1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haggis

    haggis Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    1
    Speel zelf de sterren van de hemel met een bronze NP champions legue team.
    Voor nog geen 5k
    Wel allemaal engels en heel hoog morale.
    Speelt zoveel beter dan gouden 5 sterren met 82+ spelers.
    Inderdaad constant briljante loop acties staat er altijd wel 1 vrij.
    En ik heb inderdaad ook gemerkt dat morale erg belangrijk is.
     
  2. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
  3. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Zo heb ik ook een tijdje gespeeld. Speelde wel lekker. Als je het ervoor over hebt kan je Altidore IF proberen. Die schoot echt alles erin bij mij. Matavz IF trouwens ook.
     
  4. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
  5. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Heb Bony IF in de spits gezet. :)
     
  6. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Succes ermee! Welke divisie speel je online? Ik vind persoonlijk de eredivisie verdedigers super slecht, zo jammer is dat. Het weerhoudt mij ervan om een eredivisie team te maken voor online seizoenen.
     
  7. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Speel in divisie 1, waarbij ik nu 1x ben gedagradeerd, omdat het soms gewoon niet wil lukken. :+
     
  8. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Het Spaanse elftal beviel voor geen meter, ben weer terug gestapt op de BPL, dit is mijn team:

    http://www.ea.com/intl/football/fifa-ultimate-team/show-off#hVKVGOhPnIsof:ps3

    Op termijn wil ik Vertonghen vervangen voor Kompany en Dembele voor van Persie, wat is jullie ervaring met van Persie als CM? Vind Defoe heerlijk spelen, vandaar dat ik van Persie op het middenveld wil zetten.
     
  9. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    forum is dood...

    wie heeft er nog wat coins in de aanbieding?
     
  10. lennard-1994

    lennard-1994 Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    wat wil je ervoor betalen? Ik heb 1.2 miljoen maar hoef niet heel nodig te verkopen.
     
  11. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Heb weer een nieuw teampje dat heerlijk speelt 352:

    Handanovic
    Gamberini-Samuel-Ogbonna
    De Rossi-Vidal
    Maggio-----------Lulic
    Hernanes
    Pato---------Klose IF

    Zal morgen even een review geven als jullie dat willen!
     
  12. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand intresse hier om een eriksen price fix op te zetten?
     
  13. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Heeft met de TOTY op komst niet zoveel zin volgens mij. De markt zit sowieso in een dipje nu.

    Heb weer een ander elftal gemaakt, want het eredivisie team liep ook voor geen meter. Workrates en morale zijn zo cruciaal, dat je eigenlijk gedwongen wordt om bepaalde spelers wél of niét te kopen.

    Speel nu met dit team: http://www.futhead.com/fifa/squads/2464216/
    Dit loopt al iets beter, maar ben nog steeds niet tevreden.
     
  14. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ja erg jammer dat workrates en morale zo belangrijk zijn zo wordt je nog meer beperkt in je teams. Ben wel een beetje klaar met fifa 13, komt misschien wel weer. Misschien teveel gespeeld vanaf fifa 10.
     
  15. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik vind het aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant heeft het wel wat. Het is nu niet alleen maar kijken naar de kwaliteiten van de spelers, maar ook naar hoe ze ingesteld zijn (aanvallend of verdedigend), dit brengt veel meer uitdaging met zich mee om je ultimate team samen te stellen. Heb mij zelf wat verdiept in workrates en ik merk meteen flink verschil met zo'n aangepast team.

    Enigste kritiekpunt vind ik dat je de workrates niet kan editen (schijnt dat dit geen invloed heeft als je het wel doet).

    Oja, bovenstaande team heb ik gemaakt waarbij ik rekening hield met workrates!
     
  16. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zou het toch fantastisch zijn als je ECHT je ultimate team kon maken. Dus dat je chemistry kreeg op basis van hoeveel wedstrijden je met je team hebt gespeeld, en dat ze dus steeds beter gaan samenspelen. Nu ben je echt veel te beperkt in de teams die je kan maken. Ik heb nu zo'n 20 verschillende teams gehad en heb alles wel zo'n beetje gezien.
     
  17. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu dit team.
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#cZFBGsaJCae:360
    En heb wel de indruk dat dit het beste team is wat ik gehad heb\o/ Rooney is echt goddelijk op CAM of CF positie}:]
     
  18. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Laatst bewerkt: 18 dec 2012
  19. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
  20. Chriske1

    Chriske1 Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu dit team:
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#h3rl5IlhCYA:360
    Volgens mij gaat dit wel goed spelen. Heb het relatief goedkoop bijeengekocht ook :) Nog 360k over.

    Cavani is, naast maximum 5 andere spitsen, de enige met wie ik goed kan scoren: op Fifa 12 was hij altijd goed voor 2 - 4 goals per match. Hamsik IF ziet er sick uit, Nasri kan passen en lopen. Insigne is snel en kan dribbelen, de LB en RB zijn zeer snel. In het midden 2 redelijk snelle, zeer krachtige CDM's :) En vanachter snelheid (Chiellini) met kracht en tackles (Samuel).

    T'is mijn eigen perfect team: ben fan van bijna elke speler! Ga het enkel upgraden als er goede IF's komen. Kan niet wachten op een Cavani UP of IF.

    De Sanctis was een topkeeper op Fifa 12: die hield echt alles tegen! Ik ga na Nieuwjaar misschien Buffon kopen, zo heeft Chiellini ook weer 9 chem :D
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina