1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 jan 2013.

  1. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
  2. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben jij voor een clown, hoe oud ben je?
     
  3. DutchSoccerxx

    DutchSoccerxx Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Leeftijd is maar een getal, ben clown van beroep, why u ask?
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wist je dat dit veruit de meest kinderachtige reacties zijn?
     
  5. DutchSoccerxx

    DutchSoccerxx Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    +1
     
  6. DutchSoccerxx

    DutchSoccerxx Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou proberen te focussen op 1 bepaalde groep, zoals zelfde nationaliteit, of zelfde competitie. Je hebt bijvoorbeeld wel een aardige voorhoede, alleen hulk heeft met niemand daar connectie. Je zou een Di maria neer kunnen zetten op de plek van hulk, dan heeft hij wel een verbinding met een Milito vanwege zijn nationaliteit.
     
  7. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent de expert

    Begin ook geen discussie als je geen argumenten hebt. Komt nogal triest en kinderachtig over, vandaar dat ik me afvroeg hoe oud je bent. De leeftijd van: 'ik heb gelijk omdat ik het zeg nananana' ben ik inmiddels al voorbij, maar jij zit er nog midden in klaarblijkelijk.

    Leg mij maar eens uit waaruit onomstreden blijkt dat 'handicap' in het spel zit terwijl EA heeft gezegd dat het er niet in zit. Omdat jij zoveel potjes 'onterecht' verliest?
     
  8. DutchSoccerxx

    DutchSoccerxx Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    De enige hier die kinderachtig overkomt ben jij meneertje teletubbie.
    De manier waarop jij mensen toespreekt, zorgt ervoor, zoals je waarschijnlijk al gemerkt hebt, dat mensen zich tegen jou gaan keren. Denk daar maar eens over na. En ik verlies vrijwel nooit, waar baseer jij dat op?
    Weet je trouwens wel wat 'handicap' inhoud? Als je dat weet, dan kan er verder gediscussieerd worden.
    Joe we bellen.
     
  9. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    :emo:

    En wederom een inhoudsloze post zonder argumenten, chapeau.
     
  10. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Rot eens een eind op met dit soort dom gedoe. Je bent alleen maar aan het trollen hier. Door gasten zoals jij heeft dit topic zo'n slechte reputatie..
     
  11. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad en volgens mij heeft hij dat een tijdje terug ook al gedaan, zou geband moeten worden!

    On topic:
    Kan iemand een leuk team maken voor me voor 145k, met nasri en falcao erin?
     
  12. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Inderdaad blijf gewoon on-topic.
    Onzin stuur je elkaar maar in een PM. Ik vind het niet echt boeiend iig om te volgen..
     
  13. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, je bent er zo'n één. Je weet dat dit gewoon een internet forum is hé, geen sociale ontmoetingsplek. Stel je eens niet zo aan joh wijf.

    Ik vraag om argumenten waarom jij vindt dat EA liegt en dat er wel een handicap in zit. Vervolgens kom je aan met deze onzin. En dan vind je het gek dat het topic een slechte reputatie heeft? Je kan niet eens een normale discussie voeren zonder de andere met one-liners belachelijk te maken.
     
  14. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Post was niet duidelijk genoeg? Je blijft maar trollen. Doe dit lekker via PM of op een ander forum. On topic graag.
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Om toch nog iets gezegd te hebben:
    Het zou goed kunnen dat er nog steeds in FIFA13 een vorm van handicap is. EA heeft namelijk eerder wel al aangegeven dat er iets als een 'handicap' was in hun systeem van jaren terug, om beginnende spelers het iets makkelijker te maken. Dit is echter een aantal jaar geleden ook al weer eruitgehaald, maar toch blijft het er iets over.. maar dat is iets wat EA ontkent te bestaan (moderator op EA fora zei dat het iets was wat ze er niet zelf expres ingestopt hebben, maar wel een licht effect heeft op het spel).

    Het zou dus kunnen dat er iets is als een 'handicap', of hoe je het ook wilt noemen. Maar skills blijven skills en als je beter bent in FIFA dan de tegenstander, dan win je 95% van je duels. De overige 5% zijn gewoon ongelukswedstrijden of gebrek aan spelers die kunnen afmaken, dat eerste heeft iedereen.

    Maar ik denk wel dat ik enigszins begrijp wat Teletubbie bedoelt; bij iedere gemiste kans, slecht spelend team of verlies is het de schuld van de handicap. En dat is gewoon makkelijk, om daar de schuld aan te geven. Het zit vooral tussen de oren, die handicap. Om terug te komen op dezelfde percentages; 95% tussen de oren, 5% in het systeem wellicht.
     
  16. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Mooie afsluiter Siemenn!

    http://www.futhead.com/fifa/squads/6189749/#squad-player
     
  17. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Krijg bij bepaalde teams opvallend veel tegengoals ook in de 45e en 90e minuut, zo frustrerend gewoon. Met mijn nieuwe team vandaag ook. Krijg 1 tegengoal in 45e minuut en er worden er 2 in de 90e gescoord waarvan een door mij....

    Verder krijg ik vaak tegengoals uit de kluts binnen de 16, dan kunnen mijn verdedigers opeens niks meer en die bal niet wegwerken.

    Ook krijg ik bij bepaalde teams met veel If's en kopkracht gemakkelijk tegengoals uit corners (vind dat cornersysteem ook belachelijk nep, bijna altijd zelfde soort goals).

    Dit zijn mijn stats:

    [​IMG]
     
  18. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Kansloos ventje. Wie denk je überhaupt dat je bent :lol:

    Aan je record te zien snap ik ook wel dat je gelooft in handicap. Ik heb denk ik in de laatste 5 Fifa edities bijelkaar nog niet zoveel verloren als jij op Fifa 13.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  19. meneerjan

    meneerjan Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Om te beginnen wil ik in het midden laten of handicap/scripting e.d. bestaat.

    Dit gezegd hebbende is het inderdaad zo dat erg veel goals gescoord worden in de 45ste en 90ste minuut. Daarbij komt natuurlijk dat deze minuten vaak ook belachelijk lang duren; zolang je de bal in de buurt van het doel van de tegenstander hebt kun je vrijwel eindeloos blijven rondtikken voordat de scheidsrechter uiteindelijk affluit na een schot, dan wel doelpunt.

    Inderdaad is het ook zo dat corners vaak erg random en geluk gebaseerd overkomen. Als je telkens exact hetzelfde doet, scoor je de ene keer wel en de andere keer niet. Dit is natuurlijk best prima; het moet ook niet zo'n zijn dat er een manier van corners nemen komt waarbij je altijd scoort...

    Al met al blijft fifa gewoon een spel en een spel heeft beperkingen. Het poogt weliswaar zoveel mogelijk de werkelijkheid na te bootsen, maar zal daar waarschijnlijk nooit echt in slagen. Vandaar ook dat het inderdaad zo kan zijn dat dingen 'nep' of op een of andere manier oneerlijk aanvoelen...
    Daarbij komt dat het ene potje fifa het andere niet is. Ik ben van mening dat geluk ook een zekere factor is en dat zelfs de allerbeste fifa speler ook kan verliezen.
     
  20. DutchSoccerxx

    DutchSoccerxx Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Stoer man.
     

Deel Deze Pagina