1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 jan 2013.

  1. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Bedankt! Vidal ga ik zeker doen, maar Sneijder vind ik geweldig als CF en Guarin meer verdedigend op het middenveld.
     
  2. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Laatst bewerkt: 2 jun 2013
  3. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Nu het hier toevallig over filmpjes van goals gaat wil ik mijn eigen compilatie ook maar even laten zien:p

    www.youtube.com/watch?v=yfWWMKPG9pE

    Ben pas sinds een tijdje bezig om wat skills goals te maken dus het is nog geen top niveau uiteraard:+ Maar goed volgens mij zitten er wel wat leuke goals bij. Alleen afstandsschoten zijn niet mijn ding op de 1 of andere manier=(

    Laat maar weten wat jullie er van vinden! En wat de verbeteringenspuntjes zijn!
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2013
  4. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zie dat er vandaag een 'jumbo rare player pack' beschikbaar is, kost 100.000 coins. Is dat een aanrader?
     
  5. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Geen enkel pakje is een aanrader.
     
  6. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Topfilmpje! Erg netjes! Mooie goals en een lekkere beat eronder. Met de mooiste goal geƫindigd. :thumbs:
     
  7. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zie dat je vaak een skill beweging maakt naar de zijkant met Neymar, kun je die uitleggen. De meeste skills lukken me wel maar deze niet..
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Die sleep?

    Dat is gewoon een schijnschot. Enige wat je moet doen dus: (B) gevolgd door (A) en naar de zijkant richten met je (LS). Dat is bij normale spelers een normaal schijnschot, maar bij spelers met 5 sterren voor skills een sleepbeweging. Super easy.
     
  9. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat soort filmpjes echt 3x niks. 100.000 skill moves achter elkaar en verdedigers die je het ook wel heel erg makkelijk maken. Maar ja, dat soort filmpjes liggen wel goed bij de meerderheid van de UT spelers en dat is ook de reden waarom ik er geen meer maak eigenlijk. Dribbelen, steekballen en positiespel tegen divisie 1 tegenstanders vind ik veel leuker om te zien
     
  10. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik ook. Voor tricks moet je maar fifa street doen. :p
     
  11. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
  12. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Als een reeks trucjes achter elkaar lukken vind ik het juist mooi om naar te kijken. Trucjes kan iedereen wel maar achter elkaar precies op het goede moment timen en het lukt allemaal zoals die goal van Carlos Eduardo in dat filmpje die ik eerder poste (bij 0.25) dat vind ik echt wel strak hoor!
    Een steekpass of voorzet met een kopbal op doel of een keer kappen is niet echt spectaculair toch.. Sommige mensen skillen wel maar "vergeten" dan te scoren of raken de bal kwijt. Als je met mooi voetbal kan winnen en niet alleen de standaard maar effectieve "dingen" gebruikt heb je er meer lol in is mijn mening/ervaring..
     
  13. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met jou eens dat een goed getimede skill move mooi is, maar dan moet het wel een skill move zijn waarbij je de speler van dichtbij met 1 beweging verslaat, niet drie roulettes, een scoop en dan een Mcgeady spin terwijl de tegenstander op 35 meter staat.

    Ik heb ook niet het idee dat zulke truukjes zouden werken tegen mensen in divisie 1. Ze happen allemaal in dat filmpje terwijl het meerendeel in divisie 1 toch contain gebruikt en zeker niet 5x achter elkaar in datzelfde truukje trapt.

    Maar ieder zijn eigen mening. Persoonlijk kijk ik dan liever naar me eigen video. Mooie dribbels, goede afronding, goede steekballen, ook skillmoves (maar enkel wanneer ze effectief zijn) en dat vind ik persoonlijker mooier en realistischer voetbal. En het allerbelangrijkste: gewoon in divisie 1, niet in de Goldcup waar het leeuwendeel gewoon slecht is. Maar ik ben ook een beetje biased, maar ik weet wel dat ik een stuk mooier/beter speel dan de gemiddelde divisie 1 speler met hun eindeloze LB Y's en gesprint langs de zij lijn. Longshots vind ik misschien nog wel het meest kansloze. Soms speel ik wel eens tegen die figuren, schieten vanaf de middenlijn, lukt nooit en wanneer ze 5-0 achter staan leaven ze. Maar die paar keer dat het wel lukt zetten ze in een video en doen ze op youtube.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2013
  14. Mandello

    Mandello Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice goals man! Heb wel een vraag: Weet je misschien hoe die skillmove heet bij 2:10?
     
  15. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Weer heerlijk wezen traden dit weekend! +700k
     
  16. djtcc

    djtcc Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    1
    NIET NORMAAL
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [​IMG]

    Wie is die Real Madrid speler met 97 pace, 98 dribble, 90 shooting en 92 heading?


    Waarom ik me dit afvraag is: de snelste speler van Real Madrid is:
    [​IMG]

    Oh ja, ook Ronaldo TOTY. Raar dat de stats anders zijn? :x
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2013
  18. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat is Casillas
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2013
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Aaaaaaaaah. Sorry, vandaar. :+

    Dikke respect. :eek:
     
  20. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eigenlijk al een maand niks gedaan aan traden, was ook super veel coins kwijt geraakt door die TOTS (kopen, dalen in waarde je kent het wel) en iedere week een nieuw team. Dit weekend had ik er weer eens zin in, maar ik vind het alleen leuk om met high end spelers te traden. Gaat vaak ook het snelst
     

Deel Deze Pagina