1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou als ik jou was Pique naar het midden verplaatsen en dan Miranda als LCB nemen omdat je anders echt elke wedstrijd een paar 1 op 1's om je oren krijgt waar je zelf weinig aan kunt doen omdat Pique niet sneller rent.


    Je LM en RM zouden opzich wel kunnen door high/high workrate maar ze zullen wel enorm snel moe worden en ze hebben slechte defence. Bekijk dit eens: http://www.futhead.com/fifa/squads/2032538/ .

    Je kan een LWB en RWB op de LM en RM positie zetten als je er maar voor zorgt dat je 2 strong links hebt (zelfde club en competie/ competitie en land) en 1 gewone link. Zo kan je op de LM dus ook Alba neerzetten gezien de sterke links met Munian en Xabi Alonso en de gewone link met Miranda. Dan zou je dus ook nog kunnen overwegen om Pigue te laten staan doordat Alba verdedigend veel meer brengt maar ook aanvallend.

    Dit zou je zo ook voor de RB positie kunnen doen met bijvoorbeeld Juanfran / Joa pereira alleen zou je dan nog de sterke links moeten uitzoeken.

    Op dit moment heb je toch een beetje hetzelfde type spelers op de flanken staan zowel midden als voor. Zou ik je beter aanraden om te zorgen dat het verdedigend iets beter zal staan met backs daar(wel met 9chem) en dan kan je evt nog Xabi Alonso vervangen voor een type als modric. Denk dat het dan aardig gaat lopen.

    Munian - Falcao - Di Maria

    Alba - Modric - Fabregas - Juanfran

    Pique - Mascherano - Pepe

    Edit; Zoals hierboven ook aangegeven kan je het beste mascherano omruilen met piqué. Alba heeft dan alsnog 2 strong links!
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2012
  2. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Duidelijk, maar Puyol is niet te traag? En wie zou Pedro kunnen vervangen?

    352 is ook een optie, dan zijn Pedro en Di Maria wel geschikt als wingers? En wij raad jij naast Xabi Alonso aan als 2e DM, Busquets? Zou Fabregas eventueel ook die positie kunnen invullen?
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2012
  3. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Alves
    Pepe-Puyol (ik speel zelf in bpl met mertesacker dus dan is puyol zeker niet traag xd-Miranda/Mascherano

    Song-Xabi Alonso
    Navas/sanchez -------------Muniain
    Xavi/Fabregas
    Torres-Adrian/rodrigo
     
  4. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Is de nieuwe TOTW al bekend?
     
  5. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 12 dec 2012
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    M'Bokani is echt tof, maar pff.. Naldo (8), Torres, Guarin, Özil (_O_) en Falcao zijn echt gruwelijk. :eek:
     
  7. meneerjan

    meneerjan Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, die Totti als winger!:p
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Naldo is 13 cardstats omhoog gegaan, pff. Nu 75 pace, 82 defending en 80 heading. Damn.

    Pastore is ook een baas trouwens. Eindelijk eens een goede RM in de Ligue 1! _O_
     
  9. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoezo geen zlatan :/ (speelde Torres' zo goed dan?)
    Haha Eredivisie speler Willem2.
    Pff ramires is ook geen reet meer waard :mad:
    Heb er nog 10
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2012
  10. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet niet of Pastore te log is voor de flank, misschien in een 4-1-2-1-2 dan. Alhoewel ze agility wel aardig is.

    Naldo ziet er wel uit als een tank, maar Falcao is zelfs 14 punten omhoog gegaan. Die wordt echt wel duur. Özil ook denk ik. Bassong niet vergeten natuurlijk. Verder zou ik best met Totti willen spelen, maar 38 pace is me toch traag op de flank. Guarin trouwens wel een all-round tank.
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Wat zal Naldo ongeveer gaan kosten verwacht je? Ik had bijvoorbeeld Alaba gekocht toen hij net in de TOTW zat voor 40k, en die is inmiddels 60k waard. Soms is het dus slimmer om niet te wachten met IF's kopen.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Pastore's dribbel, beweeglijkheid balgevoel, passing en schot zijn goddelijk. Zeker een aanwinst. Dan is het niet alleen nog maar pacehoeren, maar ook voetballend spelen.

    @Ypuh, geen idee, maar wss wel veel. Al vind ik zijn NIF kut en Santana/Dede/Luiz/Silva allemaal beter.
     
  13. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, maar Pastore klinkt mij zo toch beter als een CAM of CF, zo traag is hij ook niet met 77 pace. Zijn NIF heeft vooral goede short passing en oke long passing/crossing. Toch wel belangrijk voor een RM (vooral de crossing). Aah weetje, maakt mij ook niet zoveel uit, ik zie mezelf hem niet zo snel halen. Alhoewel als ie niet zo duur wordt en besluit een Ligue 1 team te maken...Momenteel bezig de miljoen coins te halen (nog eventjes :9).
     
  14. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Zoveel scheelt dat toch niet met hoe Naldo zijn stats nu zijn? Hij is nu 74 pace, 81 def en 78 heading..

    Lol ging net al 1 weg voor 159.000:lol:
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2012
  15. Gangstajordi

    Gangstajordi Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens jongens help help help :'-(

    Heb dit team op het moment maar ik verlies zo vaak |:-

    4321
    Cech
    Richards - Kompany - Luiz - Cole
    Nasri - Touré - Santi
    Bale/ Ben Arfa - Hernandez - Nani

    Zit er aan te denken om alles te verkopen en een van deze teams te maken maar weet niet welke, of heeft iemand andere suggesties? :thumbs:

    http://www.futhead.com/fifa/squads/2217574/#
    http://www.futhead.com/fifa/squads/2216764/
    http://www.futhead.com/fifa/squads/2216101/
    http://www.futhead.com/fifa/squads/2215729/#

    Speel het liefst 4321, heb nog nooit een 352 of 343 geprobeerd maar ik hoor vaak dat die chill spelen dus...
     
  16. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Zet linksbuiten hazard ipv nani, verder tiote/fellaini ipv santi cazorla. Zorg dan ingame dat nasri CAM wordt (433 met punt naar voren dus). Je verdediging is verder prima, al zou ik persoonlijk clichy als lb neerzetten. Ben je trouwens tevreden over je spits? Zou daar balotelli of torres neerzetten.

    352 BPL is ook zwaar chill, had volgend team waarmee ik alles won

    Hart
    Djourou-Kompany-Luiz
    Toure--Tiote
    Valencia----------Bale
    Rooney _O_
    Hernandez---Balotelli
     
  17. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Is het mogelijk om een RW Di Maria als LW te gebruiken in een 343 aangezien hij linksbenig is?
     
  18. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan wel, maar dan heeft 'ie 7 (of minder) chem, wat natuurlijk niet optimaal is. Bovendien zijn er betere LW'ers dan Di Maria :)
     
  19. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Gewoon proberen joh, chemistry is ook niet alles.
     
  20. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Zet dan een rechtsbenige speler op links en klik in de wedstrijd met de vierpuntstoets omhoog of omlaag (weet even niet uit me hoofd welke) en klik swap wings. Tadaa :D . Of je moet natuurlijk bijvoorbeeld met Alexis en Di Maria willen spelen dan kan je die 7 chem wel proberen. Enige is dat zijn stats iets minder een boost krijgen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina