1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Luiz Gustavo als CM is idd een goeie. Die heeft bovendien goede lijnen met Badstuber en Dante. Andere kandidaten zijn de gebroeders Bender. In de spits zou ik Lewandowski of Esswein neerzetten. Beide zijn nu redelijk goedkoop te krijgen. Vooral Esswein is met zijn snelheid een goede aankoop!

    En dit ja. :)
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zijn ze al aan het dalen alles? Dit jaar ruim op tijd alles verkocht voor de crash. Die houdt nog even aan want iedereen verkoopt zo snel mogelijk omdat ze nog wat k nodig hebben voor een toty en er worden een hoop spelers verkocht. Zodra dat weg is lekker team bouwen.

    Zit nog te twijfelen tussen super barclay of super ligabvva
     
  3. Chriske1

    Chriske1 Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Nooit gedacht dat Lamela zo goed zou zijn zeg. Knapte altijd af op zijn pace, maar ben stom geweest dat ik hem niet eerderheb gekocht. Is genieten:thumbs:
     
  5. Mark_PSV

    Mark_PSV Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
  6. ThaBullet

    ThaBullet Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een week geleden Torres nog 'vrij goedkoop' kunnen binnenhalen voor 29k. Raak hem nu nog niet eens voor 24k kwijt. Hetzelfde met Mata. Mata met moeite voor 33k gekocht, nu gaat Mata weg voor hooguit 27/28k. Trouwens, Mata heeft 83 pace maar voelt echt aan als 75 pace...hij heeft wel een lekker schot net buiten de 16
     
  7. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ja wordt tijd dat toty uitkomt.

    Ik ben ook liefhebber van liga bbva, maar het valt dit jaar echt enorm tegen. Ik ga dit jaar dus maar voor een super barclays team.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Met 300.000 kom ik niet ver qua TOTY-teams denk ik :+. Ik denk dat ik het óf (1) ga bewaren tot de volgende vakantie, wanneer ik weer tijd heb, of (2) weg ga doen.
     
  9. ThaBullet

    ThaBullet Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik IF Ivanovic nu nog snel verkopen? Of wordt hij straks weer meer waard na de TOTY?
     
  10. Chriske1

    Chriske1 Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    IF's worden niet beïnvloed door TOTY: ze zijn toch niet meer te verkrijgen in packs. IF's kunnen enkel stijgen of dalen als het algemeen inkomen (dus de hoeveelheid coins die men bezit hier) stijgt en men zo IF's (luxe t.o.v. NIFS) kan kopen. Dan zullen ze stijgen.

    Komt er van een IF een upgrade (UP), zal die IF dalen.
     
  11. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop er toch 1 speler voor te kunen kopen heb zelf ongeveer ook dit bedrag.
     
  12. Chriske1

    Chriske1 Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Cavani 3 goals gisteren tegen AS Roma. Telt dit mee voor een TOTW, deze week of volgende week? Als ik hem kan kopen, is mijn team écht compleet af :thumbs:
     
  13. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ok, heb er inmiddels het volgende van gemaakt:

    http://www.ea.com/intl/football/fifa-ultimate-team/show-off#blr5mJt7nIGnc:ps3

    Heb Badstuber vervangen door Hummels. Santana is een betere verdediger dan Dante? En wie kan ik beter op het middenveld zetten, van der Vaart of Kroos?
     
  14. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je Santana hebt, wordt je er minder snel uitgelopen bij counters. Dante is wel een wat meer complete verdediger. Ik heb zelf Dante IF en die speelt geweldig. Daar kan Santana dan niet tegenop.

    Kroos vind ik persoonlijk een betere speler. Maar ik stoor me enorm aan zijn pace. Op het middenveld heb ik wel spelers nodig met een pace van min 70. Ik heb de SIF Kroos gehad en om die reden later ook weer weg gedaan. Als zijn pace rond de 70 had gelegen dan was het mi een van de beste middenvelders uit het hele spel.

    En koop Esswein. :)
     
  15. Bram14PSV

    Bram14PSV Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0

    Felipe Santana moet je er sowieso inzetten, een van de beste CV's.
    Snel, sterk en groot.
    Op LW is Elia echt aan te raden, snel en technisch.
    Diouf zou ik laten staan, Esswein is ook goed, maar Diouf is completer.
     
  16. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Must haves:
    Alaba
    Vieirinha in de spits
    Gustavo (mijn favoriete 'goedkope' speler)
    En Afellay als back-up van Schurrle (Elia zou ook kunnen, ik kies voor Afellay).

    Verder heb je dan een heel behoorlijk elftal :).
     
  17. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Bedankt voor de reacties/tips!

    Ik ga werk maken van Santana, vormt hij met Hummels het beste centrale duo?

    Heb Diouf in de spits vanwege zijn kopkracht die hij tevens heeft.
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Hummels is niet extreem goed (ook niet slecht natuurlijk). Mijn eerste keus is Santana/Boateng met Badstuber, Hummels, Naldo en Dede in de roulatie.
     
  19. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    “@FIFAcom: The FIFA/FIFPro Word XI is: CASILLAS, DANI ALVES, MARCELO, PIQUÉ, RAMOS, INIESTA, ALONSO, XAVI, RONALDO, FALCAO, MESSI #Ballondor”

    Toch maar liga bbva Vegeta :cool:

    Wel belachelijk dat er geen andere competitie in is vertegenwoordigd...
     
  20. Florinho0

    Florinho0 Active Member

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft TOTY niet altijd een bank met andere spelers erbij?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina