1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    En dan gewoon evenveel spelers als de TOTW?
     
  2. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
  3. lennard-1994

    lennard-1994 Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    verdomme, net te laat met me team verkopen, waarde nu al van 1.3mil na 1.15 gezakt dus nu zo snel mogelijk verkopen. Gaan de prijzen echt zowat door helft? Zal wel heel erg chill zijn als ik dan alles heb verkocht! Als ik dan even wat ga traden om me verlies terug te verdienen kan ik een heel mooi teampje kopen:D
     
  4. lennard-1994

    lennard-1994 Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    maar is wel moeilijk om op dit moment spelers als robben, lewandowski if, gotze if etc te verkopen voor een degelijke prijs.
     
  5. Florinho0

    Florinho0 Active Member

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Robben is echt een hel, prijs daalt sneller dan het gewicht van Badr Hari.
     
  6. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus zou ik in mijn geval beter even kunnen wachten om xabi te kopen?
    heb momenteel nog maar 20.000 dus moet sowieso flink door sparen maar kan dan beter wachten tot volgend jaar gezien de prijzen van spelers dan schijnen te dalen?
     
  7. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Op een gegeven moment moet je ook gewoon kopen als je iets graag wilt. uiteraard zullen de prijzen blijven dalen maar dat is met alles zo. Anders kan je net zo goed wachten tot Fifa 14 uit is dan zal alles geen drol meer waard zijn maarja dan heb je er ook niets meer aan.
     
  8. lennard-1994

    lennard-1994 Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had hem vorige week voor 270 gehaald veruit de goedkoopste maar hij daalt nu snel, ik heb hem er voor 260 opgezet maar verlaag die straks nog maar even. Als ik hem voor rond de 250 kwijt raak kan ik hem ws over een week ofzo voor veel minder terug kopen.
     
  9. lennard-1994

    lennard-1994 Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    lewandowksi is ook om te janken trouwens, ik haalde hem voor 116 (best veel maar 5 dagen geleden de goedkoopste) en nu gaat die man weg voor minder dan 100.... terwijl het een if is die nog geen week oud is, dat begrijp ik niet echt
     
  10. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    speel momenteel met aguero in de spits maar ben er nog niet uit of hij zijn geld wel waard is (113.000). is het verstandig hem nu te verkopen aangezien de prijzen gaan dalen?
     
  11. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    @All

    Zoals markdragie al zegt: de prijzen van spelers dalen over het gehele jaar, dat is gewoon een feit. Het maakt in principe niet uit, want je verkoopt je team voor minder maar je koopt je nieuwe team ook voor minder.
    Je kan wel rekening houden met het team of the year. Dan zullen ze de prijzen van spelers iets harder dalen dan normaal.

    Qua TOTW spelers zit het zo: in de week van de release zijn ze super veel waard (veel te veel), in de weken daarna daalt de prijs hard aangezien iedereen door heeft dat de prijs veel te hoog was. Na een tijdje stijgt de prijs weer omdat er maar weinig van zijn en er veel worden gepricefixt.
     
  12. Florinho0

    Florinho0 Active Member

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijk om te zeggen, aan de ene kant gaan de prijzen dalen, maar aan de andere kant bereiden heel veel mensen zich nu al voor op een daling van de prijzen, daardoor is de markt overvol en worden spelers goedkoper verkocht. Aguëro verwacht ik persoonlijk niet in het TOTY, dus die zal denk ik dan, niet heel erg gaan dalen. Als je hem niet chill vindt zou ik hem proberen te verkopen als je er nog winst op kan maken.

    Wat ik persoonlijk altijd vind met dit soort kwesties; prijsdalingen zijn niet erg; ten eerste worden bijna alle spelers minder waard en ten tweede speel je voor je plezier, dus stel dat je Aguëro nou heel goed had gevonden had ik hem nooit verkocht ookal is hij over een maand misschien nog maar 80k waard!
     
  13. lennard-1994

    lennard-1994 Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    dus je raad me aan nog even te wachten met de verkoop van mijn lewandoski's en dante if? omdat ze nog gaan stijgen, of gaan ze door de dalende markt sws dalen?
     
  14. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Als je ze fijn vind spelen zou ik ze gewoon houden. waarschijnlijk dalen de prijzen nu en over een paar weken zullen ze weer wat stijgen, dat is wat meestal gebeurd met IF spelers.
     
  15. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand een leuk teampje voor zo'n 20k, wil gaan handelen dus daarom zo weinig..
     
  16. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Voor 20k kan je genoeg leuks maken.

    Eredivisie team misschien?

    Mihaylov
    Van Rijn - Douglas - Kalas - Willems
    Strootman/Fer - Janssen - Eriksen
    Lukoki/Narsingh - Bony - Wildschut

    Zoiets bijv. :)
     
  17. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Leuk team, hoe speelt Wildschut?
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Sorry, maar waarom zou je Robben willen verkopen :)!?

    [​IMG]
     
  19. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe ziet jouw team er op moment eigenlijk uit? Ik heb zelf namelijk ook een bundesliga 5-2-2-1 team dat er zo uitziet:
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#kfwpkXr2BZF:360

    Zit te twijfelen of ik Kroos SIF als CM naast schweinsteiger zou doen. Ben bang dat duo dan wat traag wordt.. Verder weinig meer te verbeteren op Ribery (en Ribery IF8)) na natuurlijk.
     
  20. Florinho0

    Florinho0 Active Member

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat je voor dat geld Thiago Silva en Ramos, Rooney en Neymar etc. kan kopen. Begrijp me niet verkeerd hij is natuurlijk een hele goede speler maar wel erg overpriced voor een winger.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina