bood en nu moet je 3 sec wachten.

    Gewoon altijd kijken als je bied en niet als een gek het bid knopje spammen.
     
  4. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Nee het is ook een glitch. Wou bijvoorbeeld bieden op een speler die vanaf 10k erop stond. Toen ik erop klikte schoot hij omhoog naar meer dan een ton, bood niet en drukte op B. Toen ik opnieuw wou bieden toen deed hij niet raar en werd het 10k.
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als de speler een 41212 is: grote kans op een glitch.
     
  6. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Heb het bij meerdere formaties gehad! Niet gemerkt dat het vaker bij 41212 voor kwam.
     
  7. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoppa, gister het 7.5 toernooi gewonnen en divisie 1. Dat zijn weer wat K'tjes.
     
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou moet zeggen dat de kans dat je een goede speler uit een pakje krijgt echt, maar dan ook echt nihil is. Was gestopt met UT omdat ik het gewoon veel minder tof vind spelen dan Head to Head... veeeel te arcade. Dus had voor 350k aan coins pakjes gekocht afgelopen week. Ik denk dat ik er 3 spelers uit heb gekregen tussen 10 en 20k (waar ik vervolgens weer pakjes van heb gekocht) en voor de rest helemaal niks. Geen enkele speler boven de 20k. Denk dat ik totaal 60-70 pakjes heb geopend.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat is ook zo, je moet echt enorm veel geluk hebben om een goede speler uit je packs te krijgen. Is mij nog nooit echt gelukt.. In FUT12 zelfs voor zo'n 100.000 MSP pakjes geopend.. en m'n beste 5 spelers waren samen nog geen 300k waard. Waren toentertijd Xavi, Bale, David Silva en nog twee.
     
  10. meneerjan

    meneerjan Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    What the actual fuck? Serieus 100.000? Ik hoop dat het een typfoutje is, want anders zou je voor zo'n €1000,- aan pakjes hebben gekocht en dat gaat toch wel een beetje ver lijkt mij...
    Of is dit een schatting over het gehele jaar van FUT 12?
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Schatting over het gehele jaar van FUT12.

    100.000 is misschien wat aan de vele kant, maar toch zeker wel zo'n 70.000 à 80.000 MSP. Heb toentertijd zo'n 5 à 10 6k-accounts gekocht en daarnaast nog wel eens een 10k en een paar 4k's. Dusja, dan kom je toch op een hoog getal uit. Maar heb ook veel doorverkocht, waardoor ik uiteindelijk nog steeds heel veel winst had. Heb het al vaker uitgelegd hier, niet helemaal de legaalste manier. ;)

    Maar waar het om draait: ik had toen nog steeds geen échte (200k+) goede speler in m'n pakjes gekregen. Daarom koop ik ook nooit pakjes meer.. alleen paar weekjes geleden bij de TOTW met IF Messi en anderen.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2012
  12. meneerjan

    meneerjan Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah op die manier, ja dan zal je er wel snel aan komen. Ik dacht even dat je bedoelde in 1 zitting o.i.d.:p
    Maar het openen van pakjes is inderdaad een waste of coins. Vorig jaar heb ik ook een hoop pakjes geopend (helemaal in de tijd van TOTY) en m'n beste was een of andere silver die toentertijd 26.000 coins waard was...
    Tot op heden ook geen geluk gehad in FUT 13. Mede door de season ticket, ultimate edition en het vaak winnen van divisie 1 toch al wel een hoop pakjes geopend en tot nu toe is m'n beste speler Ben Arfa 433 geweest (ongeveer 11k).
    Maargoed, ik blijf 'gratis' pakjes openen en hopen op die ene goede speler, want pakjes zijn toch wel de leukste/meest frustrerende dingen aan FUT (de gameplay daargelaten;))
     
  13. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 3 teams waar ik tevreden mee ben + 200K. Elke keer als ik boven de 200K uit kom door bijvoorbeeld het winnen van een toernooitje koop ik pakjes tot dat ik weer bij de 200K zit, met name om een IF er uit te halen. Gister toevallig Piqué uit een 5.000 coin pakje gehaald. Blijft gewoon leuk om een pakje te openen ;)
     
  14. FifaSkiller

    FifaSkiller Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Pakjes openen is het leukste van fut vind ik.
    Ik hoop nog altijd op een Ronaldo of Messi uit een pakje.
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Is ook het leukste, alleen zijn de resultaten zo lame. Zou gewoon leuk zijn als ik een keer een leuke speler kreeg :mad:.
     
  16. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Heeft er iemand ervaringen met zilveren eredivisie team? En weet iemand of Overtoom een beetje goed is?
     
  17. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eredivisie zilver http://www.futhead.com/fifa/squads/28585/

    IPV Goossens kun je overtoom er in doen, hangt een beetje van je stijl af. Ik hou wel van wat afstandsschoten. Overtoom is wat rapper en allround ietsje beter maar ik vind hem niet bijzonder chill om mee te spelern.
     
  18. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Ziet er goed uit. Wie heb je op de bank als ik vragen mag? of speel je echt alleen met deze spelers?
     
  19. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik verlies op de domste manieren dat ik tegen een slecht team in de 90' minuut een tegengoal krijg door slecht verdedigen, het zal wel door die handicap komen maar om dit samen met de slechte verbinding te hebben is niet fijn!

    En voor degenen die bundesliga of nederland maken, pak elia, die is dankzij zijn snelheid en skills voor iedere verdediger te sterk!
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2012
  20. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Gratis tip: Gebruik 4-5-1. Monster opstelling :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina